loading...
هواداران رئال مادريد
بنر دوستان

 

بنر دوستان:



href="http://tottenham-hotspur.rozblog.com/">


 

  

اینم از بنرهای ما :   

  

 

 

آخرین ارسال های انجمن
CR7 بازدید : 44 جمعه 30 دی 1390 نظرات (2)

مصاحبه زيدان با آس

 

مرجع خبری هوادارن رئال مادرید:می دانیم که زیاد اهل مصاحبه نیستید ، چطور خودتان خواستار این مصاحبه شدید ؟
این انتقادات را ناعادلانه دیدم . از شب بازی کوپا برابر بارسلونا ، مدام به رئال مادرید ، مربی و بازیکنانش حمله شد . انتقاداتی که از سیستم مورینیو در مقابله با بارسلونا شد را نمی توانم ترک کنم . اگر تیمی که مقابل شما قرار می گیرد ، یک درجه از شما بالاتر باشد ، نمی توانید از سیستم همیشگی که داشته ایم استفاده کنیم . رئال مادرید 1-0 برده بود و هواداران خوشحال بودند چرا که از بارسلونا پیش افتاده بودیم . من در برنابئو بودم و نشنیدم که هیچ کس از سیستم مربی انتقاد کند . پیش از بازی ، همه نگران بودند که ترکیب رئال مادرید را کشف کنند اما پس از نیمه اول همه آرام بودند چرا که فهمیدند جواب داده است . سپس روی یک اشتباه ، پویول گلزنی کرد . اتفاقی که واقعا به ما لطمه زد .

خب ، چطور تیمی که آرام پشت درهای والدبباس تمرین می کند ، باز هم برای چندمین بار این اشتباه را تکرار می کند ؟
ما تیمی بودیم که گلهای زیادی از روی ضربات آزاد نخورده ایم . آمار این را نشان می دهد و خوب بوده است . بازیکنان ، مربیان و هر کس دیگری هم این را می داند . بله ، آن یک اشتباه بود . همه تیمهای بزرگ در هر لحظه می توانند که چنین اشتباهی داشته باشند . اما برای من ، چیزی که آزار دهنده است این است که این حملات را به تاکتیک تیم در جریان بازی بشنوم . بی تردید کل مربیان دنیا هم می دانند که این تاکتیک درستی برای غلبه بر بارسلونا بوده است .

اما خود شما به عنوان یکی از اسطوره های تاریخ فوتبال هم می دانید که این سبک برای بازی کردن ، زیاد زیبا نیست .
با شما مخالف هستم . زمانی می رسد که تنها زیبایی بازی این است که برنده باشید . در ابتدا شما باید برای بردن ، بردن و بردن بازی کنید . البته که باشگاهی نظیر رئال مادرید نیاز به زیبا بازی کردن هم دارد اما در شرایط فعلی و در مقابل یک حریف فوق العاده مشکل ، باید شرایط را طوری چید که پیروزی در اولویت باشد . چهارشنبه شب ، با سه مهاجم بازی کردیم که کارهای بزرگی صورت داده اند . تردیدی نیست که این طور نبود که پنجاه موقعیت ایجاد کنند اما حرکات خوب و بازی خوبی را ساختند .

یعنی رئال مادرید می تواند این گونه بازی کند و اتفاقی پیش نیافتد ؟
چرا که نه ؟ چرا ؟ در مقاطعی حتی رئال مادرید هم می تواند که نتیجه را به سبک بازی ترجیح دهد . مادریدیسمو ها هم این حق را دارند که بگویند :" باشد ، حالا همه تلاشمان را می کنیم تا این بازی را ببریم و برخی چیزها را برایش فدا می کنیم . " نه تنها در فوتبال ، بلکه در زندگی انسان ها هم این اتفاقات می افتد . در مقاطعی شما باید قید اصول را بزنید و برای برخی چیزهای دیگر تلاش کنید . روز چهارشنبه ، تاکتیک این تیم بود که بپذیرد که توپ را ندارد و راه های دیگری را پیدا کند .

این به معنی محدود کردن توانایی های بازیکنان نیست ؟ پذیرش آن برای بازیکنان قابل قبول است ؟
منظورتان از پذیرش چیست ؟ ما با سبک مشخصی بازی کردیم که در نیمه اول جواب داد . یک پاس بلند از سوی کریم ، یک شوت عالی از کریستیانو و گل ! ما جلو بودیم . قدرت رئال مادرید این است که بتواند در چنین سبکی هم بازیهایش را ارائه دهد . اگر بخواهیم خود را از این اسلحه محروم کنیم ، نمی توانیم راه را پیدا کنیم .

اگر نگوییم عصبانی ، واقعا ناراحت به نظر می رسید .
برایم قابل درک نیست که برخی افراد در مطبوعات ، از رئال مادرید مورینیو انتقاد می کنند در حالی که در ابتدا خودشان از تاکتیک هایش تمجید کردند . چطور می توان پذیرفت که می گویند باید مربی را عوض کرد . مگر دیوانه شده ایم ؟ آن هم وقتی که با مورینیو خوشبخت هستیم ، او مربی ایست که خوب درگیر کار می شود و یک رئال مادرید قدرتمند تر ساخته است . حمله کردن به مورینیو ، حمله کردن به رئال مادرید است . من زیاد به والدبباس می روم و با چشمان خودم می بینم که با بازیکنان چطور کار می کند . مورینیو یک شخصیت بزرگ برای رئال مادرید است . او شخصیت زیادی به تیم داده است . نمی توان تصور کرد که چه میزان توان فنی به تیم ، پروژه و بازیکنان داده است .

همه در موردش مطمئن هستید ؟
البته که همین طور است . برایم ناراحت کننده است که به او و به بازیکنان حمله می شود . آنها به خاطر کاری که کرده اند ، شایسته احترام در کل دنیا هستند . این همه انتقاد خصمانه را نمی فهمم .

از مورینیو دفاع می کنید ، از بازیکنان دفاع می کنید ، چرا ؟
مورینیو در حال ساختن راه های رسیدن به موفقیت است . به آماری که تیم از زمان حضور او کسب کرده نگاه کنید ، فوق العاده هستند . همه عالی . او عامل اصلی این آمار است . برای آنهایی که نسبت به تلاشش برای باشگاه تردید دارند و می گویند او فقط دو سال در این جا بوده باید صادق باشم و بگویم که ترجیح می دهم دو ، سه سال در این جا باشم و دست به کار بزرگی بزنم تا این که ده سال دیگر باشم و هیچ کاری صورت ندهم . به اینتر میلان نگاه کنید که فقط دو سال در آن جا بود و هنوز هم وقتی که از آن زمان صحبت می کنید ، با احترام زیادی حرف می زند و اهمیت زیادی برای این باشگاه و دستاورد هایش در آن جا قائل است .

دوست داشتید که روزی مربی شما باشد ؟
مطمئنا ، همچون تمام بازیکنانی که زیر نظرش کار کرده اند . درست است که سختگیر است اما باعث می شود که به دانش بردن برسید . او یک برنده است . ممکن است که شیوه هایش را دوست داشته باشید یا نداشته باشید ، اما می توانم حتم بدهم که همیشه از بازیکنانش دفاع می کند و حرفهای لازم را برایشان می زند . من حالا در جایگاهی هستم که به من اجازه می دهد که ببینم که دقیقا چه اتفاقی در والدبباس رخ می دهد و می توانم بگویم که می بینم کار ، عالی انجام شده است . همچنین اتفاقی که در حال حاضر رخ می دهد این است که دو تیم بزرگ هستند که یکی کمی بالاتر از دیگری است .

نظرتان در مورد حرکت په په در چهارشنبه گذشته برابر بارسا چیست ؟
په په بازیکنی است که در این جا به ندرت کسی صدایش را شنیده است . یک فرد دوست داشتنی و بسیار مودب است . اما وقتی که وارد زمین می شود به دنبال بردن است و این عزمش برای برد می تواند باعث اشتباهاتی هم شود . طبیعتا خودش هم از اتفاقاتی که افتاده ناراحت است اما په په بازیکنی است که همه تلاشش را درون زمین می دهد و گاهی اوقات از حد و حدودش تجاوز می کند .

نظرتان در این باره که برخی می گویند په په با ارزشهای رئال مادرید ، سازگار نیست ، چیست ؟
به آن افراد می گویم که نگاه کنید که په په چه دستاوردهایی برای رئال مادرید داشته است . مثل تمامی بازیکنان دیگر ترکیب ، می داند که وجهه رئال مادرید چه ارزشی دارد . درون زمین ، هر برخوردی که پیش می آید مربوط به درگیری های درون زمین است .

چه زمانی انتقاد از رئال مادرید مورینیو متوقف می شود ؟
فوتبال مثل زندگی است ، مملو از چرخه هاست و شرایط عوض می شوند . من به عنوان یک بازیکن صحبت می کنم . به نظرم حمله به بازیکنان و مربی ، ناعادلانه به نظر می رسد . ناعادلانه است که پس از یک شکست ، سریال فوق الاعده موفقیت ها و پیروزی های پیاپی را زیر سوال ببریم . همین طور بامزه هم است چرا که آنهایی که می گویند که مسی و برخی بازیکنان دیگر بارسلونا خودشان نبودند به این معناست که مورینیو سیستم درستی را مورد استفاده قرار داده است . این باعث شده بود که کار برای انها خیلی مشکل می شود .

نظرتان در مورد انتقادات از کریستیانو چیست ؟
مردم باید بفهمند که کریستیانو چه کسی است . او یک حرفه ای است که الگوی هر کسی است . هیچ کس نمی تواند به تعصب و عشق او به رئال مادرید تردید کند . دروغ است که می گویند خودخواه است .

اما وقتی که پس از گلش خوشحالی نکرد ، حس خوبی دیده نمی شد .
خب که چه ؟ مگر او روز دیگری به خاطر پروازش مطرح نشد ؟ او شخصیت خاص خود را دارد که خیلی هیجان دارد . باید این را بپذیریم و او را همین گونه که هست دوست داشته باشیم ، با نقاط ضعف و قوتش . کریستیانو ، منافع بیشتری دارد تا معایب .

در پایان ، از کریم بنزما سورپرایز نشدید ؟
او حالا توانایی هایش را نشان می دهد ، سخت تلاش می کند و فهمیده که در بزرگترین باشگاه جهان است و مورد اعتماد مربی و هم تیمی هاست و چیزهای زیادی یاد می گیرد . اما باید یک چیز بگویم : کریم هنوز جوان است و می تواند بهتر از این باشد .

خیلی ممنون زیزو .
مرسی از شما .

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    تالار گفتمان

    آمار سایت
  • کل مطالب : 425
  • کل نظرات : 118
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 55
  • آی پی امروز : 183
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 200
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 204
  • بازدید ماه : 354
  • بازدید سال : 772
  • بازدید کلی : 27,278
  • League Table

    Week Player

    بهترين بازيكن ديدار بیلبائو

      

    مسعوت اوزیل