loading...
هواداران رئال مادريد
بنر دوستان

 

بنر دوستان:



href="http://tottenham-hotspur.rozblog.com/">


 

  

اینم از بنرهای ما :   

  

 

 

آخرین ارسال های انجمن
CR7 بازدید : 48 جمعه 02 دی 1390 نظرات (0)

مرجع خبری هوادارن رئال مادرید: تعطیلات زمستانی سه هفته ای ماتادورها سه هفته زودتر از پایان نیم فصل آغاز شد. مادریدی ها علیرغم شکست در اولین ال کلاسیکوی فصل جشن آخرین کریسمس مایاها را با طعم صدرنشینی تجربه خواهند کرد.

424 گل در 160 بازی مثل همیشه آمار خارق العاده گلزنی در لیگا را تایید می کند. آماری که 25 درصد آن متعلق به دو تیم صدرنشین و 75 درصد دیگر متعلق به هجده تیم باقی مانده است. پیروزی های 6-0 رئال برابر زاراگوزا در آگوست، 6-2 برابر وایوکانو در سپتامبر، 7-1 برابر اوساسونا در نوامبر و 6-2 برابر سویا در دسامبر و برتری 8-0 بارسا برابر اوساسونا در سپتامبر بخش اعظمی از این آمار را تشکیل می دهند.

رئال بتیس که در شروع فصل با پیروزی های متوالی خود رئال و بارسا را پشت سر گذاشته بود خیلی سریع به بزرگ ترین ناکام لیگ بدل شد. 10 بازی متوالی بدون پیروزی و 6 شکست متوالی از صدرنشین ابتدای لیگ یک تیم انتهای جدولی ساخت، هر چند که دو پیروزی متوالی برابر والنسیا و اتلتیکومادرید در بنیتو ویلامارین و ویسنته کالدرون به آن ها کمک کرد تا با رتبه یازدهم به استقبال تعطیلات بروند.

خط دفاعی بارسا با تنها 8 گل خورده و 7 گل کمتر از رقیب دیرینه رئال، این شانس را به ویکتور والدس داده است تا برای چهارمین بار پیاپی و در مجموع برای پنجمین بار برنده عنوان ریکاردو زامورا، جایزه هر ساله مارکا به دروازبانی که کم تر میانگین گل خورده را در اختیار دارد، را کسب کند. نکته جالب توجه این است که ایکر کاسیاس که احتمالا بهترین دروازبان تاریخ اسپانیا به شمار می آید تنها یک بار موفق به کسب این عنوان شده است.

 گل پیروزی بخش دقیقه 94 "نکو" برابر بتیس در هفته پانزدهم رقابت ها در رینو دی ناوارای پامپلونا دیرترین گل شانزده هفته ابتدایی لیگ بوده است. در سوی مقابل گل ثانیه چهاردهم "میچو" هافبک وایوکانو در هفته ششم در برنابئو سریع ترین گل لیگ به شمار می آید.

هتریک های پرشمار مهاجمین مادرید، رونالدو و هیگواین، نیز از دیگر نکات شاخص نیم فصل نخست لیگا محسوب می شود، 7 هتریک از جمع 12 هتریک لیگ که سهم رونالدو 5 و سهم هیگواین 2 بوده است. 3 هتریک مسی برابر اوساسونا، اتلتیکو مادرید و مایورکا نیز بخش دیگری از این آمار را تشکیل می دهند. دو هتریک دیگر متعلق به روبرتو سولدادو، مهاجم سرشناس والنسیا و رادامل فالکائو، خرید گران قیمت اتلتیکو، می باشد.

رقابت برای پی چی چی نیز همچون سال های بسیار پر هیجان دنبال می شود. حضور 5 بازیکن از بارسا و رئال در جمع 12 گلزن برتر لیگ بار دیگر سلطه بی بدیل دو رقیب را نشان می دهد. رقابت اصلی همچون سال گذشته بین کریستیانو رونالدو 20 گله و لیونل مسی 17 گله دنبال می شود. هیگواین با 12 گل، سولدادو با 11 گل، فالکائو با 9 گل و کریم بنزما و سسک فابرگاس با 8 گل در رده های بعدی قرار دارند. اختلاف فاحش 6 پاس گل دی ماریا و مسی در جدول پاسور گل های لیگ نیز قابل توجه است. نکته قابل ذکر در مورد جدول پاس گل ها حضور 9 بازیکن از رئال و بارسا در جمع 13 پاسور برتر است. بعد از دی ماریا و مسی آرژانتینی، کریس رونالدو، دنی آلوز، سسک فابرگاس، چابی هرناندث، مسووت اوزیل، رائول گارسیا، آردان توران، ژوزه بارکرو، گابی، کریم بنزما و آندرس اینیستا قرار دارند.

دومین بازگشت هکتور کوپر به لیگا نیز از دیگر نکات جالب نیم فصل نخست به شمار می رفت که همچون مرتبه گذشته کاملا ناموفق بود. کوپر که در سال 2007 در پاییز از بتیس اخراج شده بود و برای مدت چهار سال خارج از اسپانیا مربیگری می کرد، این بار نیز پیش از شروع کریسمس و در حالیکه راسینگ را در پایین ترین خانه جدول جا داده بود از این تیم کنار گذاشته شد.

تضارب صدرنشینی در 16 هفته لیگ دیگر نکته قابل ذکر تابستان و پاییز 2011 اسپانیا است. دو هفته صدرنشینی رئال، یک هفته والنسیا، دو هفته بتیس، دو هفته بارسا، دو هفته لوانته و در نهایت هفت هفته رئال مادرید ترتیب تغییر تیم نخست جدول است. به وضوح پیداست که مورینیو در دومین فصل حضورش در برنابئو حداقل به لحاظ آماری بسیاری از فاصله های تیمش با تیم رویایی گواردیولا را کم کرده است و از بسیاری جهات هم از حریف پیش افتاده است، هرچند که شکست خانگی در ال کلاسیکو تمامی برتری های مادرید را کمرنگ کرد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    تالار گفتمان

    آمار سایت
  • کل مطالب : 425
  • کل نظرات : 118
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 55
  • آی پی امروز : 138
  • آی پی دیروز : 238
  • بازدید امروز : 155
  • باردید دیروز : 276
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 435
  • بازدید ماه : 585
  • بازدید سال : 1,003
  • بازدید کلی : 27,509
  • League Table

    Week Player

    بهترين بازيكن ديدار بیلبائو

      

    مسعوت اوزیل