loading...
هواداران رئال مادريد
بنر دوستان

 

بنر دوستان:



href="http://tottenham-hotspur.rozblog.com/">


 

  

اینم از بنرهای ما :   

  

 

 

آخرین ارسال های انجمن
CR7 بازدید : 19 یکشنبه 09 بهمن 1390 نظرات (3)

مسعود اوزیل ، همچون نیوکمپ ، موتور رئال مادرید بود . بازی فوق العاده ای انجام داد و یک گل عالی زد . او که به سختی به اسپانیولی صحبت می کرد گفت :" خیلی خوشحال هستم . سخت تمرین می کنم و اغلب با مربی صحبت می کنم . بردن این بازی خیلی مهم بود . "
بازیکن آلمانی در مورد علت موفقیتش از حضور در کنار کاکا در ترکیب گفت :" او دوست من است . در تمرینات همیشه با هم بازی می کنیم و زیاد گل می زنیم . امروز هم هر دویمان خوب بودیم ."

CR7 بازدید : 33 یکشنبه 09 بهمن 1390 نظرات (1)

 ویارئال توانست در خانه خود بارسلونا را با تساوی بدون گل متوقف کند. به این ترتیب فاصله در صدر جدول به 7 امتیاز افزایش یافت.

ویارئال در این بازی با دفاع منطقی و بسیار فشرده خود مانع آن شد که بارسلونا بتواند موقعیت‌هایی جدی ایجاد کند.

دو موقعیت جدی بارسلونا، یکی شوت سسک فابرگاس روی حرکت دیدنی کریستین تلو بود که با واکنش دروازه‌بان حریف به تیر دروازه برخورد کرد، و یکی هم ضربه مسی بود که دیه‌گو لوپس آن را برگرداند و در برگشت، فابرگاس نتوانست دروازه خالی از دروازه‌بان را باز کند. این دو موقعیت در یک ربع پایانی دیدار روی داد.

به این ترتیب به نظر می‌رسد ویارئال در حال خروج از بحران است، هرچند که نتایج فردا می‌تواند آنها را به رده ماقبل آخر جدول ببرد؛ در حالی که بارسلونا قهرمانی را دور و دورتر می‌بیند.

CR7 بازدید : 14 یکشنبه 09 بهمن 1390 نظرات (0)

رئال مادرید رئال ساراگوسا، تیم قعرنشین جدول را سه بر یک شکست داد. آنها هرچند در سانتیاگو رنابئو از حریف عقب افتادند اما در نهایت پیروزی آسانی را به دست آوردند.

ساراگوسا اکنون 13 بازی است که پیروزی را تجربه نکرده است.

مادرید با آن که بازی را درخشان آغاز کرد در دقیقه 12 گل خورد. کارلوس آراندا فرصت و فضای کافی را در اختیار خود دید و به پیش رفت و در میان بازیکنان رئال توپ را به آنخل لافیتا سپرد تا او آن را وارد دروازه خالی رئال کند. این سومین گل لافیتا در دو بازی اخیرش در سانتیاگو برنابئو بوده است.

مردان ژوزه مورینیو تا دقیقه 32 صبر کردند تا به گل برسند. پاس عالی ریکاردو کاروالیو به کاکا رسید و او با کنترل عالی توپ، آن را وارد دروازه روبرتو کرد.

مادرید در دقیقه 49 گل دوم را زد. استبان گرانرو توپ را به اوزیل داد و پاس او به کریستیانو رونالدو رسید و او هم به سبک گل ساراگوسا دروازه این تیم را گشود.

سپس گرانرو و کاکا با هم همکاری کردند. بازیکن برزیلی توپ را به مسعود اوزیل داد و او آن را به سمت تیر نزدیک‌تر زد و گل سوم را به ثمر رساند.

اکنون مادرید پیش از بازی بارسلونا در خانه ویارئال با هشت امتیاز اختلاف صدرنشین است. ساراگوسا هم با یک بازی بیشتر، با اختلاف 6 امتیاز با تیم نوزدهم در قعر جدول قرار دارد.

CR7 بازدید : 35 پنجشنبه 06 بهمن 1390 نظرات (0)

مرجع خبری هوادارن رئال مادرید:خوزه مورینیو یک بار دیگر به صورت سرد پاسخ خبرنگاران را داد . او پس از نیوکمپ در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و پاسخ خبرنگاران حاضر با بدین ترتیب داد .
به تیمتان افتخار می کنید ؟
بازی خوبی انجام دادیم .

برای خواندن متن کامل به ادامه مطلب بروید

CR7 بازدید : 33 پنجشنبه 06 بهمن 1390 نظرات (0)

مرجع خبری هوادارن رئال مادرید: امیلیو بوتراگوئنو ، مدیر روابط آکادمیک رئال مادرید از عملکرد رئال برابر بارسلونا راضی بود :" نیمه اول ما ، استثنایی بود . تیم قوت زیادی از خود نشان داد و ما تا آخرین لحظه جنگیدیم . باید این بازی را می بردیم و صعود می کردیم اما فوتبال ، پاداش این بازی رئال مادرید را نداد ."

برای خواندن متن کامل به ادامه مطلب بروید

CR7 بازدید : 42 پنجشنبه 06 بهمن 1390 نظرات (0)

 مرجع خبری هوادارن رئال مادرید:مرجع خبري رئال مادريد : رئال مادرید در شبی که جسورانه بازی کرد ، با ناداوری از صعود به مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری باز ماند .شاید از فوتبال گفتن در زمانی که این داور است که نقش بازیگر نقش اول میدان را ایفا می کند ، کار بیهوده ای باشد . گویا قانون جدیدی در بند قوانین داوری در سالهای اخیر به طور شفاهی افزوده شده که در آن یا بارسلونا از حریف خود سر است و بازی را می برد یا این که این داور است که باید همه جوره به کمکشان بیاید و به آنها یاری دهد که برنده بازی باشند .یادت بود از داور تشکر کنی آقای گواردیولا ؟

برای خواندن متن کامل به ادامه مطلب بروید

CR7 بازدید : 33 پنجشنبه 06 بهمن 1390 نظرات (0)

مرجع خبری هوادارن رئال مادرید: تیکسیرا ویتینس ، دو هند پنالتی بازیکنان بارسلونا در نیمه اول بازی کوپا میان رئال وبارسا در نیوکمپ را نگرفت .
اولی روی حرکت سرجیو بوسکتز بود که پس از ضربه سر په په روی ارسال کرنر ، توپ به دستش برخورد کرد . دومی هم روی ضربه شیرجه ای راموس بود که توپ به دست آبیدال ساییده شد .

CR7 بازدید : 31 پنجشنبه 06 بهمن 1390 نظرات (0)

 مرجع خبری هوادارن رئال مادرید:نیوکمپ ، استقبال عداوت آمیزی از په په داشت . در طول زمانی که دو تیم گرم می کردند ، شعارهای "قاتل ، قاتل " بارها برای این بازیکن شنیده شد و زمانی که بلندگوی ورزشگاه اسمش را خواند ، شدیدا هو شد .حتی چندین بنر هم علیه این مدافع در ورزشگاه قرار داده شده بود که به لگد کردن دست مسی توسط او اشاره شده بود .

CR7 بازدید : 25 چهارشنبه 05 بهمن 1390 نظرات (0)

 مرجع خبری هوادارن رئال مادرید:امشب هیجان در بارسلونا موج می زند. دو تیم رئال مادرید و بارسلونا که مصافشان در دور رفت مرحله یک چهارم پایانی رقابتهای کوپادل ری با برد 1-2 بارسا به اتمام رسیده بود، امشب در ورزشگاه نوکمپ مقابل هم قرار می گیرند تا تکلیف تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی این رقابتها مشخص شود.

برای خواندن متن کامل به ادامه مطلب بروید

CR7 بازدید : 42 چهارشنبه 05 بهمن 1390 نظرات (1)

مرجع خبری هوادارن رئال مادرید:سرخیو راموس، مدافع رئال، از رسانه ها خواست به صحبت در مورد درگیری لفظی و اختلافش با مورینیو پایان دهند و تاکید کرد او و آقای خاص برای رسیدن به یک هدف تلاش می کنند.
گفته می شود راموس در تمرینات روز جمعه با ژوزه مورینیو دریگیر لفظی پیدا کرد و برنامه تلویزیونی پونتو پلوتا ادعا کرد این کاسیاس بوده که این خبر را به نشریه مارکا رسانده است.
اما راموس امروز در صفحه توئیترش نوشت:" همه چیز روبراه است و من در انتظار دیدار مقابل بارسا هستم.
اجازه بدهید این موضوع را دیگر به فراموشی بسپاریم. فکر می کنم صحبت کردن در این مورد دیگر کافی است و حتی اگر جاسوسی هم در تیم وجود دارد، مطمئنا اطلاعات اشتباه به رسانه ها داده است.
 
من در تمام طول دوران حرفه ای ام به مربیانم بی احترامی نکردم. به همین دلیل من آنچه در مورد من گفته شد تکذیب می کنم زیرا من هرگز آن حرف ها را نزدم.
در پایان اعلام می کنم من، هم تیمی ها و سرمربی برای یک هدف می جنگیم. ما تا پای جان می جنگیم. زنده باد رئال!"

CR7 بازدید : 34 چهارشنبه 05 بهمن 1390 نظرات (0)

مرجع خبری هوادارن رئال مادرید:برند شوستر ، در مورد شایعات پیرامون اختلافات در رختکن رئال در مصاحبه با رادیو آب ث گفت :" همیشه اتفاقات به گوش رسانه ها می رسند ، افراد زیادی هستند که هر روز دنبال رئال مادرید هستند و نمی توان جلوی این چیزها را گرفت . "
وی افزود :" تا کنون باشگاه خوب کار کرده بود تا بازیکنان را از مطبوعات محافظت کند اما پس از بازی 1-2 کوپا برابر بارسلونا ، انتقادات از باشگاه و مورینیو باعث شد که راه چاره ای نماند . "
در مورد برخی مسی با په په گفت :" په په به جای آن ویدئو ، بهتر بود که به رختکن بارسا می رفت و عذرخواهی می کرد . "
مرد آلمانی در مورد باند بازی هم گفت :" این چیزها وجود دارند اما نه به صورت تحقیر آمیز . البته ممکن است که گاهی موجب مشکلاتی شوند . "

CR7 بازدید : 38 چهارشنبه 05 بهمن 1390 نظرات (0)

مرجع خبری هوادارن رئال مادرید:ایکر کاسیاس و سرجیو راموس ، کاپیتان های رئال مادرید اعتقاد دارند که می توانند نتیجه بازی برگشت کوپا دل ری برابر بارسلونا در نیوکمپ را برگردانند . هر دو می دانند که رئال مادرید هیچ گاه نا امید نمی شود .

برای خواندن متن کامل به ادامه مطلب بروید

CR7 بازدید : 52 چهارشنبه 05 بهمن 1390 نظرات (0)

مرجع خبری هوادارن رئال مادرید:فیکس شدن اوزیل و کاکا ، با بردن مترادف بوده است . این اتفاقی است که در این فصل به طور کامل تکرار شده و البته در فصل قبل ، دو بار با ناکامی و تساوی همراه بوده است . در مجموع ، نه بار هم بازی شدن بازیکنان آلمانی و برزیلی به صورت فیکس ، با هفت برد و دو تساوی همراه بوده است .


برای خواندن متن کامل به ادامه مطلب بروید

CR7 بازدید : 38 سه شنبه 04 بهمن 1390 نظرات (0)

مرجع خبری هوادارن رئال مادرید:رئال مادرید ، قهرمان شایسته زمستان با بهترین آمار تاریخش در 19 هفته اول بازیهای لیگ اسپانیا شد .
تیم مورینیو با کسب 16 برد ، یک تساوی و دو شکست ، به 49 امتیاز رسید . فقط راسینگ در ساردینرو یک مساوی گرفت و لوانته و بارسلونا مانع از امتیاز گرفتن رئال مادرید شدند . فقط بارسلونای فصل قبل با 52 امتیاز ، در طول تاریخ ، رکوردی بهتر از رئال مورینیو داشته است .
اما آمار گلزنی رئال مادرید هم فوق العاده بوده است . هیچ تیمی نتوانسته بود در نیم فصل اول ، 67 گل بزند . رئال مادرید ، از این حیث ، هشت گل بیشتر از بارسلونا زده است . با این روند ، تیم خواهد توانست که رکورد 107 گل تیم توشاک را بشکند .

CR7 بازدید : 28 سه شنبه 04 بهمن 1390 نظرات (0)

مرجع خبری هوادارن رئال مادرید:سرجیو راموس ، یکی از افرادی که در بحث ها پیرامون اختلاف میان مورینیو و دسته اسپانیایی های رئال مادرید ، نامش مطرح شده بود ، هر گونه اختلافی را در رختکن ، در صفحه توئیترش تکذیب کرد :" هر کسی می گوید که در رختکن اختلاف وجود دارد ، دروغ می گوید . ما یک گروه بزرگ با اتحاد بزرگ هستیم . "
وی افزوده است :" با هم تلاش می کنیم تا به موفقیت برسیم " و در مورد برابر اتلتیک در برنابئو گفت :" برد دیروز ، خیلی مهم بود . سه امتیاز با ارزش برای تیم . حالا زمان فکر کردن به کوپا دل ری است ، زنده باد رئال مادرید ."

CR7 بازدید : 40 سه شنبه 04 بهمن 1390 نظرات (0)

مرجع خبری هوادارن رئال مادرید:رئالی ها از روز دوشنبه تمریناتشان برای دیدار برگشت مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی اسپانیا را آغاز کردند. این دیدار چهارشنبه در ورزشگاه نوکمپ برگزار خواهد شد

برای خواندن متن کامل به ادامه مطلب بروید

CR7 بازدید : 40 دوشنبه 03 بهمن 1390 نظرات (0)

مرجع خبری هوادارن رئال مادرید:در دقیقه 84 بازی رئال مادرید مقابل اتلتیک بیلبائو بود که برای اولین بار در دوران حضور آقای خاص در رختکن تیم مادریدی، هواداران افراطی رئال برای اولین بار نام ژوزه مورینیو را صدا می زدند و بخش عمده ای از هواداران حاضر در برنابئو پاسخ این نام را با سوتهای انتقادی می دادند.

برای خواندن متن کامل به ادامه مطلب بروید

CR7 بازدید : 42 دوشنبه 03 بهمن 1390 نظرات (0)

مرجع خبری هوادارن رئال مادرید:ژوزه مورینیو مربی پرتغالی رئال مادرید درپاسخ به سوالی درمورد سوتهای انتقادی هواداران خطاب به او، با خونسردی تمام پاسخگو شد و گفت:«در این ورزشگاه برای زیدان هم سوت زده اند. رونالدو و کریس، دارندگان کفش طلا هم دراینجا سوتهای انتقادی شنیده اند.چرا پس برای من سوت نزنند؟ این برای من مشکلی نیست. زیدان با فوتبالش پاسخ این سوتها را داد و رونالدو و کریستیانو هم همین طور. ممکن است که روزی برسد که من بتوانم پاسخگو شوم و این افراد ناراحت خواهند شد.»


برای خواندن متن کامل به ادامه مطلب بروید

CR7 بازدید : 40 دوشنبه 03 بهمن 1390 نظرات (0)

مرجع خبری هوادارن رئال مادرید:مارسلو ، زننده گل اول رئال مادرید به اتلتیک ، در مصاحبه با کانال پلاس ، هر گونه چند دستگی در میان بازیکنان را تکذیب کرد :" اگر اختلافی بود ، در زمین می دید . اما دیدیم که هیچ چیز نبود . در مورد برد برابر بیلبائو گفت :" می دانستیم که بازی خیلی مشکلی پیش روست اما توانستیم که توپ را داشته باشیم و این یک برد بزرگ برای ماست . "
در پایان به هواداران برای بازی برگشت مرحله یک چهارم کوپا ، پیغام فرستاد :" می توانید انتظار داشته باشید که رئال مادرید ، تا پایان بجنگد . فقط زمانی که داور سوت پایان را بزند کار تمام بشود . در هر تمرین و هر بازی با تمام قوا حاضر می شویم ."

 

CR7 بازدید : 34 دوشنبه 03 بهمن 1390 نظرات (1)

مرجع خبری هوادارن رئال مادرید:درخشش در بارسا کار سختی نیست اسطوره فوتبال جهان گفت: «با مسی هروقت سه بار قهرمان جهان شد حرف می‌زنم.»
 
به گزارش پارس فوتبال پله ستاره بی‌چون و چرای فوتبال جهان با رکوردهای با ارزش در فوتبال حرفه‌ای بار دیگر خطاب به لیونل مسی لب به سخن گشود و این بار به آمار و ارقام روی آورد.
وی تصریح کرد: «وقتی یک بازیکن بزرگ است، نمی‌شود پشت تریبون رفت و او را بازیکنی کوچک نامید، من قصد توجیه یا تخریب کسی را ندارم اما وقتی خود او مرا پایین‌تر از خودش توصیف می‌کند ناراحت می‌شوم، او حق ندارد این‌گونه درباره پیشکسوتان فوتبال حرف بزند.»
 
اظهارات پله در حالی منتشر می‌شود که رسانه‌های برزیل جو سنگینی را به راه انداخته و وکیل مسی بارها تاکید کرده که سخنان منتشر شده از قول موکلش در رسانه‌های برزیل کذب محض است.
پله ادامه داد: «مسی هر وقت سه بار در جام جهانی به قهرمانی رسید و مردم کشورش دوستش داشتند بیاید تا با هم حرف بزنیم. درخشش در بارسلونا در حد مسی برای یک بازیکن معمولی هم امکان پذیر است اما درخشش مسی در تیم ملی آرژانتین کاری است که او بلد نیست.»
 
پله افزود: «رکوردها برای شکستن هستند و قرار نیست رکورد من برای ابد دست نخورده باقی بماند اما از مسی می‌خواهم پیش قدم شود و برای فوتبال کشورش کاری بکند. مرد سال فوتبال جهان شدن تنها به خاطر درخشش در یک باشگاه و همزمان هو شدن توسط مردم کشورش برای مسی هیچ افتخاری نیست.»
پله اظهار داشت: «مردم از من می‌پرسند که آیا زمان تولد یک پله دیگر فرا نرسیده و من به آن‌ها می‌گویم که هرگز! خبری از پله‌ای دیگر نیست. از لحاظ تاکتیکی هم می‌شود بحث کرد، مسی 24 سال سن دارد و من 71 سال، با این حال در بدبینانه‌ترین حالت با هم در یک سطح هستیم. باشد من قبول دارم مسی یک بازیکن بزرگ در لباس بارسلونا است اما اگر راست می‌گوید لباسش را تغییر دهد، او اگر بارسلونا را نداشته باشد در لباس آرژانتین همین چیزی است که می‌توانید تماشایش کنید. آیا مسی صدای مردم کشورش را می‌شنود؟»
 

 ارسال شده توسط ندا
CR7 بازدید : 26 دوشنبه 03 بهمن 1390 نظرات (0)

مرجع خبری هوادارن رئال مادرید:بنا بر گزارش لاسکستا ، خوزه مورینیو در جلسه ای در هتل از بازیکنانش خواست که روی گزارش چاپ شده توسط مارکا در مورد دیگری میان بازیکنان ، سرپوش بگذارند .
او از بازیکنانش خواسته که این خبر را به نوعی "فیلتر " کنند . در واقع مورینیو به بازیکنانش گفته که اگر این خبر را تکذیب نکنند ، با آنها برخورد می شود .

CR7 بازدید : 40 دوشنبه 03 بهمن 1390 نظرات (0)

مرجع خبری هوادارن رئال مادرید:صبح روز یکشنبه ، شبکه اجتماعی توئیتر به مرز انفجار رسید . عاملش هم تیتر های اصلی مارکا بود که مدعی درگیری لفظی میان مورینیو با ایکر کاسیاسو سرجیو راموس شده بود . بدین ترتیب ، موضوع داغی در توئیتر با نام "بایکوت مارکا " ایجاد شد .
این روزنامه ، مدعی شده بود که در تمرینات رئال درگیری لفظی پیش آمده که آس و روزنامه های کاتالان هم آن را در وبسایت های خود ، منعکس کردند .
اما واکنش ها در شبکه های اجتماعی به شکل دیگری بود ، به شکلی که هواداران رئال مادرید ، از تگ "بایکوت مارکا " ، به شدت حمایت کرده اند.

 

CR7 بازدید : 31 دوشنبه 03 بهمن 1390 نظرات (0)


 

مرجع خبری هوادارن رئال مادرید:هفته رئال مادرید از بد به بدتر می رسد . پس از شکست خانگی به بارسلونا در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری و حواشی مربوط به برخورد په په با مسی ، حواشی در میان بازیکنان هم زیاد شده است . حالا این درگیری ها به اوج خود رسیده و درگیری لفظی شدید مورینوی با راموس در روز جمعه ، به ادعای مارکا ، حاشیه جدیدی است که برای تیمش ایجاد شده است .

برای خواندن متن کامل به ادامه مطلب بروید

CR7 بازدید : 31 دوشنبه 03 بهمن 1390 نظرات (0)

 مرجع خبری هوادارن رئال مادرید:رئال مادرید توانست برتری قاطعی بر اتلتیک بیلبائو داشته باشد و فاصله را در صدر جدول به 5 امتیاز افزایش دهد. آنها هرچند از حریف عقب افتادند اما توانستند بیلبائو 10 نفره را شکست دهند و با خیالی آسوده به ال‌کلاسیکو این هفته بیندیشند.

برای خواندن متن کامل به ادامه مطلب بروید

CR7 بازدید : 23 یکشنبه 02 بهمن 1390 نظرات (0)

مرجع خبری هوادارن رئال مادرید:کریم بنزما، مهاجم رئال مادرید، از هم تیمی هایش خواست که در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری مقابل بارسا، روی ضربات آزاد به بازیکنان حریف ضربه بزنند.

برای خواندن متن کامل به ادامه مطلب بروید

CR7 بازدید : 43 یکشنبه 02 بهمن 1390 نظرات (0)


مرجع خبری هوادارن رئال مادرید:به نظر می رسد که برابر بارسلونا باز همان آش است و همان کاسه . رئال مادرید خوب شروع می کند و سپس بازی را از دست می دهد . نظرت در مورد بازگشت احتمالی چیست ؟
واقعیت این است که وقتی به بازیهای اخیر نگاه می کنیم ، همیشه همین اتفاق افتاده است . روز چهارشنبه خوب شروع کردیم . نیمه اولمان را دوست داشتم . مشکل در نیمه دوم با گل پویول از روی ضربات آزاد شروع شد . می توانم بگویم که واقعا به ما لطمه زد و بازی طور دیگری شد . آنها توپ را از ما گرفتند و خیلی آسیب دیدیدم . از این شکست خیلی ناراحت هستیم اما این کوپاست ، بازی برگشتی هم هست و در خانه بارسلونا دست به همه کاری می زنیم که صعود کنیم .

برای خواندن متن کامل به ادامه مطلب بروید

CR7 بازدید : 21 یکشنبه 02 بهمن 1390 نظرات (0)

مرجع خبری هوادارن رئال مادرید:مورینیو در گفتگو با خبرنگاران گفت:" اگر په په می گفت این کار را تعمدا انجام داده، واقعا ناراحت می شدم. اما او به من گفت عمدی در کاری نبوده و من حرفش را باور کردم. اگر کسی فکر می کند او دروغگوست، بگوید. اجازه بدهید این قضیه بیش از این کش پیدا نکند."
آقای خاص سپس به اظهارات نژادپرستانه بوسکتس علیه مارسلو در دیدار فصل گذشته رئال- بارسا اشاره کرد و گفت:" من ندیدم کسی در مورد صحبت های نژادپرستانه بازیکن حریف صحبت کند و بگوید او این کار را انجام نداد. همه حتی یوفا هم این مسئله را تایید کرد. اما اکنون که په په می گوید عمدی در کارش نداشته، کسی باور نمی کند."

برای خواندن متن کامل به ادامه مطلب بروید

CR7 بازدید : 33 شنبه 01 بهمن 1390 نظرات (0)

Pepe

مرجع خبری هوادارن رئال مادرید:مانوئل کاخودا، مربی پرتغالی دنیای فوتبال که در فصل 4-2003 در تیم ماریتیموی پرتغال مربیگری په په را برعهده داشت در صحبتهایی از «مردانگی» سبک بازی شاگرد سابقش دفاع کرد و په په را جوانی قابل تحسین نامیده.

برای خواندن متن کامل به ادامه مطلب بروید

CR7 بازدید : 31 شنبه 01 بهمن 1390 نظرات (2)

مرجع خبری هوادارن رئال مادرید:پس ازگذشت چند هفته از بازی اوساسونا و بارسلونا روزنامه دی ناوارا اسپورت از درخواست چابی  ستاره بارسلونا خبرداده است که از جوادنکونام بازیکن ایرانی اوساسونا خواسته است که رئال مادرید را در پامپلونا شکست دهند .
 پس از پایان بازی جام حذفی نکونام و چابی در سالن منتهی به رختکن باهم صحبت می کردند و نکونام بتدا از چابی خواسته است که اجازه ندهند تا رئال قهرمان کوپا دل ری شود و چابی اطمینان داده است که این اتفاق هرگز رخ نمی دهد .
جالب اینکه چابی  هم از نکو خواسته است که در بازی با رئال شکست را برای مادریدی ها رقم بزنند. نکونام هم به ستاره بزرگ بارسا  اطمینان داده که رئال در بازی با اوساسونا برنده نخواهد شد چون مردم پامپلونا - که ضدیت ویژه ای با رئال دارند - اجازه برد به مادریدی ها نمی دهند اما شرایط قهرمانی در لالیگا پس از باخت رئال در پامپلونا برعهده خود بازیکنان است .
در این خبر آمده که چابی از نکونام دعوت کرده است تا در جشن پایان فصل بارسلونا به نیوکمپ بیاید.

اينا رو نگاه دلشونو به چي خوش كردن حالا اين پدر سوخته كه از ما ۷ تا گل خورد بعدشم اين پدر سوخته اي دومي كه فعلا ۵ امتياز باهاشون فرق داريم بازم حرف مي زنن حالا جواد پروروو كه مي خواد تو جشن بارسايي ها شركت كنه !!!! خاك تو سرتون.!.!.!.!!!

CR7 بازدید : 44 شنبه 01 بهمن 1390 نظرات (0)

مرجع خبری هوادارن رئال مادرید:الادیو پارامس ، سخنگوی مورینیو در صفحه توئیترش ، نسبت به انتقادات به مورینیو پس از الکلاسیکوی چهارشنبه ، واکنش نشان داد .

برای خواندن متن کامل به ادامه مطلب بروید

CR7 بازدید : 41 جمعه 30 دی 1390 نظرات (1)

 

مرجع خبری هوادارن رئال مادرید:ایکر کاسیاس ، دروازه بان رئال مادرید ، یکشنبه در برابر اتلتیک بیلبائو به رکورد 600 بازی رسمی در رئال مادرید می رسد تا در یک قدمی رکورد 601 بازی فرناندو ایه رو قرار گیرد . دروازه بان رئال مادرید در حال حاضر ششمین بازیکن تاریخ رئال از نظر شمار بازی است که سیزدهمین فصلش در تیم اصلی را سپری می کند .


براي خواندن متن كامل به ادامه مطلب برويد

CR7 بازدید : 43 جمعه 30 دی 1390 نظرات (2)

مصاحبه زيدان با آس

 

مرجع خبری هوادارن رئال مادرید:می دانیم که زیاد اهل مصاحبه نیستید ، چطور خودتان خواستار این مصاحبه شدید ؟
این انتقادات را ناعادلانه دیدم . از شب بازی کوپا برابر بارسلونا ، مدام به رئال مادرید ، مربی و بازیکنانش حمله شد . انتقاداتی که از سیستم مورینیو در مقابله با بارسلونا شد را نمی توانم ترک کنم . اگر تیمی که مقابل شما قرار می گیرد ، یک درجه از شما بالاتر باشد ، نمی توانید از سیستم همیشگی که داشته ایم استفاده کنیم . رئال مادرید 1-0 برده بود و هواداران خوشحال بودند چرا که از بارسلونا پیش افتاده بودیم . من در برنابئو بودم و نشنیدم که هیچ کس از سیستم مربی انتقاد کند . پیش از بازی ، همه نگران بودند که ترکیب رئال مادرید را کشف کنند اما پس از نیمه اول همه آرام بودند چرا که فهمیدند جواب داده است . سپس روی یک اشتباه ، پویول گلزنی کرد . اتفاقی که واقعا به ما لطمه زد .

براي خواندن متن كامل به ادامه مطلب برويد

CR7 بازدید : 32 جمعه 30 دی 1390 نظرات (1)

مرجع خبری هوادارن رئال مادرید:په په که در طول بازی دیروز کوپا دل ری ، دست مسی را لگد کرد ، گفت که حرکتش عمدی نوبده است :" در مورد صحنه لئو مسی باید بگویم که آن حرکت کاملا غیرعمدی بود . هیچ گاه به ذهنم ، صدمه زدن به بازیکنان ، خطور نکرده است . "

وی افزود :" اما باز هم اگر مسی ناراحت شده ، به نشانه دفاع از تیمم ، عذرخواهی می کنم . با تمام روح و جان می گویم که هیچ گاه در ذهنم این نبود که به یک بازیکن فوتبال ، صدمه بزنم ."

تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    تالار گفتمان

    آمار سایت
  • کل مطالب : 425
  • کل نظرات : 118
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 55
  • آی پی امروز : 72
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 85
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 90
  • بازدید ماه : 85
  • بازدید سال : 503
  • بازدید کلی : 27,009
  • League Table

    Week Player

    بهترين بازيكن ديدار بیلبائو

      

    مسعوت اوزیل