loading...
هواداران رئال مادريد
بنر دوستان

 

بنر دوستان:



href="http://tottenham-hotspur.rozblog.com/">


 

  

اینم از بنرهای ما :   

  

 

 

آخرین ارسال های انجمن
CR7 بازدید : 38 چهارشنبه 14 دی 1390 نظرات (0)

مرجع خبری هوادارن رئال مادرید:در طول روزهای آخر سال 2011 ، اخباری منتشر شد که آنخل پوزو ، به منچستر سیتی می پیوندد . اما این بازیکنان که هنوز در تیم نوجوانان رئال است ، همچنان منتظر یک پیشنهاد فوق العاده از سوی باشگاه انگلیسی است .
در روزهای اخیر ، مطبوعات انگلیس شایعاتی را پیرامون این بازیکن پانزده ساله مطرح کرده اند و حالا پیپل گزارش داده که سیتی حاضر است برایش هشت میلیون یورو بدهد .
گفتنی است رئال همچنان در تمدید قرارداد این ستاره مردد است ، آنها باید هر چه زودتر اقدام کنند .

CR7 بازدید : 44 دوشنبه 12 دی 1390 نظرات (0)

مرجع خبری هوادارن رئال مادرید: به گزارش نشریه آ. اس، باشگاه منچسترسیتی به دنبال به خدمت گرفتن رائول آلبیول، مدافع ملی پوش اسپانیایی رئال مادرید است.

صدرنشین فعلی لیگ برتر برای تقویت خط دفاعی اش به دنبال گزینه ای جدی است و براساس گزارش ها، مانچینی این مدافع 26 ساله را به عنوان بهترین گزینه در نظر دارد.

براي خواندن متن كامل به ادامه مطلب برويد

CR7 بازدید : 46 جمعه 09 دی 1390 نظرات (2)

 مرجع خبری هوادارن رئال مادرید:رئال مادرید به جستجوی استعدادهای بین المللی ادامه می دهد (به خصوص در اروپا ، هر چند که به آمریکای جنوبی هم توجه دارد ) تا بتواند که ستارگان آینده را با قیمت های معقول به خدمت بگیرد . اوزیل ، شاهین و واران برخی از این نمونه ها هستند .

CR7 بازدید : 19 دوشنبه 05 دی 1390 نظرات (0)

مرجع خبری هوادارن رئال مادرید: یوونتوس و چلسی برای خرید گونزالو هیگوائین ، مهاجم رئال مادرید که اخیرا کمتر فرصت بازی کردن پیدا می کند ، دست به کار شده اند .
فیکس شدن بنزما باعث شده که تردیدهایی در مورد شرایط ال پیپیتا پدید بیاید و حالا مطبوعات ایتالیا مدعی شده اند که یوونتوس در یک قدمی خرید بازیکن آرژانتینی است.
یووه حاضر است برایش 29 میلیون بپردازد و چلسی نیز پس از ناکامی مهاجمانی نظیر تورس و آنلکا به دنبال یک مهاجم سرحال است .

منتظر هدیه کریسمسی fansrealmadrid باشيد

CR7 بازدید : 30 دوشنبه 05 دی 1390 نظرات (0)

مرجع خبری هوادارن رئال مادرید: ژوزه مورینیو، سرمربی رئال، شایعات اخیر در مورد جدایی همیت آلتینتوپ از این باشگاه در بازار نقل و انتقالات زمستانی را رد کرد.

آلتینتوپ که در تابستان به رئال مادرید پیوست، نتوانسته به ترکیب اصلی این تیم راه پیدا کند اما مورینیو همچنان روی این ستاره ترک حساب می کند و قصد ندارد او را به تیم دیگری واگذار کند.

این در حالی است که گفته می شود باشگاه گالاتاسرای به دنبال خرید این بازیکن است.

مورینیو در گفتگو با خبرنگاران گفت:" همیت بازیکن پرجنب و جوشی است. او بازیکن  مهمی برای ما محسوب می شود. او در تیم ما خواهد ماند زیرا ما در سه جام حضور داریم و حضور او برای ما بسیار ارزشمند است."

CR7 بازدید : 42 یکشنبه 04 دی 1390 نظرات (1)

مرجع خبری هوادارن رئال مادرید:   به گزارش نشریه لو پاریزین، کاکا، ستاره برزیلی رئال مادرید، گزینه اصلی پاری سن ژرمن در بازار نقل و انتقالات زمستانی است.

این باشگاه پاریسی که در تابستان برای خرید خاویر پاستوره چیزی حدود 40 میلیون یورو هزینه کرد، قصد دارد یک خرید بزرگ هم در ژانویه انجام بدهد و پیش از این از تبس و هالک به عنوان گزینه های اصلی آنها در بازار یاد می شد. اما اکنون مشخص شده که کاکا در صدر فهرست خریدهای آنها قرار دارد.

برای خواندن متن کامل به ادامه مطلب بروید

CR7 بازدید : 30 شنبه 03 دی 1390 نظرات (3)

مرجع خبری هوادارن رئال مادرید:  به گزارش لا استامپا ، تیم تورینی برای این بازیکن که مد نظر چلسی نیز هست حاضر است که 30 میلیون یورو بپردازد .
نیمکت نشینی هیگوائین در بازیهای اخیر باعث شده که تردیدهایی در مورد آینده اش ایجاد شود و برخی مدعی شوند که می خواهد برود . گفته می شود که یووه علاقه خاصی برای خرید این بازیکن دارد و حاضر است که رقم قابل توجهی برایش بپردازد .

CR7 بازدید : 46 جمعه 02 دی 1390 نظرات (0)

مرجع خبری هوادارن رئال مادرید:  ماجرای فرناندس ، تبدیل به یک سریال کشدار دیگر شده است . رئال مادرید در بیانیه ای اعلام کرده که تمایلی به خرید این بازیکن ندارد اما اطرافیانش می خواهند به شهت برسند . خورخه مانچاندو ، وکیل بازیکن به رادیو گائوچو گفته که خوزه مورینیو سالهاست که فرناندس را تحت نظر دارد ، به خصوص از زمان حضورش در اینتر .
در برزیل انگار منتظر هستند تا شایعه ای مطرح شود و سریع آن را بزرگ کنند . از زمان مطرح شدن نام رئال پیرامون فرناندس بحث ها شدت گرفته است . حالا وکیل این بازیکن می گوید :" مورینیو دو سال است که این بازیکن را تحت نظر دارد ، از زمانی که در اینتر بود . اما در آن زمان شانسی وجود نداشت ."
وی افزود :" رئالی ها و استعدادیابان آنها بازی گرمیو و فلومیننزه را دیدند ، هر چند که مدیر باشگاه گرمیو باید تصمیم بگیرد ."

CR7 بازدید : 54 چهارشنبه 30 آذر 1390 نظرات (1)

 مرجع خبری هوادارن رئال مادرید: رقابت برای خرید ادن هازارد ، ستاره بلژیکی لیل و فوتبال فرانسه خیلی مشکل شده است . این بازیکن که مد نظر رئال مادرید قرار دارد ، یکی از بازیکنانی است که در تابستان آینده بحث های زیادی پیرامونش وجود خواهد داشت .
حالا گفته می شود که به جز رئال مادرید ، باشگاه هایی نظیر سیتی و آرسنال هم این بازیکن را می خواهند . مطبوعات انگلیسی مدعی شده اند که شیوخ سیتی حاضر شده اند برای خرید این بازیکن در زمستان 36 میلیون یورو بپردازند ، در حالی که لیل پیشنهاد 50 میلیونی پاریسن ژرمن برای این بازی را رد کرده است .
البته خود هازارد گفته که قصد حضور در لیگ فرانسه را ندارد و اگر از لیل برود گزینه هایش لیگ برتر و رئال مادرید خواهند بود . در رئال حامی بزرگی نظیر زیدان دارد که به فلورنتینو توصیه کرده که او را بخرد .

CR7 بازدید : 37 چهارشنبه 30 آذر 1390 نظرات (1)

مرجع خبری هوادارن رئال مادرید:  ماریو فیگیرا فرناندز مدافع ۲۱ ساله ژرمیو با ۴۱ بازی و یک گل زده از باشگاه رئال مادرید پیشنهاد رسمی دریافت کرده است.
هفته گذشته زیدان و سه همراه از بخش فنی باشگاه رئال مادرید از نزدیک بازی وی را تماشا کرده و این بازیکن را مورد تایید قرار داده‌اند.

در این رابطه مورینیو پیشنهاد زیدان را پذیرفته و به احتمال فراوان این مدافع وسط که توانایی بازی در بخش راست خط دفاعی را نیز دارد در فصل زمستان راهی رئال مادرید خواهد شد.پیشنهاد اولیه رئال مادرید ۱۵ میلیون یورو بوده و زیدان بر عدم افزایش رقم تاکید دارد.

 

CR7 بازدید : 35 سه شنبه 29 آذر 1390 نظرات (0)

برخی مطبوعات ایتالیا مدعی شده اند که خوزه مورینیو در فکر خرید میلوس کراسیچ ، بازیکن صربستانی یوونتوس است . مربی پرتغالی می خواهد در زمستان این بازیکن را به عنوان ذخیره ای برای رونالدو و دی ماریا داشته باشد . در واقع گفته می شود که رئال او را قرضی می خواهد در حالی که تورین با این احتمال مخالف است .
کراسیچ ، یکی از پدیده های فصل گذشته کالچیو بوده است . این بازیکن که در پست بال راست بازی می کند ، سریع است ، تکنیک خوبی دارد و در ضربات کاشته عالی کار می کند . با این که یووه فصل خوبی نداشته اما این بازیکن 27 ساله عملکرد خبوی داشته است .
این بازیکن ، جاه طلبی بالایی دارد اما در تیم کونته کمتر جایی پیدا کرده است . گزارشات در ایتالیا حاکی از آن است که مورینیو ، علاقه خاصی به این بازیکن دارد و بدش نمی آید که او را در تیمش داشته باشد . قیمت کراسیچ چیزی در حدود 15 میلیون یوروست .

CR7 بازدید : 40 دوشنبه 28 آذر 1390 نظرات (0)

 مرجع خبری هوادارن رئال مادرید: خط میانی منچستریونایتد به دنبال مصدومیت های بازیكنان این تیم دچار مشكل شده است.

فرگوسن حداقل تا ماه فوریه بدون تام كلورلی و اندرسون خواهد بود، ضمن آنكه دارن فلچر هم به دلیل بیماری روده برای مدتی طولانی فوتبال را كنار گذاشته است.

فیل جونز در هفته های اخیر در كنار مایكل كریك به عنوان هافبك میانی عمل می كند ولی گزینه های اندكی در منچستریونایتد هستند كه می توانند در این پست ایفای نقش كنند.

برای خواندن متن کامل به ادامه مطلب بروید

CR7 بازدید : 35 یکشنبه 27 آذر 1390 نظرات (0)

قرارداد بکام با ال ای گلکسی در پایان سال جاری به پایان می رسد و به همین دلیل در چند ماه اخیر شایعات زیادی در مورد پیوستن او به این باشگاه پاریسی منتشر شد. علاوه بر این چندین باشگاه لیگ برتری از جمله تاتنهام و کوئینزپارک رنجرز نیز برای خرید او ابراز علاقه کردند اما به نظر می رسد باشگاه پاریسی از رقبا پیشی گرفته است.

براساس گزارش رسانه های فرانسوی، کاپیتان سابق سه شیرها عصر امروز وارد پاریس شد، قرار است در چند روز آینده با مدیران این باشگاه مذاکره کند.
در صورتی که او با باشگاه پاریسی به توافق برسد، احتمالا قراردادی 18 ماهه با این باشگاه امضا خواهد کرد.

CR7 بازدید : 33 شنبه 26 آذر 1390 نظرات (0)

  مرجع خبری هوادارن رئال مادرید: گوتی، هافبک سابق رئال مادرید گفته که هفته آینده درباره آینده‌اش تصمیم خواهد گرفت.

این بازیکن 35 ساله فعلا باشگاه ندارد. قرارداد او با بشیکتاش در نوامبر با توافقی دوطرفه فسخ شد.

هرچند برخی می‌گویند او به اسپانیا برمی‌گردد اما او گفته بعید است این اتفاق بیفتد و دوست دارد در آسیا بازی کند و با فرهنگ‌های جدید آشنا شود.

گوتی گفته پیشنهادهایی داشته و شاید به دبی برود: «چند پیشنهاد داشته‌ام، یکی از شانگهای و دیگری از دبی.

شانگهای 10 ماه پیشنهاد می‌دهد و دبی 5 ماه و من دوست دارم تابستان را با کودکانم بگذرانم.

من تصمیم خود را هفته بعد اعلام خواهم کرد.»

این هافبک سابق رئال مادرید گفته پس از کناره‌گیری از فوتبال یک سال را استراحت خواهد کرد اما می‌خواهد پس از آن مربی یا مدیر ورزشی شود.

CR7 بازدید : 46 جمعه 25 آذر 1390 نظرات (0)

مرجع خبری هوادارن رئال مادرید:  براساس گزارش رسانه های اسپانیایی، باشگاه یوونتوس قصد دارد رائول آلبیول، مدافع رئال مادرید، را به طور قرضی به خدمت بگیرد.

آلبیول در رقابت های این فصل جایگاهش در ترکیب اصلی رئال را از دست داده و تنها 4 بازی در ترکیب اصلی تیم مورینیو انجام داده است.

به گزارش نشریه آ. اس، باشگاه یوونتوس قصد دارد این بازیکن را در ژانویه به طور قرضی به خدمت بگیرد.

کونته چندان از بازی های بونوچی و بارزالی راضی نیست و حتی مجبور شده از کیه لینی در سمت چپ خط دفاعی استفاده کند به همین دلیل  قصد دارد خط دفاعی تیمش را تقویت کند.
آلبیول در سال 2009 از والنسیا به رئال پیوست و با حضور په په، کاروالیو و راموس، فرصت چندانی برای بازی در ترکیب اصلی کهکشانی ها را پیدا نکرده است.

CR7 بازدید : 26 پنجشنبه 10 آذر 1390 نظرات (0)

سامی خدیرا ، از بازیکنان مورد علاقه خوزه مورینیوست . مربی پرتغالی ، این بازیکن را زوج ایده الی برای ژابی می داند اما به نظر می رسد که این بازیکن ، علاقمندان دیگری هم دارد چرا که به گزارش توتو مرکاتو وب ، الکس فرگوسن در صدد خرید این هافبک رئال مادرید است .
در هفته های اخیر اخباری از تمایل میلان ، سیتی و بایرن به خدیرا مطرح شده بود و حالا نوبت سر الکس فرگوسن و منچستر یونایتد است . شیاطین سرخ می خواهند خط هافبکشان را تقویت کنند و سامی خدیرا یک گزینه خوب برایشان است .

CR7 بازدید : 21 چهارشنبه 09 آذر 1390 نظرات (0)

ابراهیم سیسوکو ، مهاجم آکادمیکا ، یکی از پدیده های لیگ پرتغال در یک سوم اول فصل است . این بازیکن ساحل عاجی ، دو فصل در سطح اول لیگ پرتغال بوده و توانایی هایش به حدی بوده که توانسته نگاه باشگاه های مختلف نظیر رئال مادرید را به خود جلب کند .
به گزارش گل دات کام ، مارسی یکی از جدی ترین گزینه ها برای سیسوکوست اما رئال مادرید و بنفیکا هم شرایط این مهاجم را تحت نظر دارند .
این بازیکن اخیرا گفته است :" فکر می کنم در این دو سال همه مرا شناخته اند . هر روز سخت تلاش می کنم . در دنیای فوتبال ، باید بدانی چه زمانی ریسک کنی . من تلاش خود را خواهم کرد تا بتوانم به یک باشگاه بزرگ ملحق شود . "
مطبوعات فرانسه خبر از پیشنهاد نیم میلیون یورویی مارسی برای سیسوکو داده اند که طبیعتا رئال مادرید خواهد توانست بیش از این مقدار را برای او بپردازد . او از آینده دار ترین بازیکنان فوتبال ساحل عاج است .

CR7 بازدید : 17 دوشنبه 07 آذر 1390 نظرات (0)
الکس فرگوسن می خواهد برای تقویت خط هافبکش ، چند بازیکن بخرد . مربی اسکاتلندی که این فصل شرایط سختی در چمپیونزلیگ دارد ، می خواهد با خرج 20 میلیون در زمستان شرایط تیمش را بهتر کند . گفته می شود که لاسانا دیارا و سامی خدیرا ، دو بازیکن رئال مادرید گزینه های مورد علاقه فرگی هستند .
البته بعید به نظر می رسد که رئال بخواهد این دو بازیکن را در میانه فصل از دست بدهد چرا که هر دو بازیکن ، گزینه های مورد علاقه مورینیو هستند . مربی پرتغالی از کار هر دو بازیکن راضی است و نمی خواهد که این دو را از دست بدهد .
CR7 بازدید : 46 یکشنبه 06 آذر 1390 نظرات (0)
مطبوعات بین المللی به شایعه پردازی در مورد رئال مادرید فصل بعد ادامه می دهند . مشکلات کاروالیو باعث شده که گزینه هایی برای خط دفاع رئال مطرح شود و حالا گفته می شود که یکی از آنها ، مهدی بناتیا ، بازیکن مراکشی اودینزه است .
این بازیکن از پدیده های لیگ ایتالیاست که قدرت تدافعی خوبی دارد . درخشش این بازیکن از دید رئال مادرید دور نمانده و آنها شرایطش را تحت نظر دارند .
بناتیا که 24 سال دارد ، فصل را عالی شروع کرده و به گزارش کالچیو نیوز 24 ، به جز رئال مادرید ، بارسلونا ، چلسی و منچستر هم او را می خواهند .
CR7 بازدید : 39 یکشنبه 06 آذر 1390 نظرات (0)
نام بازیکنان بزرگ دنیای فوتبال همیشه پیرامون رئال مادرید مطرح می شود . حالا نوبت ریکی فن ولفس وینکل ، مهاجم اسپورتینگ لیسبون است که نامش پیرامون رئال مطرح شود . 
به گزارش توتو مرکاتو وب ، ریکی فن ولفس وینکل ، با درخشش در پرتغال نامش را در سرتاسر اروپا مطرح رده است . این بازیکن یازده گل و یک پاس گل در عرض پانزده بازی داده است . این قضیه باعث شده که در لیست برت فن مارویک در تیم ملی هلند هم قرار گیرد .
ولفس وینکل که 22 سال دارد ، بازیکنی است که در محوطه جریمه حریف ویرانگر می شود . سریع است و پرشهای خوبی دارد و حالا باشگاه های بزرگی نظیر رئال مادرید ، یونایتد و چلسی به دنبالش هستند .
لوئیز لاروچه ، وکیل این بازیکن در این باره می گوید :" طبیعی است که بهترین باشگاه ها او را بخواهند ، آنها همیشه بهترین بازیکن های اروپا را می خواهند . "
ولفس وینکل در تابستان گذشته با 5.5 میلیون یورو از اوترخت به لیسبون رفت و تا سال 2016 قرارداد بست .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    تالار گفتمان

    آمار سایت
  • کل مطالب : 425
  • کل نظرات : 118
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 55
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 40
  • بازدید ماه : 35
  • بازدید سال : 453
  • بازدید کلی : 26,959
  • League Table

    Week Player

    بهترين بازيكن ديدار بیلبائو

      

    مسعوت اوزیل