loading...
هواداران رئال مادريد
بنر دوستان

 

بنر دوستان:



href="http://tottenham-hotspur.rozblog.com/">


 

  

اینم از بنرهای ما :   

  

 

 

آخرین ارسال های انجمن
CR7 بازدید : 28 جمعه 16 دی 1390 نظرات (0)

مرجع خبری هوادارن رئال مادرید: 

در فرانسه خبر از تمایل پی اس جی به کاکا می دهند . او را حفظ می کنید یا می گذارید که برود ؟
تا ژوئن و برای فصل بعد رویش حساب می کنم .

اتفاقات بازی با مالاگا ، روی ترکیب بازی فردا تاثیر می گذارد ؟
فردا تغییر چندانی نخواهیم داشت . روی این ترکیب برای مدتها حساب باز کرده ام و 20 برد و 1 باخت داشته ایم که وقتی برای اولین بار دوست نداشته ام ، باعث نمی شود که به کل آن را عوض کنم . بازیکنان در نیمه دوم خودشان شدند . من هیچ مشکلی با هیچ کدام از بازیکنان ندارم چرا که طبیعتا این فقط یک بازی بود که نپسندیدم .

بعد از نیمه اول خیلی عصبانی بودید ، با بازیکنان در این باره زیاد صحبت کردید ؟
بازیکنان باهوش هستند و می دانند که چه کار کنند . باید بتوانند که خودشان باشند ، بدانند که چه زمانی خوب هستند ، چه زمانی می توانند بهتر باشند و چطور قرعه ای نظیر بازی با مالاگا را حل کنند اما روز سه شنبه باید یک بازی برگشت داشته باشیم که در آن هر اتفاقی محتمل است . بازیکنان می دانند که در نیمه دوم فوق العاده بازی کردند .آنها قوایشان را تست کردند و توانستند که بازی باخته را برگردانند ، به نظرم این یک تجربه مثبت بود .

احتمالش هست که زوج هیگوائین و بنزما را مثل بازی با مالاگا تکرار کنید ؟
بنزما و هیگوائین می توانند کنار هم بازی کنند یا نکنند . همه می دانند که من ترجیح می دهم که با یک مهاجم نوک بازی کنم و افرادی که در جناحین هستند نیز نفود کنند . آنها همیشه خوب بوده اند ، همیشه گل زده اند و پاس گل داده اند . تیم با هر کدام از آنها خیلی راحت است اما می دانیم که می توانند کنار یکدیگر هم بازی کنند .

حرفهایتان در مورد تعطیلات کریسمس ، چه تاثیری داشته است ؟
حرفهایم روی بازیکنان و هواداران تاثیری نمی گذارد ، فقط روی خبرنگاران می گذارد . برای بقیه بیشتر این مهم بود که به مالاگا نباختیم و نتیجه را برگردانیم .

اوزیل را در این فصل چطور می بینید ؟
من بازی آخرش را دوست داشتم . 45 دقیقه بازی کرد و این مهمتر از آنالیز فصل است چرا که چیزی که آینده را می سازد ، گذشته نزدیک است .

بازی بد در نیمه اول بازی با مالاگا ، یک مشکل جزئی بود یا مشکلات دامنه دار و عمقی ؟
ما مشکلات عمقی زیادی داریم : از 20 بازی قبلی ، 19 تا را بردیم و یکی را باختیم . بله ، این یک مشکل عمقی است !

لالیگا ، تورنمنتی است که برایش خیلی هیجان دارید ؟
جامی که برای من هیجان انگیز تر است لالیگاست . چمپیونزلیگ را همه می خواهیم اما گاهی اوقات ، برخی آن را با کمال ناشایستگی می برند و، به خاطر اتفاقاتی که نباید رخ دهد ، چرا که تیمهایی هستند که خود را به مصدومیت می زنند و ... لالیگا جامی است که هر تیمی آن را ببرد ، لایقش است و به همین علت می خواهم برنده آن باشم .

نظرتان چیست که کمیته بین المللی آمار و تاریخ فوتبال ، گواردیولا را به عنوان بهترین مربی عرصه باشگاهی جهان انتخاب کرده است ؟
این جایزه ایست که حق گواردیولا بوده است ، فقط امیدوارم که پپ زیاد منتظر جایزه اش نماند چرا که من در سال 2010 آن را ماندم و هنوز به من چیزی نداده اند .

نقل و انتقالی در فصل نقل و انتقالات زمستانی خواهید داشت ؟
امیدوارم که بازیکنی نرود ، هر چند که احتمالش هست چرا که فصل نقل و انتقالات باز است .

نظرتان در مورد گرانادا چیست ؟
فوق العاده است که هوادارانشان کیلومتر ها سفر کرده اند تا تیمشان را در برنابئو می بینند .در اسپانیا ، تیمهای زیادی این گونه نیستند . اگر من مربی یا بازیکن گرانادا بودم ، به هواداران تیمم افتخار می کردم . گرانادا ، توان تدافعی خیلی خوبی دارد و در میانه زمین هم خوب کار می کند . آنها نتایج خوبی در استادیوم های بزرگ گرفته اند . باید برابر آنها برنده شویم . امیدوارم که بازی زیبایی باشد .

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    تالار گفتمان

    آمار سایت
  • کل مطالب : 425
  • کل نظرات : 118
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 55
  • آی پی امروز : 102
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 107
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 111
  • بازدید ماه : 261
  • بازدید سال : 679
  • بازدید کلی : 27,185
  • League Table

    Week Player

    بهترين بازيكن ديدار بیلبائو

      

    مسعوت اوزیل