loading...
هواداران رئال مادريد
بنر دوستان

 

بنر دوستان:



href="http://tottenham-hotspur.rozblog.com/">


 

  

اینم از بنرهای ما :   

  

 

 

آخرین ارسال های انجمن
CR7 بازدید : 29 دوشنبه 07 آذر 1390 نظرات (0)

مهاجم سال‌هاي دور رئال مادريد اسپانيا گفت: منتظر فتح لاليگا و ليگ قهرمانان از سوي مادريد هستم.

رونالدو نازاریا ستاره برزیلی پیشین تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا گفت: امسال سال رئال مادرید است و پرافتخارترین تیم باشگاهی جهان در آستانه چند شب باشکوه قهرمانی است، بی صبرانه در انتظار قهرمانی مادرید در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا هستم.
ستاره اسبق رئال مادرید که به دعوت کمپانی رنو برای تماشای فرمول یک ابوظبی به امارات رفته است در ادامه به خبرنگاران گفت: چند پیشنهاد برای همکاری با باشگاه رئال مادرید دارم اما تصور می‌کنم که نباید به هر قیمتی در رئال مادرید پست بگیرم، اگر واقعا به حضور من نیاز باشد خودشان اقدام خواهند کرد و جالب نیست که بیهوده در امور داخلی باشگاه دخالت کنم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    تالار گفتمان

    آمار سایت
  • کل مطالب : 425
  • کل نظرات : 118
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 55
  • آی پی امروز : 98
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 102
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 106
  • بازدید ماه : 256
  • بازدید سال : 674
  • بازدید کلی : 27,180
  • League Table

    Week Player

    بهترين بازيكن ديدار بیلبائو

      

    مسعوت اوزیل