loading...
هواداران رئال مادريد
بنر دوستان

 

بنر دوستان:



href="http://tottenham-hotspur.rozblog.com/">


 

  

اینم از بنرهای ما :   

  

 

 

آخرین ارسال های انجمن
CR7 بازدید : 32 جمعه 16 دی 1390 نظرات (0)

زمانی که وارد زمین شدی رئال 2-0 باخته بود و بعد از آن بود که همه چیز شروع شد .
من رفتم که کارم را انجام دهم . می دانستیم که جلو افتادن مالاگا می تواند خیلی مشکل باشد . در برنابئو بدون مشکل و روی دو ضربه شروع مجدد جلو افتادند . پس از تعطیلات کریسمس ، طبیعی بود که کمی کار ببرد که تیم روی دور بیافتد .

پس این ، توجیه نیمه اول بد تیم است ؟
یک هفته تعطیلی ، طبیعتا تاثیراتی روی سرعت تیم پدید می آید .باید دوباره ماشین را راه می انداختیم . راستش ، اگر نیمه اول را هم مثل نیمه دوم شروع می کردیم ، بازی را خیلی راحت حل می کردیم . باید اتفاقات نیمه اول را پاک می کردیم و به یک بازگشت زیبا در نیمه دوم فکر می کردیم .

به نظر می رسد که مورینیو بین دو نیمه خیلی عصبانی شده ، چه کرده است ؟
او همیشه می خواهد که با تمام قوایمان بازی کنیم و این چیزی است که از ما خواست .

یک شوت محکم زدی که نزدیک بود تبدیل به گل چهارم شود ...
بله ، بدشانسی اوردم . من تمام تلاش خود را انجام می دهم ، اگر گل شد که عالی است ، اگر نه هم زیاد مهم نیست . من کاملا مطمئن هستم و از نظر بدنی آماده . کارهایی را انجام می دهم که قبلا نمی کردم .

به جز گلت ، خیلی تحرک داشتی ، احساس راحتی می کنی ؟
سعی می کنم که در خط حمله ، مدام جا به جا شوم . زمانی که با هیگوائین باشیم سعی می کنیم که فضا را باز تر کنیم . من کاملا خوشحال هستم چرا که این تلاشم جواب داد و توانستیم مالاگا را شکست دهیم . باید خیلی حواس جمع باشیم چرا که در بازی برگشت ، انتظار یک بازی مشکل را داریم .

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    تالار گفتمان

    آمار سایت
  • کل مطالب : 425
  • کل نظرات : 118
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 55
  • آی پی امروز : 74
  • آی پی دیروز : 238
  • بازدید امروز : 78
  • باردید دیروز : 276
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 358
  • بازدید ماه : 508
  • بازدید سال : 926
  • بازدید کلی : 27,432
  • League Table

    Week Player

    بهترين بازيكن ديدار بیلبائو

      

    مسعوت اوزیل