loading...
هواداران رئال مادريد
بنر دوستان

 

بنر دوستان:



href="http://tottenham-hotspur.rozblog.com/">


 

  

اینم از بنرهای ما :   

  

 

 

آخرین ارسال های انجمن
CR7 بازدید : 97 پنجشنبه 17 آذر 1390 نظرات (0)

گوتی معتقد است که رئال بازیکنان بهتری از حریف دارد و معتقد است می توانند با سه گل حریف کاتالانی را شکست دهند.

او در گفتگو با نشریه آ. اس گفت:" رئال مطمئنا بارسا را شکست خواهد داد. فکر می کنم آنها 3-1 پیروز شوند.

بارسا کاملا وابسته به مسی است. اگر بارسا مسی را نداشته باشد دچار مشکل می شود.

در مقابل رئال دارای تیم فوق العاده ای است. آنها در هر پست دو بازیکن فوق العاده دارند. اگر کریس رونالدو نتواند بازی کند، آنها همچنان بازیکنان با کلاس زیادی دارند.

قلب من همچنان برای رئال می زند و همیشه هم همین طور خواهد بود. رئال خانواده دوم من است. این باشگاه چیزهای زیادی به من داد و نقش زیادی در همه دستاوردهای من داشت."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    تالار گفتمان

    آمار سایت
  • کل مطالب : 425
  • کل نظرات : 118
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 55
  • آی پی امروز : 72
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 84
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 89
  • بازدید ماه : 84
  • بازدید سال : 502
  • بازدید کلی : 27,008
  • League Table

    Week Player

    بهترين بازيكن ديدار بیلبائو

      

    مسعوت اوزیل