loading...
هواداران رئال مادريد
بنر دوستان

 

بنر دوستان:



href="http://tottenham-hotspur.rozblog.com/">


 

  

اینم از بنرهای ما :   

  

 

 

آخرین ارسال های انجمن
CR7 بازدید : 50 چهارشنبه 07 دی 1390 نظرات (4)

مرجع خبری هوادارن رئال مادرید:فابیو کوئنت رائو ، بازیکن پرتغالی رئال مادرید پاسخگوی سوالات روزنامه رکورد ، در مورد شرایط خودش و تیم بود .
چرا رئال مادرید را انتخاب کردی ؟
راستش چندین پیشنهاد از باشگاه های زیادی از اروپا داشم . اما می خواستم در بنفیکا بمانم . اما وقتی نام رئال مادرید مطرح شد ، نمی توانستم رد کنم . هر بازیکنی دوست دارد که بر بام فوتبال جهان باشد .

خوشحالی ؟
مطمئنا . پیوستن به رئال مادرید تصمیم درستی نبود ، بلکه خیلی درست بود .

به بنفیکا باز خواهی گشت ؟
هدفم این است که در رئال مادرید موفق شوم اما اگر بخواهم از این تیم بروم ، اولین گزینه ام بازگشت به بنفیکا خواهد بود .

ارزیابی ات از اولین ماه هایت در رئال چه بوده است ؟
خیلی مثبت ، اما می توانست بهتر هم باشد . مصدومیت هایی داشتم و نتوانستم به حدی که می خواستم برسم . اما با باشگاه هماهنگ شدم . امیدوارم که در نیمه دوم فصل ، مصدومیت های کمتری داشته باشم و بتوانم که نشان دهم که چه ارزشهایی دارم .

هماهنگ شدنت ، سخت تر از حد انتظارت بود ؟
بله ، شاید . رئال مادرید شبیه هیچ باشگاه دیگری نیست . وقتی رسیدم ، آن را خارق العاده یافتم .

این که برایت 30 میلیون پرداخت شده ، روی عملکردت تاثیر نمی گذارد ؟
درست است ، آن را حس می کنم . اما این رئال مادرید است که حاضر شد چنین رقمی را بپذیرد و من نباید در موردش جواب بدهم .

همه توانایی هایت را نشان دادی ؟
نه ، حس می کنم که می توانم بهتر شوم . مصدومیت ها سد راهم بود ...

مورینیو اما به تو اعتماد داشت .
مربی ، در این چیزها فوق العاده است . به تمام بازیکنان فیکس و غیر فیکس خود ، اعتماد کامل دارد .

در رئال مادرید تقریبا در همه پست ها بازی کردی .
بله ، در پستهای مختلف . اما سعی کردم که در هر پستی که هستم ، بیشترین تلاشم را انجام دهم .

وقتی مربی گفت تو را برای پست هافبک دفاعی یا پست های هجومی خریده ، چه حسی پیدا کردی ؟
کمی استرس گرفتم .

برایت ناراحت کننده بود ؟
در بنفیکا از اولین زمانی که دفاع چپ شدم ، با تمام قوا در این پست بازی کردم . اما در مادرید در پستهای متفاوتی بودم . مارسلو بازیکن بزرگی است و مربی ، به او بیشتر برای این پست اعتماد دارد . اما بی تردید پست اصلی من ، دفاع چپ است .

اما در رئال مادرید در پست دفاع راست هم بازی کردی ...
برابر اسپورتینگ در این پست بودم و خوب کار کردم . اما همان طور که گفتم ، وقتی یک بازیکن فقط دو بازی در یک پست جدید قرار می گیرد ، نمی توان انتظاری داشت ، به خصوص اگر یکی از این بازیها برابر بارسا باشد . برای هماهنگ شدن ، به زمان نیاز داشت . طبیعتا نمی توان گفت شرایطم در این پست خیلی خوب بوده است .

کریستیانو را چطور می بینی ؟
یک لیدر خوب است ، بهترین بازیکن جهان . اما نمی تواند که همه کاری را خودش انجام دهد ، باید کمک هم تیمی ها را داشته باشد .

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط AMIN در تاریخ 1348/10/11 و 20:38 دقیقه ارسال شده است

دوست من بنر تو رو گذاشتم تو سایتم لطفا بنر من رو تو سایت خودت بذار

این نظر توسط امیریاشار در تاریخ 1348/10/11 و 14:44 دقیقه ارسال شده است

سلام برای دریافت بنر جدید به آدرس زیر برو


http://pic-x-music.rozblog.com/page/Banner-link-pic-x-music

این نظر توسط امیریاشار در تاریخ 1348/10/11 و 14:06 دقیقه ارسال شده است

این بنر فلش هستش کد اچ تی ام ال
--------------------------------------------




این نظر توسط AMIN در تاریخ 1348/10/11 و 13:18 دقیقه ارسال شده است

داداش بنر تو رو گذاشتم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    تالار گفتمان

    آمار سایت
  • کل مطالب : 425
  • کل نظرات : 118
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 55
  • آی پی امروز : 228
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 263
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 267
  • بازدید ماه : 417
  • بازدید سال : 835
  • بازدید کلی : 27,341
  • League Table

    Week Player

    بهترين بازيكن ديدار بیلبائو

      

    مسعوت اوزیل