loading...
هواداران رئال مادريد
بنر دوستان

 

بنر دوستان:



href="http://tottenham-hotspur.rozblog.com/">


 

  

اینم از بنرهای ما :   

  

 

 

آخرین ارسال های انجمن
CR7 بازدید : 41 پنجشنبه 29 دی 1390 نظرات (1)

اولین سوالی که در پایان دیدار 4شنبه شب ال کلاسیکودر سانتیاگو برنابئو از مورینیو پرسیده شد در مورد رفتار غیرورزشی په په با مسی بود که آیا مورینیو این حرکت را تائید می کند یا نه و بعد هم درمورد گل کریس سوال شد. مورینیو همه این سوالات را به صورت همزمان جواب داد:« برخورد په په را ندیدم و باید آن را ببینم. کریستیانو بهترین بازیکن تیم من بود و په په هم عملکرد خوبی برای تیم داشت. ولی اگر اتفاقی افتاده، من هنوز این برخورد را ندیده ام.اگر این برخورد به عمد بود که قطعا باید جلوی چنین برخوردهایی را گرفت.»
 

مورینیو درمورد ترکیب اصلی تیمش اعلام کرد که مسئولیت به میدان فرستادن تیمی تا این حد تعجب انگیز با اوست. ترکیبی که هواداران نتوانستند آن را درک کنند.مورینیو گفت:« من همیشه درک می کنم ولی هیچ وقت گوش نمی دهم؛ نه قبل از بازی و نه بعد از بازی. من مسئول تیمم هستم، به ویژه وقتی تیم می بازد. پیروزی پدرهای زیادی دارد و شکست تنها یک پدر دارد. در پایان فینال جام حذفی همه مان قهرمانی تیم را جشن گرفتیم و این قهرمانی پدرهای زیادی داشت و مسئول این شکست فقط من هستم. این مسائلی است که در دنیای فوتبال پیش می آید.»

مورینیو درادامه از حضور آلتین تاپ و کاروالیو در ترکیب تیمش دفاع کرد و گفت:« هر دوی آنها خیلی خوب بازی کردند و افرادی که معمولا خوب بازی می کنند، در بازی 4شنبه شب خیلی خوب نبودند.به خاطر التین تاپ و کاروالیو نبود که ما باختیم. من باید از آنها دفاع کنم چون بدون ترس بازی کردند. آسان ترین کار برای کاروالیو این بود که بگوید که شرایط بازی کردن را ندارد و به اوج نرسیده.»

مورینیو دوباره درمورد برنامه های تاکتیکی اش صحبت کرد و گفت:« چیزی که اصلا انتظارش را نداشتم این بود که در آغاز نیمه دوم از روی ضربه ایستگاهی گل بخوریم. وقتی از بارسا پیش بودیم دو یا سه موقعیت داشتیم که به گل تبدیل نشدند. در نیمه دوم هم به دنبال بهتر کردن نتیجه بودیم. این جوری نمی توان بارسلونا را شکست داد.»
اقای خاص با گلایه از گل پویول این گل را کلید شکست تیمش نامید و گفت:« به دنبال آن بودیم که گل اول بازی را ما بزنیم، کنترل بازی را در دست بگیریم و فضاهای بیشتری را خلق کنیم. بارسلونا تیم فوق العاده ای است و نمی توانیم مقابل آنها مرتکب اشتباهات تدافعی شویم. ما درانتظار آن بودیم که وقتی بازی 0-1 بود ضدحملات بیشتری را خلق کنیم. نیمه دوم شروع شد و ما از روی ضربه ایستگاهی گل خوردیم. تیم ما از نظر روانی تضعیف شد و بارسلونا جان گرفت. بعد از آن بود که تیم بارسا صاحب توپ و میدان شد.»

البته مورینیو کار تیمش را تمام شده نمی داند:« هنوز رقابت تمام نشده ولی کار ما سخت است. البته نمی توانیم بگوئیم که خیلی سخت .» اودر بخش پایانی صحبتهایش به این نکته اشاره کرد که دیگر این تورنمنت برایش اهمیت چندانی ندارد:« ما گفته بودیم که اولویت ما رقابتهای لالیگاست و الان هم نمی گویم که قائله را باخته ایم. بازی مقابل مایورکا مهم تر از این بازی بود. الان باید به بازی با اتلتیک فکر کنیم که بازی سختی خواهد بود.»

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    تالار گفتمان

    آمار سایت
  • کل مطالب : 425
  • کل نظرات : 118
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 55
  • آی پی امروز : 95
  • آی پی دیروز : 238
  • بازدید امروز : 103
  • باردید دیروز : 276
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 383
  • بازدید ماه : 533
  • بازدید سال : 951
  • بازدید کلی : 27,457
  • League Table

    Week Player

    بهترين بازيكن ديدار بیلبائو

      

    مسعوت اوزیل