loading...
هواداران رئال مادريد
بنر دوستان

 

بنر دوستان:



href="http://tottenham-hotspur.rozblog.com/">


 

  

اینم از بنرهای ما :   

  

 

 

آخرین ارسال های انجمن
كامل كاسياس بازدید : 34 یکشنبه 21 اسفند 1390 نظرات (3)
رئال مادرید در یک بازی نسبتا مشکل ، توانست که با کسب سه امتیاز دیگر در ویامارین ، آمارش را نجومی تر از همیشه کند .

Liga BBVA: Real Betis-Real Madrid: Gonzalo Higuain

با دو گل کریستیانو رونالدو و تک گل گونزالو هیگوائین ، رئال مادریدی که زیاد خوب بازی نمی کرد توانست که تیم سبزپوش را مغلوب سازد و با خیالی راحت تر آماده هفته های پایانی لالیگا شود .
بازی در حالی آغاز شد که ناهماهنگی در تیم موج می زد . به ندرت می شد دید که بازیکنان می توانند به یکدیگر پاس سالم بدهند اما رونالدو در همان دقیقه سه ، با یک شوت یک موقعیت جدی را ایجاد کرد که ثمره ای نداشت . اما در دقیقه 10 ، روی اشتباه ایتورالده در نگرفتن هند بازیکن بتیس ، کاسترو به مولینا پاس داد تا دروازه کاسیاس باز شود . هر چند که فارغ از این اشتباه ، نمی توان عملکرد ضعیف مدافعان رئال را نادیده گرفت که در حالی که دستمزدی تقریبا چند برابر مهاجم بتیس داشتند ، عملکردشان در حد نامشان نبود .
رئال مادرید همچنان سر در گم و ضعیف بازی می کرد تا این که روی پاس عالی اوزیل و فرار استثنایی هیگوائین ، این ال پیپیتا بود که نشان داد همیشه می تواند یک ناجی قابل اعتماد باشد ، هر چند که در ادامه بازی با توجه به ضربه شدیدی که به سرش خورده بود ، فقط برای از خودگذشتگی بازی کرد و نتوانست بازی واقعیش را ارائه دهد . در ادامه هر دو تیم موقعیت هایی داشتند که رئالی ها با بی دقتی توپهایشان را از دست دادند و بتیسی ها با هنر کاسیاس و تیر دروازه رئال .
رئال مادرید نیمه دوم را با اعتماد به نفس بیشتری آغاز کرد تا این که در دقیقه 51 ، روی حرکت خوب مارسلو ، این رونالدو بود که در موقعیتی تقریبا تک به تک و با ضربه ای چکشی دروازه فابریسیو را گشود .
اما چهار دقیقه بعد ، روی یک ضربه کرنر ، باز هم آربلوا شاهکار دیگری را از خود ارائه داد و توپ را برای جفرسون استپ کرد تا بازی به تساوی کشیده شود . مشخص نیست که چه بلایی بر سر این مدافع آمده که در این فصل ، از سمت راست خط دفاع رئال یک اتوبان ساخته است .
بتیس باز هم شجاعش را به لطف هوادارانش باز یافته بود و حمله می کرد اما باز هم ایکر با مهار دو توپ مشکل به کمک تیم آمد . بالاخره در دقیقه 72 ، روی ارسال از روی ضربه کرنر و بازگشت ضربه سر راموس ، این رونالدو بود که دومین گلش را به ثمر رساند . در ادامه بتیس ، جسته و گریخته به تلاشش برای جبران نتیجه ادامه و رئال نیز با آوردن بازیکنانی نظیر گرانرو و کایخون به جای کاکا و هیگوائین سعی در حفظ بازی داشت .
در مجموع ، رئال مادرید توانست که از این بازی مشکل ، باز هم با سربلندی بیرون بیاید تا نشان دهد که می تواند رکوردها را یکی پس از دیگری جابجا کند . بازگشت بنزما از دیگر نکات مثبت این بازی بود چرا که بازیکن فرانسوی دقایقی باز کرد .

كامل كاسياس بازدید : 21 دوشنبه 15 اسفند 1390 نظرات (0)

رئال مادرید با ارائه یک نمایش زیبا ، توانست که اسپانیول را نیز در هم بکوبد و فاصله با تیم دوم لالیگا را ده امتیاز نگه دارد .

b07248c9691db1b94f2c2d4ffc745a1f-getty-509381287.jpg

35.jpg

در دقایق آغازین ، اسپانیول با پرس بالا و تاکتیک آفسایدگیری ، مانع از آن شده بود که رئال بتواند همچون همیشه حمله کند اما گویا پوچتینو از شش شکست اخیرش به رئال درس نگرفته بود و نمی دانست تیمی که برنامه هجومی لازم نداشته باشد ، رئال را شکست دهد . همین شد که روی اشتباه رائول رودریگز ، با پاس هوشمندانه هیگوائین ، کریستیانو گل اول بازی را به ثمر رساند .
اسپانیول در ادامه سعی کرد که مقاومت کند ، هر چند که یک پنالتی مشخص روی خدیرا گرفته نشد . دقایقی بعد این خود خدیرا بود که با پاس عمقی اوزیل ، با کاسیا تک به تک شد و گل بعدی را به ثمر رساند .
تیم سرمه ای پوش در ادامه سعی کرد که روی معدود حرکات تکنیکی کوتینیو ، جرفه هایی داشته باشد هر چند که به نظر می رسید پوچتینو که شاید با این بازی نشان داد که شخصیت لازم برای مربیگری در رئال در صورت رفتن مورینیو را ندارد ، هیچ گونه تاکتیک خاصی برای حمله کردن در نظر نگرفته باشد .
در اواخر نیمه اول یک موقعیت را هیگوائین با پاس عرضی کریستیانو بدست آورد که خیلی بد آن را از دست داد . در ثانیه های پایانی نیمه نیز ، شوت فنی کریستیانو با خوش شانسی وارد دروازه کاسیا نشد تا رئال در نیمه ای که به حریف سر بود ، با دو گل بیشتر به رختکن برود . ستاره رئال در نیمه اول بی تردید اوزیل بود که پاسهای مهندسی شده اش ، شگفت انگیز به نظر می رسید .
در نیمه دوم ، گل زودهنگام ال پیپیتا روی پاس عالی کاکا و تعویض عجیب پوچتینو با بیرون کشیدن کوتینیو باعث شده بود که اسپانیول همان اندک قوای نیمه اولش را هم از دست بدهد و 45 دقیقه را در شرایطی بازی کند که بازیکنانش مشخصا برای اتمام بازی لحظه شماری می کنند .
رئال که می دید اسپانیول ساختار تدافعی خود را از دست داده ، روی حرکات کاکا ، کریستیانو و هیگوائین و تا حدودی اوزیل که افت کرده بود ، بازی چشم نوازی را ارائه می داد .
کریستیانو پس از آن که یک موقعیت طلایی را روی پاس هیگوائین در دقیقه 59 از دست داد در دقیقه 66 زمینه ساز گلی دیگر برای رئال مادرید شد . روی پاس عرضی رونالدو ، استپ خوب هیگوائین و نفوذ عالی کاکا ، بالاخره بازیکن برزیلی یخش را شکست و با نفوذی خوب و ضربه ای دقیق ، گل چهارم بازی را به ثمر رساند .
در دقیقه 78 ، ال پیپیتا شب خوبش را تکمیل کرد و باز هم روی پاس دقیق کاکا ، این بار با شوتی تماشایی و محکم ، تور دروازه حریف را برای پنجمین بار به لرزه در آورد . یک دقیقه بعد ، یک موقعیت تک به تک دیگر را از دست داد تا در نهایت در دقیقه 81 با موراتا تعویض شود .
در مجموع ، در شبی که کاسیا ، دروازه بان اسپانیول با گرفتن سه ، چهار موقعیت مسلم از رئال مادرید بود ، شاگردان مورینیو با زدن پنج گل ، خود را به رکورد تاریخی توشاک و 107 گل در یک فصل نزدیک کردند . با وجود این که هم اوزیل ، هم کریستیانو و هم کاکا عملکرد خوبی را در طول بازی از خود ارائه دادند ، اما ستاره واقعی هیگوائین بود که با دو گلی که زد و دو پاس گلی که داد ، همه اتفاقات اخیر را به دست فراموشی سپرد تا پاسخ اعتماد مورینیو را به خوبی بدهد .

رئال مادرید 5-0 اسپانیول
گلها : هیگوائین (2) ، رونالدو ، کاکا و خدیرا
بازیکنان رئال : کاسیاس ، آربلوا ، کاروالیو ، راموس ، مارسلو ، ژابی ، خدیرا ، اوزیل ، کاکا ، رونالدو و هیگوائین / تعویضی ها : موراتا ، واران و کایخون
بازیکنان اسپانیول : کاسیا ، خاوی لوپز ، رائول رودریگوز ، هکتور مورنو ، دیداچ ، فورلین ، روماریچ ، وایس ، وردو ، کوتینیو و آلوارو / تعویضی ها : گارسیا ، بائنا و امت
داور : خوزه آنتونیو تیکسیرا ویتینس
استادیوم : برنابئو
کارت زرد : کاروالیو از رئال و روماریچ ، فورلین و بائنا از اسپانیول
آمار بازی :
شوت : 15-4 / شوت به چارچوب : 11-1 / توپگیری : 1-6 / کرنر : 9-3/ آفساید : 7-0 / مالکیت توپ : 53-47

كامل كاسياس بازدید : 23 دوشنبه 15 اسفند 1390 نظرات (0)
تیم بسکتبال رئال مادرید جام کوپا که دو هفته پیش در سنت خوردی برابر بارسلونا کسب کرده بود را دقایقی پیش از بازی با اسپانیول به هواداران نشان داد . 

http://img4up.com/up2/07479233866189377513.jpg39.jpg
بازیکنان این تیم به همراه کت و شلوار وارد چمن شدند تا فیلیپه ره یس ، کاپیتانشان جام را بالای سر ببرد . هواداران هم یک صدا فریاد زدند :" قهرمان ها ، قهرمان ها . "
تیم پابلو لاسو ، امروز هم در سانتیاگو کامپوستلا توانسته بود که تیم مونبوس بلوسنس را با نتیجه 69-83 شکست دهد که بازیکنانش بلافاصله پس از بازی به برنابئو آمدند .


كامل كاسياس بازدید : 31 دوشنبه 15 اسفند 1390 نظرات (0)

http://img4up.com/up2/17278772832699438871.png رئال مادرید - اسپانیول http://img4up.com/up2/05117730058088269508.png

1-0 : رونالدو
MP4 : مدیافایر / آیز فایلز

 2-0 : خدیرا
MP4 : مدیافایر / آی فایلز

3-0 : هیگوائین
MP4 : مدیافایر / آی فایلز

0-4 : کاکا
 MP4 : مدیافایر / آیز فایلز

0-5 : هیگوائین
MP4 : مدیافایر / آیز فایلز 

مستقیم کننده لینک مدیافایر

كامل كاسياس بازدید : 19 دوشنبه 15 اسفند 1390 نظرات (0)

1.jpg

مادریدیسموها تا رونالدو را دارند غم ندارند چرا که یکی از بهترین بازیکنان فصل است . بازیکن پرتغالی جدا از گلزنی ، حسابی در خدمت تیم است و با وجود اتفاقاتی که در آغاز سال 2012 افتاد و توسط برنابئو هو شد ، حالا ستاره تیم است . 
ستاره اهل مادیرا این فرصت را داشت که برابر اسپانیول بهترین بازی خود را ارائه دهد . کریستیانو که برابر اسپانیول گل زد ، برابر لوانته ، راسینگ و رایو هم موفق به گلزنی شده بود . او برای چهارمین بازی پیاپی گلزنی کرد تا فاصله اش را با مسی در جدول ال پی چی چی بیشتر کند .

كامل كاسياس بازدید : 21 دوشنبه 15 اسفند 1390 نظرات (0)
دانیل استوریج در مصاحبه با کالچیو مرکاتو ، شایعات پیرامون جدایی از چلسی را تکذیب کرد . این در حالیست که اخیرا خبر از تمایل رئال و بارسا به این بازیکن انگلیسی به گوش رسیده بود . 
استوریج در سن 22 سالگی تبدیل به پدیده چلسی شده است . پیوستنش به بولتون در فصل گذشته باعث شد که تجربه لازم را کسب کد و این فصل در پست بال راست در 20 بازی 9 گل زده است .
استوریج در مورد شایعاتی که پیرامونش است گفت :" هیچ مذاکره ای با رئال یا تیم دیگری نداشته ام . در این جا راحت هستم و می خواهم در چلسی موفق شوم . فعلا به مسئله تمدید قراردادم فکر نمی کنم ، فقط پیشرفت در چلسی برایم مهم است . "
كامل كاسياس بازدید : 22 دوشنبه 15 اسفند 1390 نظرات (0)

5.jpg

رئال مادرید کم کم فقط خودش را رقیب خودش می داند . تیم آرام آرام همه رکوردها را می شکند و روز یکشنبه حالا توانست که به رکودی دیگر برسد . 
رئال مادرید دهمین پیروزی پیاپی لالیگای خود را کسب کرد . رکوردی که در نیم فصل اول و تا زمان پیروزی 0-3 برابر اسپانیول هم به آن رسیده بود . سپس نوبت بارسلونا شد و ماجرایی که همه می دانند : باخت 1-3 و شکسته شدن روند .
تیم مورینیو پس از آن شکست روند بردهایش را ادامه داد و برابر اسپانیول به دهمین پیروزی پیاپی خود در لالیگا رسید . تیم از 21 بازی اخیر در لالیگا 20 تا را برده که آمار فوق العاده ایست.

كامل كاسياس بازدید : 14 دوشنبه 15 اسفند 1390 نظرات (0)

56.jpg

 موراتا پس از یک سال و سه ماه فرصت حضور در تیم اصلی رئال را پیدا کرد . او می گوید :" خوشحالم ، این یک هدیه بود . خیلی از رفتار هم تیمی ها و هواداران ممنونم . این یک تیم جاه طلب است ، خوب بازی کردیم . "
در ادامه گفت :" حالا باید در کاستیا به تلاش ادامه دهم تا فرصت هایی پیدا کنم . وقتی به تیم اصلی می رسیم با ما برخورد خاصی می شود . همه به تلاش برای رسیدن به دسته دوم ادامه می دهیم . مطمئنم که روزی در برنابئو بازی می کنم . "

كامل كاسياس بازدید : 25 دوشنبه 15 اسفند 1390 نظرات (0)

2012-03-04t211326z_01_svp103_rtridsp_3_soccer-spain.jpg

آیتور کارانکا در مورد هیگوائین در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی با اسپانیول که به جای مورینیو شرکت کرده بود گفت :" همان طور که مورینیو گفت ، او یکی از بهترین های جهان است و کاراکتر خاصی دارد . وقتی که آماده باشد یا نباشد می توان چیزهای زیادی گفت . کاملا مشخص بود که چقدر راحت است . این فشارها باعث می شود که هر روز بهتر شود و تلاشش را بکند . " 
در مورد کاکا گفت :"از دیدنش لذت می برم . یکشنبه گذشته روزش نبود اما امروز خیلی راحت بود و از او راضی بودیم . پارسال هم بازیکن بزرگی بود و باید توسط همه مورد حمایت قرار می گرفت . بازیکنی است که با تجربه اش می تواند کارش را بکند . می خواهیم بازی کند و توانایی هایش را بیشتر نشان دهد و وقتی بیشتر حضور باشد بیشتر خودنمایی می کند . "
مربی رئال مادرید در مورد این که چرا مدتها بود از موراتا استفاده نمی شد گفت :" بنزما و هیگوائین در طول فصل عالی بوده اند و ماه ها بود که نیازی نمی دیدیم او را دعوت کنیم . او فعلا باید تلاش کند تا با کاستیا به دسته دوم برسد . "
در ادامه از کاروالیو گفت :" بازیکنی با تجربه او می داند که چقدر برای تیم مهم است . گاهی حس می شد که خودش می خواهد اما زانوانش به علت عدم فعالی نمی توانند . این بازیها مهم هستند تا بتواند حس بهتری پیدا کند . "

كامل كاسياس بازدید : 18 شنبه 13 اسفند 1390 نظرات (0)

یکشنبه گذشته ، په په در وایکاس به دو دلیل روز خاصی داشت . اول به این خاطر که 29 ساله شد و دوم به خاطر این که صدمین بازی لالیگایی خود را در رئال مادرید جشن گرفت . در واقع او با این برد توانست که بهترین میانگین برد در لالیگا را به نام خود ثبت کند .
اگر صد بازی اول بازیکنان لیگ اسپانیا را بررسی کنیم می بینیم که مدافع رئال مادردی ، بیش از بقیقه برنده بوده است . په په به 83 برد رسیده است . در حالی که سرجیو بوسکتز با 78 برد ، بعد از او قرار دارد . این بازیکن حالا نشان یم دهد با وجود همه مخالفت هایی که با او می شود ، یک مدافع خوش شانس است .
په په از 100 بازی خود به 83 برد ، 6 تساوی و 11 شکست رسیده است . او همچنین سه گل هم برابر سویا ، سوسیه داد و اوساسونا زده است . او فقط سه بار در این مدت در لالیگا اخراج شده که با توجه به سبک بازیش ، آمار جالبی به نظر می رسد .
او اکنون در کنار راموس توانسته که ثبات را پیدا کند تا یکی از بهترین زوج های خط دفاعی دنیا را تشکیل دهند .

كامل كاسياس بازدید : 12 شنبه 13 اسفند 1390 نظرات (0)

بازیکنان رئال مادرید دوست ندارد که وارد ماجرای آینده مورینیو شوند و همچون مخاطبان عادی فقط به آنها گوش می دهند . مورینیو هیچ زحمتی به خود نداد که به بی بی سی نگوید که ذوق و شوقش انگلیس است . حتی ساعاتی بعد هم برایش اهمیتی نداشت که باشگاه در مصاحبه ای در وبسایتش سعی کند که حرف هایش را عوض کند . هیچ زحمتی به خود نداد تا شایعه رفتنش توسط خبرنگاران را انکار نکند . روز سه شنبه هم در سفرش به لندن به هیچ وجه احتیاطی در دستور کارش قرار نداد و خوشحال و خندان با هوادارانی که می خواستند با او عکس بگیرند ، همکاری می کرد . سخنگویش ، پارامس سعی کرد که چندین توئیت بدهد اما هیچ کس در آنها نخواهند که مورینیو پس از ژوئن این جا خواهد بود .
شرایط مورینیو چیزی بین سرخوشی و لذت بردن از شایعاتی است که باشگاه را به زحمت بیاندازد . رئال مادرید می گوید که او می ماند اما خودش چیزی مشخص نمی کند . بازیکنان و خبرنگاران هم چیزی نمی دانند . شاید خود مورینیو هم چیزی نمی داند . اما واقعیت این است که بعید است باشگاهی را پیدا کرد که برای او کاملا ایده آل باشد . او فعلا در حال سبک و سنگین کردن اوضاع است و در ژوئن بررسی می کند و تصمیم نهایی را می گیرد .

كامل كاسياس بازدید : 15 شنبه 13 اسفند 1390 نظرات (0)

edinson cavani wallpaper 2 Edinson Cavani Wallpaper 2

نام ادینسون کاوانی پیرامون رئال مادرید مطرح می شود . کالچیو لاین گزارش داده که رئال مادرید ، پیشنهادی به ناپولی داده و حتی حاضر شده که 45 میلیون یورو بپردازد .
کاوانی در کنار لاوتزی در خط حمله ناپولی حسابی خوش می درخشد . منابع خبر از پیشنهاد 45 میلیونی رئال برای این بازیکن می دهند و گفته می شود که رئال حاضر است آن را به 50 میلیون هم برساند . البته بعید است که رئال مادرید چنین رقمی را برای یک مهاجم که نمی توان او را جزء ستارگان فوتبال جهان قلمداد کرد ، بپردازد .

كامل كاسياس بازدید : 19 چهارشنبه 03 اسفند 1390 نظرات (0)

ورنبلوم ، هافبک سوئدی در دقیقه 93 دروازه رئال مادرید را باز کرد تا رکورد شکست ناپذیری ایکر در چمپیونزلیگ بشکند . کاسیاس در این فصل در مسابقات اروپایی گلی نخورده بود تا این که هافبک زسکا روی یک توپ مرده ، رکوردش را شکست . 

http://estaticos03.marca.com/imagenes/2012/02/21/futbol/equipos/real_madrid/1329854534_extras_noticia_foton_7_0.jpg
پدرو ، در باغزی بارسلونا - رئال مادرید در دور برگشت مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ آخرین نفری بود که دروازه ایکر را باز کرده بود . کاسیاس توانست که با 486 دقیقه بسته نگه داشتن دروازه اش ، رکورد 474 دقیقه والدس را بشکند اما رینا با 570 دقیقه ، تنها دروازه بان اسپانیایی است که بالاتر از ایکر است .

كامل كاسياس بازدید : 17 چهارشنبه 03 اسفند 1390 نظرات (0)

رئال مادرید در دقیقه 12 بازی با زسکا ، یکی از آماده ترین بازیکنانش را از دست داد : کریم بنزمایی که دچار کشیدگی کشاله ران پایش شد . 

http://estaticos03.marca.com/imagenes/2012/02/21/futbol/equipos/real_madrid/1329844725_extras_noticia_foton_7_1.jpg
این بازیکن بلافاصله پس از معاینه توسط پزشکان تعویض شد تا گونزالو هیگوائین جایش را بگیرد . سرمای شدید مسکو و چمن مصنوعی لوژنیکی در مصدومیت بازیکن فرانسوی بی تردید بی تقصیر نبوده اند .

كامل كاسياس بازدید : 22 چهارشنبه 03 اسفند 1390 نظرات (0)

http://s1.picofile.com/file/7310163759/oit.jpg
تک گل کریستیانو رونالدو به سان همنامش رونالدو نازاریو که نه سال پیش در مسکو گلزنی کرده بود ، در دقیقه 93 توسط ورنبلوم پاسخ داده شد . 
بازی در حالی آغاز شد که کاملا مشخص بود که بازیکنان رئال به دمای 4- درجه زیر صفر و چمن مصنوعی لوژنیکی عادت ندارند . همین قضیه باعث شد که اولین موقعیت جدی در دقیقه 7 توسط ژاگائف برای تیم میزبان ایجاد شود که ثمره ای نداشته باشد .
دقایقی بعد ، مصدومیت زودهنگام بنزما باعث شد که هیگوائین فرصت بازی پیدا کند ت اال پیپیتا در دقیقه 18 و لحظاتی پس از ورودش به زمین ، صاحب یک موقعیت عالی شود که آن را از دست بدهد .
بازی در میانه زمین دنبال می شد و دو تیم سعی می کردند همدیگر را محک بزنند که در دقیقه 28 ، هیگوائین با جنگندگی و فرصت طلبی توپ را از مدافع زسکا گرفت ، کوئنت رائو همین توپ را سانتر کرد تا روی دفع ناقص بازیکنان زسکا ، این کریستیانو باشد که یک گل مهم و ارزشمند را به ثمر برساند .
پس از آن زسکا با فشار هفتاد هزار هوادارش ، سعی کرد که مالک بازی شود و شرایط را عوض کند اما خط دفاع رئال ، علی الخصوص په په و خدیرا درخشان عمل می کردند .
نیمه دوم در حالی آغاز شد که در همان پنج دقیقه آغازین ، کایخون دو موقعیت عالی را از دست داد تا بر خلاف بازیهای قبلی ، نتواند از فرصتش آن طور که باید و شاید استفاده کند . رئال در نیمه دوم نسبت به نیمه اول از فشار بیرون آمده بود و سعی می کرد که با کنترل بازی ، پیروزی را حفظ کند .
در دقیقه 62 ، روی ضد حمله زسکا ، موسی صاحب توپ شد که این ایکر بود که با یک سوپر واکنش نشان داد که یک دروازه بان بزرگ تا چه حد می تواند ارزشمند باشد .
بازی همچون شرایط اب و هوایی به سردی دنبال می شد که در دقیقه 76 ، رئال مادرید دو موقعیت را از دست داد . یکی روی ضربه سر راموس و دیگری روی حرکت ناموفق رونالدو .
از سویی کوئنت رائو در نیمه دوم ، چیزی شبیه به فاجعه شده بود . روی یک صحنه ، دو دریبل پیاپی از اولیسه خورد و حتی کارت زرد هم گرفت تا نشان دهد اگر قرار به سوتی دادن باشد ، می تواند از این حیث مارسلو را محو کند .
بازی آرام دنبال می شد که در دقیقه 85 ، کریستیانو موقعیتی شبیه به دروازه خالی را از دست داد تا مورینیو تصمیم بگیرد با توجه به قاعده " وقتی گل نزنی ، گل می خوری " آلبیول را با اوزیل تعویض کند تا حداقل به خط دفاعش استحکام ببخشد و بعد از این همه موقعیتی که از دست رفت ، تیم نتیجه را در دقایق پایانی حفظ کند .
اما این تعویض نه چندان جسورانه هم جواب نداد تا روی اشتباه بازیکنان رئال ، ورنبلوم با کاسیاس تک به تک شود و در عین ناباوری دروازه رئال باز شود .

زسکا مسکو 1-1 رئال مادرید
گل : رونالدو از رئال و ورنبلوم از زسکا
بازیکنان رئال : کاسیاس ، آربلوا ، راموس ، په په ، کوئنت رائو ، ژابی ، خدیرا ، کایخون ، اوزیل ، رونالدو و بنزما / تعویض ها : آلبیول ، کاکا و هیگوائین
بازیکنان زسکا : چپ چوگوف ، بارزوتسکی ، ایگناشویچ ، اشچنیکوف ، ورنبلوم ، آلدونین ، موسی ، ژاگائف ، توسیچ ، دومبیا / تعویض ها : نسید ، سکو ، هوندا
استادیوم : لوژنیکی
داور : بیورن کویپرس
کارت زرد ها : ورنبلوم از زسکا و ژابی ، راموس و کوئنت رائو از رئال
آمار بازی :
شوت : 7-12 / شوت به چارچوب : 4-5 / کرنر : 1-8 / مالکیت توپ : 44-56

كامل كاسياس بازدید : 25 سه شنبه 25 بهمن 1390 نظرات (0)
کاکا و روبرتو کارلوس دوشنبه در رستورانی در مادرید با هم ناهار خوردند . بازیکن آنژی چند روزی است که به مادرید سفر کرده و دیشب پیش از بازی رئال و لوانته مورد تمجید قرار گرفت . این دو در مورد خاطراتشان در تیم ملی برزیل با هم گفتند .

http://estaticos03.marca.com/imagenes/2012/02/13/futbol/equipos/real_madrid/1329148074_extras_noticia_foton_7_0.jpg 



كامل كاسياس بازدید : 23 سه شنبه 25 بهمن 1390 نظرات (1)

رونالدو برابر لوانته درخشان کار کرد . او باز هم با سه گلی که زد ، نشان داد که چقدر آماده است و در جنگ شخصی خود با مسی ، حسابی در رئال مادرید رقصان عمل کرد . بازیکن پرتغالی در این رئال مادرید در بهترین سطحش است و حالا حسابی با هواداران پرتوقع برنابئو هم توانسته که گرم بگیرد . 
کریستیانو ، پس از زدن گل تساوی از روی نقطه پنالتی دقایقی پیش از اتمام نیمه ، به هیچ وجه نشانه خالی شدن نداشت . او گل را با اعتماد به نفس بالا زد ، مانوا را فریب داد و به راحتی گل کرد .
او ده بار شوت به دروازه زد ، در 52 صحنه شرکت داشت ، 101 بار توپ به پایش خورد و ... باز هم نقش موثری داشت . اما حرکت استادانه اش روی گل سوم بود که مانوا را کلا محو خود کرد .
در کنار کریستیانو ، اوزیل هم یک بازی فوق العاده دیگر با تلاش بالا و درجه کیفیت بالا ارائه داد تا نشان دهد که همچنان بازیکنی کلیدی است . او حتی یک شوت استثنایی هم زد که به تیرک خورد .

كامل كاسياس بازدید : 20 سه شنبه 25 بهمن 1390 نظرات (0)

گرانرو پس از بازی خوبی که در کنار ژابی برابر لوانته داشت ، گفت :" تیم موقعیت های زیادی داشت . این رئال مادرید هویت دارد و هیچ گاه آن را از دست نمی دهد . حالا سعی می کنیم که با کسب این سه امتیاز ها فاصله را بیشتر کنیم ، فعلا این فاصله ده امتیاز است و اگر به این روند ادامه دهیم ، می توانیم آن را افزایش دهیم . "
در این باره که با حضور او ، تیم تهاجمی تر می شود گفت :" ما بازیکنان با کیفیتی در خط حمله داریم ، همین طور هافبک هایمان هم با کیفیت هستند . "

كامل كاسياس بازدید : 19 سه شنبه 25 بهمن 1390 نظرات (0)

کریستیانو رونالدو برابر لوانته هت تریک کرد تا در مجموع شمار گلهایش در این فصل را به عدد 27 برساند . او با این روند می تواند تا پایان فصل ، 46 گله شود تا رکورد چهل گل خودش در سال گذشته را بشکند . 
کریستیانو در تمامی 22 بازی لالیگایی حاضر بوده که فقط دو تایش کامل نبوده اند : برابر لوانته در دور رفت کار را از روی نیمکت آغاز کرد و همچنین مورینیو برابر بتیس در برنابئو او را در دقیقه 77 تعویض کرد .
کریستیانو در سیزده بازی گل زده و شش هت تریک در این فصل داشته است . برابر ساراگوسا ، رایو ، مالاگا ، اوساسونا ، سویا و لوانته . در حالی که هنوز شانزده هفته از لالیگا باقی مانده است . او همچنین فاصله اش را با مسی که در پامپلونا گل نزد و 23 گله است بیشتر کرد . (او هم چهار هت تریک کرده که آخری در ماه نوامبر بود) .
بازیکن پرتغالی در چمپیونزلیگ سه گل زده ، در کوپا سه تا و در سوپرکاپ اسپانیا یکی . قوای تهاجمی تیم البته به حدی است که بدون گلهای رونالدو ، رئال مادرید فقط پنج امتیاز را از دست می داد .

كامل كاسياس بازدید : 15 سه شنبه 25 بهمن 1390 نظرات (0)
به بهانه رسیدن فاصله رئال مادرید تا تیم دوم لالیگا به عدد 10 ، کنایه های هواداران رئال به بارسلونایی ها آغاز شده است . یکی از مبدعان جالب این " دو دست فاصله " ، توماس رونکرو ، سردبیر آس است که تصویرش در عکس ها دیده می شود . پیکه و کف دستش هم سوژه طنز جالبی به خصوص در شبکه های اجتماعی بوده است .

http://s1.picofile.com/file/7297422903/Pique_doble_mano_diez_puntos.jpg

http://s1.picofile.com/file/7297423866/pique_messi.jpg

http://s1.picofile.com/file/7297425264/Pique_llora_manos_diez.jpg

http://s1.picofile.com/file/7297425913/roncero.jpg

 



كامل كاسياس بازدید : 39 دوشنبه 24 بهمن 1390 نظرات (0)

 په په ، مدافع رئال مادرید ، گفت که با وجود فاصله ده امتیازی ، کار لالیگا تعیین نشده است :" بازیهای زیادی باقی مانده است . همین طور امتیازات زیادی و باید به این روند ادامه دهیم ."
په په در مورد بازی با لوانته گفت :" کار سختی داشتیم تا در مشکل نیافتیم . " در مورد مورینیو هم گفت :" مربی قرارداد دارد ، بخشی از مادرید است و مطمئنا می ماند . "
در مورد شعار " په په بکشش " که توسط هواداران رئال سر داده می شود گفت :" مطبوعات از من یک قاتل ساخته اند . مهم دفاع از رئال مادرید است . وقتی بیرون می روم مردم به من محبتشان را نشان می دهند ."

كامل كاسياس بازدید : 37 دوشنبه 24 بهمن 1390 نظرات (0)

ژابی آلونسو ، بازیکن رئال مادرید از برد تیمش برابر لوانته خوشحال به نظر می رسید . 
این بازیکن گفت :" لوانته تیم جنگنده ایست که خوب کار می کند . اما تا پایان فصل همه تیمها سعی می کنند که خوب باشند . " در مورد رونالدو گفت :" در فرم خوبی است و در مجموع همه بازیکنان در فرم خوبی هستند . "
وی افزود :" قبلا گفته بودم که باید به بردن هر بازی فکر کنیم . باید حواسمان خیلی جمع باشد .

كامل كاسياس بازدید : 22 دوشنبه 24 بهمن 1390 نظرات (0)
یکی از تصاویر جالب بازی رئال مادرید و لوانته ، مربوط به گل سوم رونالدو بود که خوزه مورینیو و دیگر بازیکنا ندور هم حلقه زدند . 
گل سوم خوشحال کننده بود تا مربی پرتغالی با دیگر بازیکنان و ذخیره ها روی نیمکت جشن بگیرد .

http://estaticos03.marca.com/imagenes/2012/02/12/futbol/equipos/real_madrid/1329086761_extras_noticia_foton_7_2.jpg


كامل كاسياس بازدید : 15 دوشنبه 24 بهمن 1390 نظرات (0)

 کریستیانو رونالدو از برد تیمش برابر لوانته خوشحال است :" شرایط برایم روبراه است . مهم تیم است . " در این باره که برنابئو نامش را صدا زده گفت :" حس شادمانی زیادی پیدا کردم . "
کریستیانو ادامه داد :" وقتی تیم خوب بازی می کند ، گلها خودشان می آیند . "

كامل كاسياس بازدید : 22 دوشنبه 24 بهمن 1390 نظرات (1)
 رئال مادرید ، فاصله خود در جدول لالیگا با بارسلونا را دو رقمی کرد تا لیگ اسپانیا ، نزدیک تر از همیشه به نظر برسد . 

http://s1.picofile.com/file/7296033759/25759790.jpg
سه گل کریستیانو باعث شد که هم این مهاجم به کفش طلا و ال پی چی چی نزدیک تر شود و هم رئال مادرید جایگاهش در صدر جدول لالیگا را مستحکم تر کند .
بازی در حالی آغاز شد که رئال مادرید با حضور گرانرو در خط هافبک و استفاده از هیگوائین و بنزما در ترکیب ، حسابی هجومی بازی می کرد . اما باز هم تیم در همان ابتدای کار روی ارسال از روی ضربه کرنر سورپرایز شد و توپ وارد دروازه اش شد . این اتفاق باعث افزایش استرس در تیم شد تا موقعیت ها یکی پس از دیگری از دست بروند . هیگوائین ، بنزما و رونالدو هر کدام چندین و چند موقعیت از دست دادند تا کار کمی گره بخورد .
اما در اواخر نیمه اول ، اشتباه مهلک ایبورا ، هافبک لوانته باعث شد که هم اخراج شود و هم پنالتی به سود رئال گرفته شود تا با گل شدن توپ توسط رونالدو ، تیم با اعتماد به نفس بیشتری به رختکن برود و آماده نیمه دوم شود .
در همان ابتدای نیمه دوم ، روی ارسال هیگوائین ، این کریستیانو بود که دومین گلش را در این بازی به ثمر رساند تا لوانته ده نفره حسابی کار را مشکل ببیند . در دقیقه 56 ، رونالدو در سمت چپ توپ را گرفت ، با یک استارت فوق العاده طوری شوت زد که مانوا به هیچ وجه نمی توانست آن را مهار کند تا ذر آغوش مورینیو آرام بگیرد .
در حالی که رئال مادرید کاملا بازی را در اختیار داشت ، روی یک ضد حمله ، این کونه بود که با گلی که زد باعث شد بازی کمی گرم شود اما این گرما دوام چندانی نداشت چرا که بنزما ذر دقیقه 65 با کنترل توپ در جناح چپ بتواند که کار تیم ده نفره لوانته را یکسره کند .
پس از آن مورینیو با اضافه کردن خدیرا به ترکیب ، سعی در حفظ نتیجه کرد که در این کار موفق بود تا بارسلونا ، لالیگا را دور از دسترس تر از همیشه ببیند . در روزهایی که مسی تبدیل به بازیکنی زیر حد متوسط شده و حسابی افت کرده ، کریستیانو ستاره درخشان رئال مادرید است و بازی به بازی بهتر عمل می کند .

رئال مادرید 4-2 لوانته
آمار بازی : شوت : 17 - 4 / شوت به چارچوب : 9-3 / کرنر : 14 - 1 / مالکیت توپ : 71 - 29 



كامل كاسياس بازدید : 27 دوشنبه 24 بهمن 1390 نظرات (0)
کریستیانو رونالدو ، روز یکشنبه ، گل شماره 4000 رئال مادرید در بازیهای رسمی در برنابئو را به ثمر رساند . او سومین گلش را برای هت تریک برابر لوانته زد تا رئال به این آمار برسد . 

http://s1.picofile.com/file/7295953973/Cristiano_marca_gol_4000_Madrid.jpg

اولین گل را در این استادیوم 65 سال قبل ، چوس آلونسو برابر اتلتیک زد . بعد از آن رئال توانست که به طور متوسط 2.6 گل در هر بازی در استادیومش بزند .
این فصل رئال مادرید در 17 بازی قبلی خانگی خود 65 گل زده بود ، یعنی 3.8 گل در هر بازی .



كامل كاسياس بازدید : 22 پنجشنبه 20 بهمن 1390 نظرات (0)
ایکر کاسیاس ، کاپیتان رئال مادرید در صفحه فیس بوکش ، عکسی از چهار تندیس حضور در تیم سال فیفا را منتشر کرده است .
کاپیتان رئال نوشته است :" این ها چهار جایزه ام برای حضور در تیم برتر سال فیفا هستند . . 2008, 2009, 2010 and 2011 می خواهم آنها را با شما سهیم باشم ."

http://s1.picofile.com/file/7286844301/Iker_premios_mejor_once_FIFA.jpg



كامل كاسياس بازدید : 33 پنجشنبه 20 بهمن 1390 نظرات (0)

در مستولز ، یک خیابان و چندین زمین فوتبال به نام خودش دارد . پس از پایان دوران فوتبالش در حدود سال 2020 طبیعتا با توجه به این که زمانش آزاد می شود ، بیش از این ها مورد تجلیل قرار می گیرد . کاپیتان رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا ، یک الگوی واقعی در مورد کسی است که در زمانی که دستکش هایش را عوض می کند ، هیچ گاه کسی نمی تواند این که قرار است دیگر فوتبال بازی نکند را باور کند . ایکر قرار است که همیشه درجه یک باشد و همچون شماره پیراهنش ، یک فرد نامبر وان و بهترین ، به شمار برود . 
603 بازی در رئال مادرید انجام داده است ، فقط 107 بازی تا سانچیس و 138 بازی تا رائول فاصله دارد . یادم است که در بچگی در مورد میگل آنخل و پیراهن خاکستریش رویا پردازی کردم اما او فقط 346 انجام دادم ، تقریبا نصف ایکر . بویوی دوست داشتنی 454 بازی انجام داد ، خوانیتو آلونسو که اولین از چهار قهرمانی اروپای پیاپی را برد ، 296 بازی کرد و گارسیا رمون که به گربه مشهور شد ، 231 بازی ... ایکر اما 603 بازی انجام داده است . دروازه بان رئال مادرید بودن ، مثل بادیگارد اوباما بودن است . اما کاسیاس محو نشدنی است . همچنان ادامه می دهد ، رکورد پشت رکورد ...

كامل كاسياس بازدید : 23 پنجشنبه 20 بهمن 1390 نظرات (0)

 

 به گزارش روزنامه پیپل ، رئال مادرید بررسی ها را برای جانشینان احتمالی در صورت رفتن مورینیو از تیم آغاز کرده است . به گزارش پیپل ، بهترین گزینه می تواند آرسن ونگر باشد تا در فصل بعد روی نیمکت رئال بنشیند . 
ونگر به عنوان یکی از مهمترین مربیان تاریخ فوتبال اروپا شناخته می شود . هر چند که نزدیک به هفت سال است که در آرسنال نتوانسته هیچ گونه جامی ببرد . او در این تیم با این که جام نبرده اما با توجه به بازی زیبایش همچنان مورد توجه است . فلورنتینو هم علاقه خاصی به اضافه کردنش به رئال دارد .
اگر در نهایت خوزه مورینیو قرار نباشد که بماند ، ونگر می تواند جانشین او باشد . پیپل از سوی یکی از مقامات آرسنال مدعی شده که احتمال دارد مربی فرانسوی در فکر حضور در رئال باشد .

كامل كاسياس بازدید : 30 پنجشنبه 20 بهمن 1390 نظرات (0)

در مصاحبه با روزنامه فرانسوی اکیپ ، میشل ، بازیکن سابق رئال مادرید از کریم بنزما ، مهاجم فرانسوی رئال تمجید کرده و گفت :" بنزما همه چیز را برای موفقیت در رئال مادرید دارد . " مربی جدید سویا ، در مورد این که این بازیکن در آینده توپ طلا را می تواند ببرد گفت :" همه شرایط لازم برای رسیدن به آن را دارد . "
میشل در مورد ستاره فرانسوی گفت :" سرعت ، تکنیک ، قدرت دارد و در مقابل گل مرا یاد رونالدو می اندازد ، البته نه کریستیانو بلکه نازاریو ." بی تردید بنزما خودش هم می داند که دیگر خبری از آن انتقاداتی که در فصل اول حضورش در رئال از او می شد ، نیست .
این مربی اسبق تیمهای آکادمی رئال ادامه داد :" در مورد بنزما ، مهمترین نکته از نظر من این بود که توانست به انتقادات غلبه کند . او فقط یک گلزن نیست بلکه بازیکنی دارای شخصیت است . او می تواند روزی کاپیتان رئال مادرید هم بشود ."

كامل كاسياس بازدید : 26 پنجشنبه 20 بهمن 1390 نظرات (0)
پیش از آن که آقای خاص بشود ، پیش از آن که یکی از متشخص ترین مربیان دارای یکی از بهترین کارنامه ها بشود ، خوزه مورینیو ، بختش را با بازی در تیمهای متوسط فوتبال پرتغال آزمایش کرده بود . در آن موقع هیچ کس پیش بینی نمی کرد که این مرد سه دهه بعد ، از یک بازیکن ناشناخته تبدیل به اولین مربی می شود که می تواند قهرمان لیگهای پرتغال ، انگلیس ، ایتالیا و اسپانیا شود . 

http://estaticos03.marca.com/imagenes/2012/02/08/futbol/equipos/real_madrid/1328724549_extras_mosaico_noticia_1_1.jpg
مورینیو - ستوبال ، 1963 - برای هفت فصل بین سالهای 1980 تا 1987 پا به توپ شده بود . در آن دوره ، مربی فعلی رئال مادرید در تیمهای ریو آوه ، بلننسس ، سسیمبرا و تجارت و صنعت بازی می کرد . مورینیو در مجموع در همه این تیمها نود و چهار بازی انجام داد ... هر چند که خودش بعدها گفت :" من آدم باهوشی هستم . فهمیدم که نمی توانم از این بالاتر بروم . سطح من همان دسته دوم بود ."
پیش بینی مربی پرتغالی تقریبا درست بود تا در نهایت او یک تصمیم مهم بگیرد و به عرصه مربیگری روی بیاورد . زمانی که تصمیم گرفت فوتبال بازی کردن را ادامه ندهد ، به تحصیلاتش در دانگشاه تربیت بدنی تسریع بخشید و از آن جا به سمت نیمکت کشیده شد .
پسر فلیکس مورینیو ، دروازه بان با تجربه بلنسس و ویتوریای ستوبال بود و همیشه سری در این عرصه داشت . وقتی پدرش دستکش هایش را آویزان کرد و مربی ریو آوه شد ، آقای خاص بخشی از تیمهای پایه این باشگاه شد ( بین فصل های 80-81 تا 81-82) و حتی چند باری به واسطه پدرش در لیست تیم اصلی قرار گرفت . ریو آوه در آن سال به دسته اول رسید و به گفته لوئیز فریتوس لوبو ، خوزه چند باری به پدرش برای دادن گزارش حریفان کمک کرد تا از همان زمان موضعش به عنوان این که دوست دارد مربی باشد را مشخص کند .
گام بعدی او به عنوان یک بازیکن ، حضورش در بلنسس بود . تیم تاریخی لیسبون که در آن سال به دسته دوم سقوط کرده بود و یک سال در این تیم بود . مورینیو در پست هافبک هجومی بازی می کرد و در کنار بازی ، تحصیل می کرد .
دوران فوتبالش را در سسیمبرا ادامه داد ، تیمی از شهری با همین نام که مورینیو دو فصل را در آن گذراند (83-84 تا 84-85) که در مجموع 35 بازی انجام داد .
در نهایت مورینیو راهی تیم تجارت و صنعت شد ، تیمی متوسط در ستوبال که دو فصل در آن جا بود و سپس کفش هایش را آویزا کرد . این اتفاق مربوط به سال 1987 بود که فوتبال یک بازیکن متوسط را از دست داد تا صاحب یک مربی

كامل كاسياس بازدید : 16 پنجشنبه 20 بهمن 1390 نظرات (0)

روزنامه دون بالون ، مصاحبه ای اختصاصی به ویسنته دل بوسکه ، مربی تیم ملی اسپانیا داشته که بحث به رئال مادرید هم کشیده شد . 
در مورد لالیگای فعلی گفت :" هنوز بازیهای زیادی باقیمانده اند . البته برای رئال این برتری فعلی خوب است . رئال مادرید باید ایستادگی کند چرا که تا زمانی که رسما قهرمان نشوند ، چیزی نمی توان گفت . " در مورد مورینیو و گواردیولا و مقایسه بین آنها گفت :" چیز زیادی نمی خواهم بگویم ، سعی می کنم نظرم را برای خودم نگه دارم . "

كامل كاسياس بازدید : 26 پنجشنبه 20 بهمن 1390 نظرات (0)

خاویر کلمنته با پاسخ های جنجالی خود به مجله کوالیتی اسپورت ، باز هم سر و صدا به پا کرد . مربی باسکی علیه گواردیولا ، رونالدو ، مسی ، بیلسا ، مارادونا ، سارابیا و ... صحبت کرد تا مشخص کند که وقتی فاقد یک شغل خوب در عرصه مربیگری باشد ، می تواند حسابی حوصله اش سر برود . 
او که دوران ناموفقش در تیم ملی کامرون را اخیرا به پایان رسانده با حمله به اتلتیک و مربیش کارش را شروع کرد :" بیلسا خدا نیست . با او ، تیم پیشرفتی نداشته است . چیزی نبرده ایم و تغییر خاصی نمی بینیم . اگر من بودم ترجیح می دادم یک مربی باسکی را به جای او به خدمت بگیرم . من دوست ندارم هیچ گاه خارجی ها را در اتلتیک ببنیم . اگر چنین اتفاقی بیافتد ، به سن مامس می روم و سر دمدار حمله کنندگان به مدیر می شوم . "
سپس به انتقاد از آکادمی بارسلونا پرداخت :" مسی را بازیکن آکادمی می دانند . در حالی که آنها بهترین بچه کل آرژانتین را خریدند . مسی از ابتدا همین بود و بارسا برایش کاری نکرد . " سپس به گواردیولا حمله کرد :" او بهترین مربی جهان نیست . جامهای زیادی برده است . اما فوتبالش که با حفظ توپ همراه است را دوست ندارم . " البته در مورد خود کاتالان ها زیاد بد حرف نزد :" آنها می دانند که چطور حالا بازی حفظ توپ را ارائه دهند . بقیه تیمها تقلید ناقصی از آنها دارند . "
سپس نوبت رئال مادرید بود :" رئال مادرید به اتلتیک حسادت می کند . مثل پامپلونا و سن سباستین که می خواهند مثل ما بازیکنان بومی داشته باشند " در مورد رونالدو گفت :" او آدم یادگیری نیست . وقتی سیزده ساله بوده ، او را راهی خانه کرده اند . " در مور دسارابیا هم گفت :" او خیلی بی نظم بود . شبها به بیرون می رفت و هر چه می خواست می کرد. "
وی افزود که اسپانیای خودش بهتر از تیم دل بوسکه بوده است و در مورد مارادونا گفت :" او الگوی بزرگی است . بازیکن بزرگی بوده اما از نظر شخصیتی نصف بازیگیری خودش هم نیست . " در مورد خبرنگاران هم گفت :" آنها مزدورانی هستند که دروغ می گویند و توهین می کنند . "

كامل كاسياس بازدید : 28 دوشنبه 17 بهمن 1390 نظرات (3)

رائول آلبیول مدافع والنسیایی شایعات زیادی را پیرامون خودش مشاهده می کند و به نظر می رسد که در پایان فصل رفتنی باشد . کادنا سر گزازرش داده که سیتی از مشتریان جدی اوست و می خواهد این بازیکن را به خدمت بگیرد .
نقش آلبیول در رئال مادرید به شدت کمرنگ شده و به ندرت فرصت بازی پیدا می کند . در واقع در سال 2012 هنوز فرصت بازی پیدا نکرده تا حضورش در یورو کاملا مبهم به نظر می رسد .
به نظر می رسد که رئال در تابستان با قیمتی در حدود 10 میلیون یورو راضی به فروختنش شود و سیتی نیز از جدی ترین مشتریانش باشد .

كامل كاسياس بازدید : 28 دوشنبه 17 بهمن 1390 نظرات (0)

کریستیانو رونالدو (فونچال ، مادیرا ، 5 فوریه 1987) دیروز 27 ساله شد . مهاجم رئال مادرید ، این جشن را در حالی برگزار کرد که در بهترین لحظات دوران فوتبالش به خصوص از نظر فردی بسر می برد . در حالی که نصف فصل باقی مانده ، 31 گل زده و در راه سومین کفش طلایش است .
فصل قبل با 41 گل زده ، دومین عنوانش را برد و حالا می خواهد به این روند ادامه دهد . او البته برایش اهداف فردی اهمیتی ندارد و ترجیح می دهد که با رئال مادرید بتواند به لالیگا و چمپیونزلیگ برسد و این را بارها تکرار کرده است .
او 24 گل در لالیگای این فصل زده و در 32 بازی ، موفق به ثبت 31 گل در فصل جاری گشته است . در مجموع از 121 بازی رسمی در رئال ، 117 گل به ثمر رسانده و حالا بیشتر در خدمت تیم است . دیگر خبری از آن بازیکنی که تک روی می کرد نیست و او در اوج پختگی خود بسر می برد .

كامل كاسياس بازدید : 21 دوشنبه 17 بهمن 1390 نظرات (0)

ایکر کاسیاس ، کاپیتان رئال مادرید ، به تاریخسازی در این باشگاه ادامه می دهد . او برابر ختافه ، برد شماره 284 لالیگایی خود را انجام داد تا با رکورد خنتو برابری کند و به رائول و سانچیس که 327 و 312 برد لالیگایی داشته اند نزدیک تر شود . 
شنبه گذشته برابر ساراگوسا هم با رکورد بازیهای رسمی خنتو (602) برابری کرده بود و در بازی بعدیش با شمار بردهای مرد کانتابریایی . در هر دو رنکینگ ، رائول (741 بازی رسمی ، 327 برد لالیگایی ) و سانچیس (710 بازی رسمی ، 312 برد لالیگایی ) همچنان بالاتر از او هستند و سانتیانا هم فقط از نظر تعداد بازیهای رسمی جلوتر است .
کاپیتان رئال مادرید تازه 31 سال دارد و می تواند رکوردها را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارد .

كامل كاسياس بازدید : 16 دوشنبه 17 بهمن 1390 نظرات (0)

 کریستیانو رونالدو دیروز 27 ساله شد . پرتغالی ها هم روز تولد اسطوره شان را به یاد دارند . مهاجم رئال در آستانه سومین کفش طلایش است و حالا به همین مناسبت سایت روزنامه ابولا ، اولین گل رسمی این بازیکن را در پیراهن اسپورتینگ لیسبون در 7 اکتبر 2002 در حدود ده سال پیش برابر موریرنسه یادآوری کرده است .
این روزنامه همچنین با جوائو ریکاردو ، اولین گلری که در بازیهای رسمی از رونالدو گل خورده صحبت کرد . این گلر گفته است :" من عصبانی بودم . آن بچه توپ را گرفت . چند بازیکن را جا گذاشت و وارد دروازه کرد . بی تردید از همان موقع هم توانایی هایش را نشان داد . "
وی افزود :" او شایسته هر چیزی که به آن رسیده بوده است . برایش خوشحالم و آرزوی موفقیت دارم . تولدش هم مبارک ."

Click to download in FLV format (3.28MB)
كامل كاسياس بازدید : 23 یکشنبه 16 بهمن 1390 نظرات (1)
سرمای شدید استادیوم کولیسئوم و قضاوت عجیب آیزا گامز هم مانع از آن نشدند که رئال مادرید صدرنشین بلامنازع لالیگا باقی نماند .

http://s1.picofile.com/file/7282346448/25759790.jpg در شبی که رئال مادرید بی روح بازی می کرد ، با تک گل سرجیو راموس توانست که به ختافه ، تیمی که از مشکل ترین رقبای فصل شناخته می شد ، غلبه کند و ماه فوریه را هم با برد آغاز کند .
بازی در حالی شروع شد که در همان ابتدای کار ، براده توانست که موقعیتی جدی روی دروازه رئال ایجاد کند . پس از آن دو صحنه ای ایجاد شد که می شد سرنوشت بازی را کاملا عوض و یک طرفه کند . یکی اخراج میگل تورس و دیگری پنالتی روی رونالدو . اما این اتفاق نیافتاد تا روی کرنر اوزیل در دقیقه 17 ، راموس اولین و اخرین گل بازی را به ثمر برساند . در مجموع ، دو تیم در ادامه نیمه اول موقعیت هایی داشتند . کاکا و بنزما هم موقعیت هایی را از دست دادند اما در نهایت رئال با وجود این که خوب بازی نکرد ، با پیروزی به رختکن رفت .
در نیمه دوم ، رئال سعی کرد که بازی را کنترل کند و ختافه نیز تلاش کرد که فشار را بیشتر کند اما رئال فاقد جدیت لازم بود تا در یک بازی سرد در شبی سرد ، رئال مادرید به پیروزی دست یابد و با ده امتیاز فاصله نسبت به حریف ، منتظر بازی با بارسلونا بماند .
در این نیمه ،  بنزما سه موقعیت دیگر هم از دست داد تا مشخص شود همچنان مثل بازی با ساراگوسا زیاد روی فرم نیست و ختافه نیز با وجود تمامی توجهاتی که به خود جلب کرده بود ، اصلا در حد و انتظارات عمل نکرد .


تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    تالار گفتمان

    آمار سایت
  • کل مطالب : 425
  • کل نظرات : 118
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 55
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 73
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 78
  • بازدید ماه : 73
  • بازدید سال : 491
  • بازدید کلی : 26,997
  • League Table

    Week Player

    بهترين بازيكن ديدار بیلبائو

      

    مسعوت اوزیل