loading...
هواداران رئال مادريد
بنر دوستان

 

بنر دوستان:



href="http://tottenham-hotspur.rozblog.com/">


 

  

اینم از بنرهای ما :   

  

 

 

آخرین ارسال های انجمن
CR7 بازدید : 42 دوشنبه 03 بهمن 1390 نظرات (0)

مرجع خبری هوادارن رئال مادرید:ژوزه مورینیو مربی پرتغالی رئال مادرید درپاسخ به سوالی درمورد سوتهای انتقادی هواداران خطاب به او، با خونسردی تمام پاسخگو شد و گفت:«در این ورزشگاه برای زیدان هم سوت زده اند. رونالدو و کریس، دارندگان کفش طلا هم دراینجا سوتهای انتقادی شنیده اند.چرا پس برای من سوت نزنند؟ این برای من مشکلی نیست. زیدان با فوتبالش پاسخ این سوتها را داد و رونالدو و کریستیانو هم همین طور. ممکن است که روزی برسد که من بتوانم پاسخگو شوم و این افراد ناراحت خواهند شد.»
این درحالی است که یکشنبه شب رئال مادرید در خانه میزبان اتلتیک بیلبائو بود و توانست تا با نتیجه 1-4 از سد این تیم عبور کند. در حالی که به نظر می رسد که مربی پرتغالی رئال بعد از شکست چهارشنبه هفته گذشته تیمش مقابل بارسلونا،روزهای سختی را پشت سرگذاشته ،ولی خود او چنین نظری ندارد.

مورینیو درادامه صحبتهایش گفت:« روزهای سختی برای من بود؟ ما در روز 4شنبه شکست خوردیم و از روز جمعه تمریناتمان برای این بازی را آغاز کردیم. امشب (یکشنبه شب) هم بردیم و چرا باید روزهای سختی باشد؟
 

طبق گزارش منتشره در روزنامه مارکا، او درادامه درمورد روابطش با فلورنتیو پرس هم صحبت کرد و گفت:«هر باشگاهی فرهنگ و تاریخ خودش را دارد.

من به عنوان یک هوادار رئال به دنیا نیامده ام؛ بلکه من یک مربی حرفه ای هستم که می خواهم از این باشگاه با کیفیت هایی که دارد دفاع کنم. من برای مربیگری در رئال درخواست نداده ام. این پرس بود که با من تماس گرفت و ازمن خواست که هدایت تیمش را در دست بگیرم.با رابطه فوق العاده ای که من با او و با مدیران باشگاه دارم، آنها می دانند که چنین مشکلاتی وجود نخواهد داشت. من کار خودم را انجام می دهم و هیچ اتفاقی هم نمی افتد. در باشگاهی مثل چلسی، هرگز تا پیش ازاین برای کسی سوت نزده اند.آنها برای رقیبان هم سوت نمی زنند.اگر درچنین باشگاهی برای من سوت زده بودند، پذیرش این موضوع برای من سخت بود ولی در ورزشگاه تیمی که برای بزرگترین های فوتبال دنیا سوت می زنند، من چه می توانم بگویم.»

مربی پرتغالی رئال  در جریان این بازی به ندرت از روی نیمکت ذخیره ها بلند شد.او ادامه داد:« اگر تیم به پیروزی برسد، من می توانم به کنفرانس خبری نیایم ولی اگرببازد، همیشه درکنفرانس خبری شرکت می کنم. دقیقا در زمین مسابقه هم همین طور است. اگر در یک بازی به پیروزی برسیم، نیازی نیست که از جایم بلند شوم ولی اگر ببازم همیشه اینجاا هستم. بردها برای دیگران است.»
رئال مورینیو اولین دیدار دور برگشت رقابتهای این فصل لالیگارا با برد آغاز کرد و آن هم درحالی که این تیم با اختلافی قابل قبول برای کسب جام قهرمانی می جنگد:« هیچ وقت با 5 امتیاز تفاوت صدرنشین نبوده ایم. در کوپا دل ری هم هنوز یک بازی دیگر پیش رو داریم و اگراز گردونه این رقابتها حذف شویم، تیمی که ما را حذف کرده،آلکورکن نیست،بلکه بارسلوناست و درلیگ قهرمانان اروپا هم تا به اینجا شکست نخورده ایم.»
مربی رئال دربخش پایانی صحبتهایش درمورد اتلتیک بیلبائو صحبت کرد و گفت:«درنیمه اول در خط دفاع اشتباهاتی داشتیم. آنها هم بازیکنان خیلی خوب و باکیفیتی مثل یورنته و دی مارکوس دارند که برای ما مشکلاتی را ایجاد کردند ولی درکل ما خوب بازی کردیم.»

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    تالار گفتمان

    آمار سایت
  • کل مطالب : 425
  • کل نظرات : 118
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 55
  • آی پی امروز : 100
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 105
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 109
  • بازدید ماه : 259
  • بازدید سال : 677
  • بازدید کلی : 27,183
  • League Table

    Week Player

    بهترين بازيكن ديدار بیلبائو

      

    مسعوت اوزیل