loading...
هواداران رئال مادريد
بنر دوستان

 

بنر دوستان:



href="http://tottenham-hotspur.rozblog.com/">


 

  

اینم از بنرهای ما :   

  

 

 

آخرین ارسال های انجمن
CR7 بازدید : 22 سه شنبه 15 آذر 1390 نظرات (0)

 سطح کیفی بالا ، اعتماد به نفس بالا و تیزهوشی  مسعود اوزیل زمانی که با تمرینات ویژه و حمایت های مورینیو همراه شد ، او را به یکی از موثرترین بازیکنان رئال در فصل قبل تبدیل کرد ، تاجاییکه کاکا که در اوایل فصل پیش مصدوم بود ، بسیار تحت فشار قرار گرفت  .

ستاره 2010
اوزیل فصل قبل به طرز فوق العاده ای برای رئال تاثیر گذار بود تا جاییکه توانست در 35 دیدار در لالیگا برای این تیم بازی کند و 17 پاس گل نیز داد . او فقط 4 پاس گل دیگر نیاز داشت تا با رکورد لیو مسی برابری کند . او در فصل قبل برای رئال 6 گل نیز به ثمر رساند . او در سایر رقابت ها برای رئال 17 بازی انجام داد و 7 پاس گل داد و 4 گل به ثمر رساند .
بیش از آنکه اوزیل را تبدیل به بازیکن بزرگی کند ، در نتیجه گیری رئال مادرید در فصل قبل تاثیر داشت . گذشته از همه توانایی های بالای اوزیل ، اعتقاد و اعتماد بالای مورینیو به او باعث شد تا او زودتر از آنچه به نظر می رسید بر شرایط خود در رئال مسلط شود و خود را به یک ستاره مبدل سازد .
با گذشت فصل 2011-2010 روزهای فوق العاده اوزیل نیز تمام شد و انگیزه های بالای اوزیل نیز برای درخشش کمی فروکش کرد ، تا جاییکه آمار او در این فصل خبری از اوزیل فصل قبل را نمی دهد . این درحالی است که آمار و سبک بازی اوزیل همچنان هم در حد بسیار خوبی است .
اوزیل در فصل جدید با اتفاقات و تجربیات جدیدی روبرو شده است . اوزیل که در فصل قبل کاکا را بطور کامل در پس پرده قرار داده بود ، در این فصل شاهد بازگشت فوق العاده و غرور آمیز ستاره سابق میلان به دنیای فوتبال است . اما با این وجود اوزیل همچنان یکی از نفرات اصلی تفکرات مورینیو است .

کاکای تماشایی
مورینیو اعتقاد چندانی به کاکا ندارد ، اما آمادگی بسیار بالای او در این فصل مورینیو را نیز متقاعد کرد تا از این ستاره استفاده کند .
 اوزیل در این فصل با وجود آنکه همچنان حمایت مورینیو را احساس می کند ، در 14 بازی خود در لالیگا 5 پاس گل را داده و گلی نیز به ثمر نرسانده است .
 در سایر رقابت ها در هفت بازی فقط یک پاس گل داده و دو گل را نیز به ثمر رسانده است . این درحالی است که کاکا با وجود آنکه در بسیاری از دیدار ها به عنوان بازیکن جانشین به میدان آمد ، توانست در یازده دیدار ، 4 پاس گل دهد و سه گل را نیز به ثمر برساند . در سایر رقابت ها کاکا سه بار برای کهکشانی ها به میدان رفته و دو پاس گل داده و یک گل را نیز به ثمر رسانده است . این آمار با توجه به اینکه کاکا دقایق کمتری را در زمین حضور داشته است ، نشان می دهد که اوزیل در حد و اندازه های فصل قبل خود نیست و دیگر خبری از آمادگی بی نظیری که توانسته بود کاکا را نیمکت نشین کند نیست .

سرنوشت شوم اسنایدر در رئال
 بسیاری بر این باورند که اوزیل در آستانه دچار شدن به سرنوشت وسلی اسنایدر هلندی است . ستاره هلندی اینتر ایتالیا که روزگاری تحت حمایت آقای خاص پیشرفت چشمگیری داشت و توانست به یکی از ستاره های اروپا کم نظیر اروپا مبدل شود ، به مدت دو فصل در رئال بازی کرد .
 او در این دو فصل نمایش های کاملا متفاوتی داشت . اسنایدر در اولین فصل حضور خود در رئال (08-2007) نمایش های درخشان و فوق العاده ای داشت و توانست همگان را امیدوار سازد ، اما این درخشش فقط برای یک فصل تداوم داشت و در فصل بعد با وجود داشتن فرصت بازی نتوانست ارزش های خود را اثبات کند و در نهایت به مسئولان رئال تصمیم گرفتند که او را راهی اینتر ایتالیا کنند . در فصل دوم حضور اسنایدر در رئال او کمی هم با بدشانسی روبرو شد و دچار مصدومیت شد و در این زمان بود که خوانده راموس ، سرمربی وقت رئال ، تشخیص داد که بهتر است اسنایدر به تیم های دیگر منتقل گردد .

ال کلاسیکو فرصتی برای بازگشت
 اوزیل و اسنایدر دارای یک خصیصه مشترک هستند و این خصیصه چیزی جز داشتن روابط بسیار عالی با دیگر بازیکنان است . این دو بازیکن در مستطیل سبز از دیگر هم تیمی های خود درک بسیار بالایی دارند و این امر باعث شده است که این دو بازیکن رابطه بسیار خوبی با سایر بازیکنان داشته باشند و این امر موجب بالا رفتن راندمان عملکرد تیم می شود .
در حال حاضر نیز اوزیل اگر نتواند به روزهای اوج خود بازگردد ، نباید امیدوار به مدارای مسئولان رئال باشد . به نظر می رسد ال کلاسیکو فرصت بسیار مناسبی است که اوزیل با درخشش در این دیدار ، بار دیگر ارزش های خود را اثبات کند و نشان دهد همچنان همان بازیکن شگفت انگیز فصل قبل کهکشانی ها است .

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    تالار گفتمان

    آمار سایت
  • کل مطالب : 425
  • کل نظرات : 118
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 55
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 238
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 276
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 282
  • بازدید ماه : 432
  • بازدید سال : 850
  • بازدید کلی : 27,356
  • League Table

    Week Player

    بهترين بازيكن ديدار بیلبائو

      

    مسعوت اوزیل