loading...
هواداران رئال مادريد
بنر دوستان

 

بنر دوستان:



href="http://tottenham-hotspur.rozblog.com/">


 

  

اینم از بنرهای ما :   

  

 

 

آخرین ارسال های انجمن
CR7 بازدید : 33 یکشنبه 09 بهمن 1390 نظرات (1)

 ویارئال توانست در خانه خود بارسلونا را با تساوی بدون گل متوقف کند. به این ترتیب فاصله در صدر جدول به 7 امتیاز افزایش یافت.

ویارئال در این بازی با دفاع منطقی و بسیار فشرده خود مانع آن شد که بارسلونا بتواند موقعیت‌هایی جدی ایجاد کند.

دو موقعیت جدی بارسلونا، یکی شوت سسک فابرگاس روی حرکت دیدنی کریستین تلو بود که با واکنش دروازه‌بان حریف به تیر دروازه برخورد کرد، و یکی هم ضربه مسی بود که دیه‌گو لوپس آن را برگرداند و در برگشت، فابرگاس نتوانست دروازه خالی از دروازه‌بان را باز کند. این دو موقعیت در یک ربع پایانی دیدار روی داد.

به این ترتیب به نظر می‌رسد ویارئال در حال خروج از بحران است، هرچند که نتایج فردا می‌تواند آنها را به رده ماقبل آخر جدول ببرد؛ در حالی که بارسلونا قهرمانی را دور و دورتر می‌بیند.

CR7 بازدید : 29 سه شنبه 27 دی 1390 نظرات (0)

برنامه بازیهای دور رفت مرحله یک چهارم پایانی کوپا دل ری بدین ترتیب است

سه شنبه 27 دی (17 ژانویه)

اسپانیول- میراندس

چهارشنبه 28 دی (18 ژانویه)

اتلتیک بیلبائو – مایورکا

رئال مادرید- بارسلونا

پنجشنبه 29 دی (19 ژانویه)
والنسیا- لوانته

CR7 بازدید : 38 سه شنبه 20 دی 1390 نظرات (0)

مرجع خبری هوادارن رئال مادرید:نیمار، ستاره برزیلی باشگاه سانتوس شب گذشته در مراسم اهدای توپ طلای فیفا درسال 2011 حضور داشت . او در جریان مراسم دیشب جایزه پوشکاش که به زننده بهترین گل سال اهدا می شود را مال خود کرد و از این بابت غرق در شادی بود

نیمار در جریان این مراسم اشاره کوچکی به آینده اش کرد و البته دوباره اولویتهایش را برزبان آورد:« نمی دانم بین رئال مادرید و بارسلونا کدام  را انتخاب کنم. من از حضور در سانتوس واقعا راضی و خوشحالم.»

این ستاره جوان برزیلی درادامه صحبتهایش به کانال کادنا کوپه گفت:« از حضور در این مراسم واقعا خوشحالم. شریک بودن در جمع بهترین های اروپا، مثل یک رویایی بود که به واقعیت تبدیل شد.»

CR7 بازدید : 37 سه شنبه 20 دی 1390 نظرات (0)

سه شنبه 20 دی (10ژانویه)

رئال مایورکا- رئال سوسیداد

راسینگ سانتاندر – میراندس

مالاگا- رئال مادرید

چهارشنبه 21 دی (11ژانویه)

لوانته – آلکورکن

اسپانیول- کوردوبا

سویا-والنسیا

پنجشنبه 22 دی (12 ژانویه)

اتلتیک بیلبائو – آلباسه ته

اوساسونا- بارسلونا

CR7 بازدید : 30 دوشنبه 19 دی 1390 نظرات (0)

دروازه بان ها : کاسیاس ، آدان و خسوس
مدافعان : راموس ، مارسلو ، واران ، آلبیول ، په په ، کوئنت رائو و آربلوا
هافبک ها : لاس ، خدیرا ، ژابی ، اوزیل ، کایخون ، آلتین توپ و کاکا
مهاجمان : رونالدو ، هیگوائین و بنزما

CR7 بازدید : 23 دوشنبه 19 دی 1390 نظرات (0)

اسپانیول 1 – بارسلونا 1

 مرجع خبری هوادارن رئال مادرید:بارسلونا بار دیگر از تیم همشهری ضربه خورد و این بار بازی دو تیم کاتالان با تساوی یک بر یک به پایان رسید و فاصله بارسلونا با رئال مادرید در صدر جدول به پنج امتیاز افزایش یافت.

برای خواندن متن کامل به ادامه مطلب بروید

CR7 بازدید : 35 چهارشنبه 14 دی 1390 نظرات (0)

نتایج چهار بازی دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا 

 آلباسته ۰ – اتلتیک بیلبائو ۰

 گل‌ها آلباسته:--

گل‌ها اتلتیک بیلبائو:--

 

آلکورکون 2 – لوانته 1

گل‌های  آلکورکون: بورخا (13)، ناگوره (53)

 گل های لوانته: برایپایاردو (23)

 

میراندس 2 – راسینگ سانتاندر ۰

گل‌ها میراندس: اینفانته (34)، مارتینز (45)

 گل‌ها راسینگ سانتاندر :--

 

رئال مادرید 3 – مالاگا 2

گل‌ها رئال مادرید: خدیرا (69)، ایگواین (70) و بنزما (78)

گل‌ها مالاگا :سانچس (10) و دمیکلیس (29)

CR7 بازدید : 35 سه شنبه 06 دی 1390 نظرات (0)

 پدرو رودریگس فوروارد اسپانیایی باشگاه بارسلونا در صحبتهایی اعلام کرده که از نظر روحی، رئال مادرید بزرگترین تهدید برای تیمش است.

این ستاره 24 ساله روز دوشنبه به روزنامه آ.اس اعلام کرد که نباید شاگردان مورینیو را دست کم گرفت.این درحالی است که این احتمال وجود دارد که دو تیم رئال و بارسا در مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی اسپانیا مقابل هم قرار بگیرند.

پدرو در صحبتهایی گفت:« این احتمال وجود دارد که ما در جام حذفی به رئال مادرید بخوریم ولی باید گام به گام پیش برویم. رئالی ها از نظر روحی واقعا قوی هستند و یک حریف سرسخت هستند.»

CR7 بازدید : 36 یکشنبه 04 دی 1390 نظرات (0)

مرجع خبری هوادارن رئال مادرید: فرانچسکو توتی، کاپیتان رم، اعلام کرد دوست دارد روزی زیر نظر مورینیو کار کند.

مربی پرتغالی رئال بین سال های 2008 تا 2010 در سری آ کار کرد و با اینتر دو بار قهرمان کالچو و یک بار قهرمان چمپیونزلیگ شد.

کاپیتان جالو روسی اعلام کرد با شیوه کار مورینیو به خوبی آشناست و معتقد است کار کردن با آقای خاص یک تجربه فوق العاده خواهد بود.

او در گفتگو اسکای اسپورت ایتالیا گفت:" من دوست دارم با او کار کنم. من بازیکنانی که با او کار کرده اند را می شناسم. آنها به من گفته اند که او بسیار حرفه ای است. او مربی ای است که می توان چیزهای زیادی از او یاد گرفت."

CR7 بازدید : 58 شنبه 03 دی 1390 نظرات (0)

 

 سازمان لیگ اسپانیا ، زمان دو بازی اول لالیگای رئال در سال 2012 را اعلام کرد.
رئال مادريد و گرانادا روز شنبه 17 دی ساعت 22:30 در برنابئو به مصاف هم می روند . بازی با مایورکا هم روز شنبه 24 دی ساعت 22:30  در وزشگاه خانگي مايوركا( ایبورستار) برگزار مي شود.

CR7 بازدید : 49 جمعه 02 دی 1390 نظرات (0)

مرجع خبری هوادارن رئال مادرید:  ماریو گوتزه در مصاحبه با بیلد یک گام در مورد آینده اش برداشته و در این باره که دوست دارد فوتباش را در کجا ادامه دهد گفت که لیگ اسپانیا یا لیگ انگلیس . این صحبت ها می تواند برای رئال مادرید قابل توجه باشد و تیم را در حالت آماده باش برای خرید این بازیکن قرار دهد .
نام گوتزه در هفته های اخیر زیاد پیرامون رئال مطرح بوده است و حالا بازیکن بورسیا دورتموند در مصاحبه با بیلد خودش نخ داده است . این بازیکن در مصاحبه با روزنامه آلمانی گفته است :" ترجیح می دهم در لیگ اسپانیا بازی کنم تا انگلیس . فوتبال اسپانیا به توانایی های من نزدیک تر است . "
این بازیکن 19 ساله ادامه داد :" رویای هر بازیکنی حضور در اسپانیاست که تیمهای بزرگی نظیر رئال مادرید و بارسلونا در آن هستند . "

CR7 بازدید : 54 جمعه 02 دی 1390 نظرات (0)

مرجع خبری هوادارن رئال مادرید: رئال مادرید با مالاگا در مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری که در روزهای 13 ، 14 و 15 دی (دور رفت ) و 20 ، 21 و 22 همین ماه (دور برگشت ) برگزار می شود ، رو در رو خواهد شد .
قرعه کشی در مقر فدراسیون فوتبال اسپانیا ، امروز برگزار شد که رئال و بارسا می توانند در صورت بردن بازیهای خود در مرحله یک هشتم ، با یکدیگر در مرحله یک چهارم مواجه شوند . بازی رفت روز 28 دی در سانتیاگو برنابئو می تواند باشد و بازی برگشت روز پنجم بهمن در نیوکمپ . همچنین احتمال تقابل رئال با آلکورکون در مرحله نیمه نهایی نیز هست . برنامه کامل بازیها بدین شرح است :


1-میراندس - راسینگ
2- آلباسته - اتلتیک
3- آلکورکون - لوانته
4- کوردوبا - اسپانیول
5- سوسیه داد - مایورکا
6- والنسیا - سویا
7- بارسلونا - اوساسونا

CR7 بازدید : 48 جمعه 02 دی 1390 نظرات (0)

مرجع خبری هوادارن رئال مادرید: تعطیلات زمستانی سه هفته ای ماتادورها سه هفته زودتر از پایان نیم فصل آغاز شد. مادریدی ها علیرغم شکست در اولین ال کلاسیکوی فصل جشن آخرین کریسمس مایاها را با طعم صدرنشینی تجربه خواهند کرد.

براي خواندن متن كامل به ادامه مطلب برويد

CR7 بازدید : 28 دوشنبه 28 آذر 1390 نظرات (0)

German Bundesliga: FC Schalke 04 - 1. FC Nuernberg, Raul

 مرجع خبری هوادارن رئال مادرید:هت‌تريك رائول گونزالس ستاره پا به سن گذاشته باشگاه شالكه دوباره قيمت سهام او را در آلمان بالا برد. رائول تمام نشدني كه به صورت قرضي به شالكه منتقل شده احتمالا قرارداد خود را با اين باشگاه قطعي مي‌كند. او گفت:«‌من به بازي كردن ادامه خواهم داد اما تصميم براي قرارداد قطعي با باشگاه ژانويه مشخص خواهد شد.»

رائول در 14 بازی این فصل  براي شالكه 10گل به ثمر رسانده است. او از باشگاه‌هايي مثل مالاگا و چند تيم ديگر اسپانيايي پيشنهاد دارد اما با توجه به شرايط خوب شالكه با مربي  جديدش بعيد است كه رائول تصميم به جدايي بگيرد.

او دومين سال حضور خود در فوتبال آلمان را پشت سر مي‌گذارد و يكي از با پرستيژترين بازيكنان بوندسليگاست و آبي‌هاي سلطنتي او را از دست نخواهند داد.

CR7 بازدید : 45 یکشنبه 27 آذر 1390 نظرات (0)

مرجع خبری هوادارن رئال مادرید: در ادامه دیدارهای هفته هفدهم بوندس لیگا، دقایقی پیش شالکه با نتیجه پرگل 5-0 برمن را شکست داد و به رتبه سوم جد.

در این دیدار که در ورزشگاه اختصاصی شالکه برگزار شد، رائول ستاره تیمش بود و با زدن سه گل نقش مهمی در پیروزی تیمش داشت.

ستاره اسپانیایی شالکه در دقایق 16، 20 و 63 دروازه حریف را باز کرد و پیروزی تیمش را قطعی کرد.  با این وجود، اشتهای شاگردان هوب استیونس برای گلزنی از بین نرفت و پاپادوپولوس و هونتلار دو بار دیگر در دقایق 67 و 70 دو بار دیگر گلزنی کردند.

با این پیروزی شالکه 34 امتیازی شد و در رده سوم قرار گرفت. آنها تنها سه امتیاز با بایرن مونیخ صدرنشین فاصله دارند.

 

CR7 بازدید : 34 یکشنبه 27 آذر 1390 نظرات (0)

 مرجع خبری هوادارن رئال مادرید: مارسلینو گارسیا، مربی سویا بعد از شکست 2-6 تیمش مقابل رئال مادرید چندان راضی نبود.

اودر پایان این بازی به خبرنگاران گفت:« رئال هفت موقعیت گل داشت  و توانست 6 گل به ثمر برساند. خیلی سخت است که خبواهم احساسم را توضیح دهم . ما در جایگیری بازیکنان و برخی تصمیم گیری ها اشتباهاتی را مرتکب شدیم،شانس آن را داشتیم که خودمان را در جریان بازی نگاه داریم ولی گل سوم رئال خیلی سریع از راه رسید و نتوانستم واکنشی خوبی داشته باشیم.»

او ادامه داد:« ما در طول فصل ثبات زیادی نداشتیم و نتوانستیم به نتایج خوبی دست بیابیم. البته این روزها تنها چیزی که به آن فکر نمی کنم خریدهای زمستانی است.»

او ادامه داد:« ما می توانیم عملکرد به مراتب بهتری نسبت به این داشته باشیم. باید بهتر شویم. اگر به آمار و ارقام نگاه کنیم، می بینیم که باید کارهای بیشتری انجام دهیم. »

CR7 بازدید : 24 شنبه 26 آذر 1390 نظرات (0)

  مرجع خبری هوادارن رئال مادرید: مارسلینیو سرمربی سویا در دفاع از ژوزه مورینیو اعلام کرد سرمربی پرتغالی رئال مادرید نباید به دلیل شکست سه بر یک مقابل بارسا سرزنش شود.

مارسلینیو در پاسخ به سئوال روزنامه آ.اس که از او پرسید آیا در شکست مقابل بارسا مورینیو مقصر بود گفت:" به نظر من نه. بازی تا زمانی که بارسا گل دوم را زد تقریبا متعادل و برابر بود. اما گل دوم بارسا روحیه بازیکنان رئال را تا حد زیادی کاهش داد."

"مورینیو مربی بسیار بزرگی است، او رئال را تا حدی رسانده که رقابت بسیار نزدیکی با بارسا ایجاد کرده است."

CR7 بازدید : 31 شنبه 26 آذر 1390 نظرات (0)

برنامه آخرین هفته از رقابتهای لالیگا در سال 2011 میلادی

 

شنبه 26 آذر (17 دسامبر)

رئال مایورکا- ختافه

اسپورتینگ خیخون- اسپانیول

اتلتیک بیلبائو- ساراگوسا

سویا- رئال مادرید

یکشنبه 27 آذر (18دسامبر)

اتلتیکومادرید- رئال بتیس

گرانادا- لوانته

اوساسونا- ویارئال

راسینگ سانتاندر- رئال سوسیداد

والنسیا- مالاگا

justreal بازدید : 26 جمعه 25 آذر 1390 نظرات (0)



 

مرجع خبری هوادارن رئال مادرید:   پائولو مالدینی، اسطوره باشگاه میلان، معتقد است گرت بیل تنها در کارهای تهاجمی تبحر دارد و در کارهای دفاعی چندان خوب نیست.

او در گفتگو با کوریه ره دلو اسپورت گفت:" بسیاری از مدافعان چپ به هافبک تبدیل شده اند و دوست دارند حمله کنند. اما این یک قانون است، اگر نمی توانید دفاع کنید نباید حمله کنید. بهترین بازیکن در این پست در حال حاضر مارسلو است که در هر دو زمینه درست عمل می کند.

اما بیل تنها در حملات خوب است. مانند اربی امانوئلسون در میلان."

میلانی ها همچنان به دنبال جانشینی برای مالدینی هستند و او معتقد است تایه تایوو باید برای بازی کردن در ترکیب اصلی میلان نمایش بهتری داشته باشد.
مالدینی تمام دوران 24 ساله بازی اش را در سن سیرو سپری کرد و 647 بار با پیروزی این تیم به میدان رفت.
CR7 بازدید : 33 پنجشنبه 24 آذر 1390 نظرات (1)

مرجع خبری هوادارن رئال مادرید: مورینیو و آقایان خاص " نام مجموعه کارتونی است که برای کودکان انگلیسی توسط کمپانی پرتغالی " اسپورت استارز مدیا " ساخته خواهد شد . این کمپانی که حق تصویر مربی رئال مادرید را دارد با سرمایه گذاران انگلیسی مذاکراتی برای آغاز این پروژه از فوریه داشته است .


به گزارش بی بی سی ، ماجرا مربوط به دسته ای از کودکان است که زیر نظر مورینیو در یک مدرسه تمرین می کنند . ایده این است که ارزشهای ورزشی و جنگندگی در جوانان نهادینه شود .
محبوبیت مورینیو در انگلیس در این قضیه تاثیر زیادی دارد چرا که او مربی چلسی در سال 2004 بود .

 

 

CR7 بازدید : 45 پنجشنبه 24 آذر 1390 نظرات (1)

مرجع خبری هوادارن رئال مادرید: میگل پاردسا، یکی از مدیران باشگاه رئال مادرید در صحبتهایی به دفاع از کریستیانو رونالدو در مقابل انتقادات رسانه ای به خاطر عملکرد این ستاره پرتغالی در دیدار ال کلاسیکو برخاسته و اعلام کرده که کریس فوق العاده است.

برای خواندن متن کامل به ادامه مطلب بروید

CR7 بازدید : 23 چهارشنبه 23 آذر 1390 نظرات (0)

مرجع خبری هوادارن رئال مادرید:  هانسی فلیک، دستیار یواخیم لو در تیم ملی آلمان از انتقاداتی که به خاطر عملکرد مسعوت اوزیل در دیدار ال کلاسیکوی روزشنبه به گوش می رسد به شدت متعجب شده است

شنبه شب رئال مادرید با نتیجه 1-3 مغلوب بارسلونا شد. اوزیل از ابتدا در ترکیب رئال قرارداشت و در دقیقه 58 بازی جایش را به کاکا داد. او از زمانی که در تابستان سال 2010 از وردربرمن به رئال مادرید پیوسته، عملکرد خیلی خوبی در ترکیب کهکشانی ها داشته است

اوزیل 23 ساله یکی از مهره های کلیدی لو در کسب مجوز صعود به رقابتهای نهایی یورو2012 بود. آلمان رقابتهای مقدماتی را با صدرنشینی در جدول گروه آ به پایان برد. فلیک معتقد است که اوزیل در بازی با بارسلونا بسیار تاثیرگذار و خوب بوده است

فلیک در صحبتهایی که در وب سایت رسمی فدراسیون فوتبال آلمان منتشر شد گفت:« از دیدگاه ما، او بازی خوبی را به نمایش گذاشت واقعا درک نمی کنم که چرا عده ای عملکرد او را منفی می دانند.»

دستیار سرمربی تیم ملی آلمان ادامه داد:« حرکات او، پاسهای او، دریافت توپش، کنترل توپ او و ایده های او در جریان بازی واقعا خوب بود. البته باید به این نکته اشاره شود که بارسلونا بعد از به تساوی کشاندن بازی، به خوبی سرعت بازی را کم کرد، آن هم در شرایطی که رئال کنترل توپ و میدان را در دست داشت.»

فلیک در ادامه عملکرد سامی خدیرا، دیگر بازیکن آلمانی رئال را هم مورد آنالیز قرار داد. سامی خدیرا در ال کلاسیکو به جای لاسانا دیارا وارد زمین مسابقه شد:« برای خدیرا، به عنوان یک بازیکن تدافعی، سخت بود که در کارهای تهاجمی تاکید داشته باشد.فکر می کنم او با تمام توانش بازی کرد. خدیرا برروی بازی تمرکز داشت و به خوبی وظایفش را انجام داد.»

CR7 بازدید : 45 شنبه 19 آذر 1390 نظرات (0)

پپ گواردیولا مربی بارسلونا در آستانه دیدار حساس  و تماشایی امشب ال کلاسیکو به این نکته اشاره کرد که شاگردانش برای شکست دادن رئال مادرید به این نیاز دارند تا یک بازی کامل و بی عیب و نقص را به نمایش بگذارند

گواردیولا جمعه شب و در کنفرانسی خبری به خبرنگاران گفت که در انتظار پرسینگ شاگردان مورینیو هست.

                                براي خواندن متن كامل به ادامه مطلب برويد

CR7 بازدید : 45 پنجشنبه 17 آذر 1390 نظرات (0)

جان تری درمورد مورینیو گفت:« ما با سران باشگاه صحبت کردیم و خیلی روشن و شفاف به آنها گفتیم که نمی خواهیم که مورینیو برود.»

براي خواندن متن كامل به ادامه مطلب برويد

CR7 بازدید : 19 چهارشنبه 16 آذر 1390 نظرات (0)
نیمار هم الکلاسیکو میان رئال مادرید و بارسلونا در شنبه آینده در برنابئو را از دست نداده است . بازیکن برزیلی به تمجید از بارسا پرداخته است :" عاشق دنی آلوس هستم و همیشه از او حمایت می کنم . در این بازی در طرف او و تیمش خواهم بود . "
در ادامه گفت :" بارسا بهترین تیم جهان است . همه در آن خوب بازی می کنند ، ژاوی ، اینیستا و مسی مهم هستند و می خواهم به زودی برابر آنها بازی کنم . "
CR7 بازدید : 35 سه شنبه 15 آذر 1390 نظرات (0)

مرجع خبری هوادارن رئال مادرید:  رئال مادرید و بارسلونا با روند فوق العاده ای از حیث گلزنی به الکلاسیکو می رسند .
  * رئال مادرید در 14 بازی 49 گل زده تا بتواند در صورت ادامه روندش فصل را با 133 گل تمام کند . بهترین رکورد تاریخ مربوط به فصل 90-89 است که رئال با بنجامین توشاک ، لالیگا را با 107 گل تمام کرد .

براي خواندن متن كامل به ادامه مطلب برويد

CR7 بازدید : 37 سه شنبه 15 آذر 1390 نظرات (0)

فیفا سه نامزد نهایی توپ طلای 2011 را اعلام کرد و همان طور که انتظار مسی، کریس رونالدو و ژاوی، به عنوان نامزدهای نهایی معرفی شده اند.بعد از اینکه اعلام لیست اولیه و 50 نفره نامزدهای توپ طلا، فیفا اسامی 23 بازیکن را به عنوان کسب این جایزه معتبر اعلام کرده بود که در آن نام 8 بازیکن بارسا و 5 بازیکن رئال دیده می شد.البته از همان ابتدا می شد حدس زد که رقابت اصلی بین لیونل مسی و کریس رونالدو خواهد بود.رونالدو در سال 2008 و مسی در سال  های 2009 و 2010 فاتح توپ طلا شدند و امسال نیز رقبای اصلی هستند.مسی فصل گذشته با بارسا قهرمان لالیگا و چمپیونزلیگ شد و رونالدو نیز علاوه بر قهرمانی در کوپا دل ری، با زدن 40 گل در لالیگا، کفش طلای اروپا را به دست آورد.در این جمع ژاوی احتمالا مانند سال 2009 بار دیگر بعد از مسی و رونالدو، در جایگاه سوم قرار خواهد گرفت.

CR7 بازدید : 26 یکشنبه 13 آذر 1390 نظرات (0)

مرجع خبری هوادارن رئال مادرید: مانوئل وگا آرانگو ، مدیر اسپورتینگ گفت :" رئال مادرید تیم بزرگی بوده است و ما قربانی بدشانسی هایمان شدیم . آنها روی یک حرکت احمقانه از سوی ما ، گل اول را زدند و کارمان مشکل شد . "
گل اول روی اشتباه دامیان مقابل دی ماریا به ثمر رسید . :"این صحنه باعث شد که از هم بپاشیم و سعی کنیم که کار خود را پی شببریم . "
در مورد آشتی کردن مورینیو و پرسیادو گفت :" زیبایی فوتبال به همین چیزهایش است . باید بدانی که چطور ببری و چطور ببازی . هواداران در مولینون هم به بزرگی باشگاهشان بودند ."

 

CR7 بازدید : 35 یکشنبه 13 آذر 1390 نظرات (0)

مرجع خبری هوادارن رئال مادرید:کریستیانو رونالدو باز هم توانست در یک چالش دیگر موفق باشد. حالا دیگر در لالیگا فقط به لوانته گل نزده که به آنها هم در کوپا سه گل زده است. او در مولینون برای اولین بار به گیخون گل زد ، البته در خانه هم به آنها تا امشب گلی نزده بود که توانست بالاخره این طلسم را بشکند.
او توانست روی پاس عمقی استادانه دی ماریا یک گل دیگر به گل هایش بیفزاید تا با 17 گل به صدر جدول گلزنان لالیگا برود.

CR7 بازدید : 50 شنبه 12 آذر 1390 نظرات (1)

مرجع خبری هوادارن رئال مادرید:پتر اشمایکل ، دروازه بان اسطوره ای منچستر یونایتد ، مقدمه کتاب ایکر کاسیاس را نوشته به مدح او پرداخته است
آگاهم که هنگامی که بهارهای کمتری از عمرم سپری شده بود ، مایه الهام کاسیاس بودم ... به این رویداد می بالم ... هیچ گونه تردیدی ندارم ، این افتخاری است . یکی از بهترین دروازه بانان عصر حاضر ، به گواه غنائمی که کسب کرده است ... آگاهم که در مقطعی ، این که از سویش مورد تحسین قرار گرفتم یک پاداش است . اکنون چرخ روزگار به نحوی چرخیده که پسرم او را منبع الهام خود می داند .

برای خواندن متن کامل به ادامه مطلب بروید

CR7 بازدید : 25 شنبه 12 آذر 1390 نظرات (0)
مرجع خبری هوادارن رئال مادرید:مطبوعات انگلیس ، همچنان دست از سر خوزه مورینیو بر نمی دارند . حالا تلگراف مدعی شده که منچستر سیتی در تلاش است تا این مربی پرتغالی را برای فصل بعد به خدمت بگیرد . 
مانچینی همیشه در سیتی با چالش هایی مواجه شده است . او در لیگ انگلیس در جایگاه خوبی قرار دارد ، در حالی که در چمپیونزلیگ شرایط متفاوت است و ممکن است از مرحله گروهی حذف شوند . به همین علت ، مسئولان باشگاه انگلیسی در فکر اخراج مربی ایتالیایی هستند و حالا در حال بررسی جانشین های او می باشند .
حالا روزنامه انگلیسی تلگراف مدعی شده که شیخ منصور که مالک متمول سیتی است ، در فکر به خدمت گرفتن مربی پرتغالی رئال مادرید است . شیخ کار این مربی در رئال مادرید را کاملا پسندیده و می خواهد او را داشته باشند .
مالک سیتی از این که دیده مورینیو توانسته بازیکنی نظیر بنزما را کاملا متحول کند تحت تاثیر قرار گرفته است چرا که از طرفی مانچینی ، درگیری های متفاوتی با برخی بازیکنان داشته است .

CR7 بازدید : 18 جمعه 11 آذر 1390 نظرات (0)

http://s1.picofile.com/file/7199493759/20111130dasdaiftb_14.jpg

مرجع خبری هوادارن رئال مادرید:یکی از صحنه های جالب جشنواره آس ، مربوط به صحبت کردن اسپرانزا آخیره ، رئیس شورای شهر مادرید با کریستیانو رونالدو بود که در مورد شرایط فعلی رئال مادرید با هم صحبت کردند .در این صحبت ده دقیقه ای ، بازیکن رئال مادرید با دقت تمام به حرفهای اسپرانزا آخیره گوش می داد .

CR7 بازدید : 26 جمعه 11 آذر 1390 نظرات (0)

مرجع خبری هوادارن رئال مادرید:بودو ایلگنر ، دروازبان سابق آلمانی رئال مادرید به تمجید از ایکر کاسیاس پرداخت . او در کتاب زندگی بازیکن اسپانیایی نوشته است :" در او شخصیت و استعداد زیادی دیدم . "

برای خواندن متن کامل به ادامه مطلب بروید

CR7 بازدید : 20 جمعه 11 آذر 1390 نظرات (0)

مرجع خبری هوادارن رئال مادرید: حرکت جنجالی پیکه برابر رایو وایکانو ، همچنان مورد بحث است . بخش زیادی از فوتبالدوستان به انتقاد از رفتار این بازیکن پرداخته اند و گفته اند که به حریف و قانون توهین کرده است . حالا نوبت والدانو ، مدیر ورزشی سابق رئال است که این حرکت را "بی حرمتی " بخواند .
پیکه روی یک حرکت آن قدر وقت تلف کرد که داور با لبخند به او کارت زرد پنجم را بدهد تا بدون مشکل به الکلاسیکو برسد . حالا پس از رافا گررو ، نوبت خورخه والدانوست که از او انتقاد کند . والدانو به کادنا سر گفت :" حرکت پیکه ناخوشایند بود و با باقی بازی هماهنگی نداشت . به نظرم او می خواست خود را مضحکه خاص و عام کند تا سمبل یک تحریک غیر ضروری باشد ."

CR7 بازدید : 26 جمعه 11 آذر 1390 نظرات (0)

مرجع خبری هوادارن رئال مادرید:کمتر کسی در مقابل عموم این قدر روراست است . او روش برخورد کردن ، صحبت کردن و زندگی کردن خاص خود را دارد و مردم او را به خوبی می بینند . او خیلی متواضع است

برای خواندن متن کامل به ادامه مطلب بروید

CR7 بازدید : 34 پنجشنبه 10 آذر 1390 نظرات (1)
رئال مادرید روز شنبه در ال مولینون باید مراقب دامهای پیش رویش باشد . نه تنها به این خاطر که مانوئل پرسیادو که یک آنتی مادریدیسموست و فصل قبل به مورینیو توهین کرد ، بلکه به خاطر رابطه دوستانه اش با گواردیولا و انتخاب ایتورالده به عنوان داور بازی . رئال مادرید اگر بخواهد برای بازی با بارسلونا به مشکل نخورد باید حسابی حواسش به این بازی باشد .
ایتورالده ، به عنوان برگ برنده آنتی مادریدیستاها در این بازیست . اسپورتینگ در این بازی سعی می کند با جنگ روانی بازیکنان رئال را عصبانی کند و ایتورالده نیز که داور هنرمندی است ، از این فرصت برای کارت دادن به بازیکنان رئال استفاده خواهد کرد .
رئال مادرید باید مواظب باشد که نه تنها باید در مولینون برنده باشد ، بلکه محروم و مصدوم هم ندهد . پس از تکل خشنی که اتلتیکویی ها روی پای کریستیانو زدند ، بی تردید بازیکنان گیخون هم خشونت مشابهی را اعمال خواهند کرد .
CR7 بازدید : 38 پنجشنبه 10 آذر 1390 نظرات (0)

یکی از ویژگی های ساموئل اتوئو این است که همیشه حرف دلش را می زند . مهاجم کامرونی که سابقه بازی در رئال و بارسا را دارد ، در یک بازی خیرخواهانه در لواندا در آنگولا در مورد روابطش با خوزه مورینیو در زمان حضورش در اینتر گفته است . 

براي خواندن متن كامل به ادامه مطلب برويد

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    تالار گفتمان

    آمار سایت
  • کل مطالب : 425
  • کل نظرات : 118
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 55
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 55
  • بازدید ماه : 50
  • بازدید سال : 468
  • بازدید کلی : 26,974
  • League Table

    Week Player

    بهترين بازيكن ديدار بیلبائو

      

    مسعوت اوزیل