loading...
هواداران رئال مادريد
بنر دوستان

 

بنر دوستان:



href="http://tottenham-hotspur.rozblog.com/">


 

  

اینم از بنرهای ما :   

  

 

 

آخرین ارسال های انجمن
CR7 بازدید : 36 یکشنبه 04 دی 1390 نظرات (0)

مرجع خبری هوادارن رئال مادرید: فرانچسکو توتی، کاپیتان رم، اعلام کرد دوست دارد روزی زیر نظر مورینیو کار کند.

مربی پرتغالی رئال بین سال های 2008 تا 2010 در سری آ کار کرد و با اینتر دو بار قهرمان کالچو و یک بار قهرمان چمپیونزلیگ شد.

کاپیتان جالو روسی اعلام کرد با شیوه کار مورینیو به خوبی آشناست و معتقد است کار کردن با آقای خاص یک تجربه فوق العاده خواهد بود.

او در گفتگو اسکای اسپورت ایتالیا گفت:" من دوست دارم با او کار کنم. من بازیکنانی که با او کار کرده اند را می شناسم. آنها به من گفته اند که او بسیار حرفه ای است. او مربی ای است که می توان چیزهای زیادی از او یاد گرفت."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    تالار گفتمان

    آمار سایت
  • کل مطالب : 425
  • کل نظرات : 118
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 55
  • آی پی امروز : 146
  • آی پی دیروز : 238
  • بازدید امروز : 165
  • باردید دیروز : 276
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 445
  • بازدید ماه : 595
  • بازدید سال : 1,013
  • بازدید کلی : 27,519
  • League Table

    Week Player

    بهترين بازيكن ديدار بیلبائو

      

    مسعوت اوزیل