loading...
هواداران رئال مادريد
بنر دوستان

 

بنر دوستان:



href="http://tottenham-hotspur.rozblog.com/">


 

  

اینم از بنرهای ما :   

  

 

 

آخرین ارسال های انجمن
CR7 بازدید : 21 یکشنبه 02 بهمن 1390 نظرات (0)


مرجع خبری هوادارن رئال مادرید:مورینیو در گفتگو با خبرنگاران گفت:" اگر په په می گفت این کار را تعمدا انجام داده، واقعا ناراحت می شدم. اما او به من گفت عمدی در کاری نبوده و من حرفش را باور کردم. اگر کسی فکر می کند او دروغگوست، بگوید. اجازه بدهید این قضیه بیش از این کش پیدا نکند."
آقای خاص سپس به اظهارات نژادپرستانه بوسکتس علیه مارسلو در دیدار فصل گذشته رئال- بارسا اشاره کرد و گفت:" من ندیدم کسی در مورد صحبت های نژادپرستانه بازیکن حریف صحبت کند و بگوید او این کار را انجام نداد. همه حتی یوفا هم این مسئله را تایید کرد. اما اکنون که په په می گوید عمدی در کارش نداشته، کسی باور نمی کند."

گلهای زیادی از روی ضربات کاشته می خورید . این قضیه را بررسی کرده اید ؟*

نه ، شما هر چیزی بخواهید می توانید بگویید اما نه . آمار مشخص هستند . در سال 2012 دو گل روی این صحنه ها از مالاگا و مایورکا خوردیم و سپس برابر بارسا در کوپا هم این گونه گل دریافت کردیم . روی دفاع از این صجنه ها کار کرده ایم . اما بعضی اوقات ، اشتباهاتی پیش می آید . بهترین استراتژی این است که به آن فکر کنیم . می دانیم که اتلتیک پتانسیل زیادی دارد و طبیعتا باید حواسمان نسبت به این قضربات جمع باشد .

نظرتان در مورد حرکت په په و توجیه او پس از آن چیست ؟*

این بازیکن حرفش را زده و همین کفی است .

په په را تنبیه نمی کنید ؟*

نه

او می تواند بازی کند ؟*

در لیست قرار گرفته و باید دید که چه می شود . بازیکنان دیگری هم پست او در ترکیب هستند و پس از آن تصمیم می گیریم .

از زمانی که آمدید از په په زیاد دفاع کردید . از این که دست مسی را لگد کرد ناراحت شدید ؟*

پاسخ نمی دهم . به سوالات در مورد بازی فردا پاسخ می دهم .

چطور است که په په گفته حرکتش غیرعمدی بوده است ؟*

اگر می خواهید په په را دروغگو بخوانید ، چنین حقی دارید و سپس باید پیامدهای چنین اتفاقی را بپذیرید . این کار را انجام دهید و ببینید که چه می شود .

در مورد عذرخواهی په په با او صحبت کردید ؟*

دیگر صحبتی ندارم . بس است . نسبت به بازیکنی که فصل گذشته ، حرکات نژاد پرستانه انجام داد و توجیه کرد واکنشی نشان ندادید . حالا چرا این طور است . همه حتی یوفا حرفهایش را باور کردند . او این کار را عمدی نکرده است . اگر به من یک چیز گفته باشد و به بقیه یک چیز دیگر ، عصبانی می شوم . وقتی که به من چیزی را گفته که به کل دنیا گفته ، باید او را باور داشت . لطفا این بحث بی پایان را تمام کنید .

په په از نظر حسی چطور است ؟*

منظورتان را نمی فهمم . اگر عمدی نبوده ، پس چرا باید ناراحت باشد .

حرفهای راموس را شنیدید که گفت تاکتیکتان گاهی جواب می دهد و گاهی نه ؟*

نه ، حرفی برای گفتن ندارم .

کاسیاس 600 تایی می شود . نظرتان چیست ؟

به او تبریک می گویم ، آمار فوق العاده ایست .

*خدیرا و دی ماریا چطور هستند ؟ به نیوکمپ می رسند ؟

مهم فرداست که نمی رسند .

از زیدان به خاطر حرفهایش تشکر کردید ؟*

من توجهی ندارم ، نه به آنهایی که تحسین می کنند و نه به آنهایی که انتقاد می کنند . من این جا نیستم که در مورد نظرات بقیه صحبت کنم .

نظرتان در مورد انتقادات از تاکتیک تیم برابر بارسا چیست ؟*

هیچ چیز . من پس از بازی حرفهایم را زدم . من کار را با گفتن جمله ای که بزرگتر ها از من گفتند ، شروع و تمام کردم . برد ، پدران زیادی دارد و شکست مال یک نفر است . این جمله را تکرارر می کنم . از روزی که متولد شدم آن را گفتم . این یک شرایط عادی است .

چطور هستید ؟*

صبح خوبی بود اما از فوت پدر یکی از ما ناراحت شدیم . خیلی ناراحت هستیم . از من نپرسید چه کسی چرا که یک مسئله شخصی است . ما ناراحت هستیم . در فوتبال ، لحظات شادی و ناراحتی وجود دارد . من چنین مشکلاتی ندارم . در لحظات بد ، در خانه می مانم و گریه می کنم . روز پنجشنبه ، یک فیلم دیدم ، با همسرم به خرید رفتم ، بچه هایم را به مدرسه بردم .

بازی با اتلتیک را چطور می بینید ؟*

خیلی مشکل . همه بازیها مشکل هستند و بازی با اتلتیک همین طور .

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    تالار گفتمان

    آمار سایت
  • کل مطالب : 425
  • کل نظرات : 118
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 55
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 238
  • بازدید امروز : 60
  • باردید دیروز : 276
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 340
  • بازدید ماه : 490
  • بازدید سال : 908
  • بازدید کلی : 27,414
  • League Table

    Week Player

    بهترين بازيكن ديدار بیلبائو

      

    مسعوت اوزیل