loading...
هواداران رئال مادريد
بنر دوستان

 

بنر دوستان:



href="http://tottenham-hotspur.rozblog.com/">


 

  

اینم از بنرهای ما :   

  

 

 

آخرین ارسال های انجمن
CR7 بازدید : 25 سه شنبه 08 آذر 1390 نظرات (0)

برای بازی الکلاسیکوی امسال که در برنابئو برگزار می شود ، رئال مادرید خیلی نسبت به فصل قبل تغییر کرده است .

مورینیو
شخصیتش تغییر کرده است . پیش از بازی نیوکمپ در سال گذشته ، جنجال های زیادی را خلق کرده بود (بحث در مورد حضور در تیم ملی پرتغال ، درگیری لفظی با پرسیادو ، اخراج برابر مورسیا در کوپا به علت ناسزا گفتن به داوری ) . در مورد بارسلونا تا پیش از آن بازی بیشتر سکوت اختیار می کرد ، هر چند که بعد از آن اعتراضاتی به برنامه ، داوری و قوانین دوگانه یوفا داشت (چرای معروفش پس از بازی نیمه نهایی چمپیونزلیگ برابر بارسا ...) اما پس از اتفاقات سوپرکاپ ، مورینیو رفتارش را تغییر داد و شیوه صحبت کردنش را مدیریت کرد . تیمش در لالیگا بهترین است و خودش حالا سنجیده تر حرف می زند .

آرامش درونی
رئال مادرید باشگاهی است که از نظر ساختار مدیریتی متحول شده است . مشکلاتی که میان خورخه والدانو ، مدیر داخلی باشگاه و مورینیو ، ایجاد شده بود و اختلافات درونی را زیاد کرده بود ، حالا دیگر وجود ندارد . مورینیو در آن زمان مدام به باشگاه حمله می کرد ("رئال مادرید ساختار مشخصی ندارد " ، "ساختار متحدی وجود ندارد") اما سپس والدانو را بر سر خرید مهاجم سیبل قرار داد ("فقط به فلورنتینو و خوزه آنخل گزارش می دهم") او را از حضور در والدبباس و رختکن تیم منع کرد و در نهایت والدانو اخراج شد .

صدرنشینی مقتدرانه
رئال مادرید به نیوکمپ هم با صدرنشینی رفته بود ، با یک امتیاز فاصله . اما تیم در آن بازی حرفی برای گفتن نداشت . پس از شکست 5-0 ، تیم پیشرفت کرد که فقط کوپا را برد (در لالیگا دوم شد و در نیمه نهایی چمپیونزلیگ هم با افتضاحات داوری ده بلیکر و اشتارک توسط داور اوت شد ) . حالا پس از یک سال ، باز هم مورینیو صدرنشین است ، این بار مقتدرانه . شش امتیاز بالاتر از بارسلونا دارد و به آماری تاریخی رسیده است . 46 گل زده اند (13 تا بیشتر از بارسا) و بهترین شروع به گلزنی تاریخ لالیگا را به نام خود زده اند . همچنین رئال تنها تیمی است که تمام بازیهایش در چمپیونزلیگ را برده است .تیم بیشتر در حرکات ترکیبی شرکت می کند (پارسال 6337 پاس داده بود ، امسال 7529 تا ) و تملک توپ هم بیشتر است (پارسال 58 درصد ، امسال 63) . رئال مادرید حالا سیزده پیروزی پیاپی دارد که فقط دو برد تا بهترین رکورد تاریخ با میگل مونیز در فصل 61-1960 فاصله دارد .

بنزما
او ، بارزترین نمونه تغییر است . یک سال پیش در برنابئو ، کاملا ناشناخته بود (یک گل در لالیگا زده بود ، یک گل در چمپیونزلیگ (و مورینیو از سردی او گلایه داشت (در 20 بازی ، در پنج تا فیکس بود ) . مربی علنا از او انتقاد داشت :" امیدوارم بفهمد چطور باید بازی کند " و او را گربه خواند . کریم بهتر شد و فصل قبل را با 26 بازی به پایان رساند (البته در رالی الکلاسیکو ها فقط در بازی لیگ حاضر بود) . این فصل کاملا متحول شده است . لاغر کرده ، می دود ، پرس می کند و گل می زند . در 18 بازی توانسته 12 گل بزند و دیگر قرار نیست با هیگوائین بازی کند ، بلکه با هم در موفقیت سهیم هستند .

کریستیانو
او هم این فصل عملکردش را بهتر کرده است . فقط قبل در 18 بازی 18 گل زده بود و حالا در 19 بازی 20 گل زده است . البته نه تنها بیشتر گل می زند ، بلکه بیشتر هم پاس می دهد . در این فصل هشت پاس گل داده است ، شش تا کمتر از کل فصل قبل . در روزهای کلیدی هم بهتر می درخشد . فصل قبل با گلی که زد باعث شد که رئال مادرید پس از 18 سال کوپا را ببرد و در نیوکمپ در بازی سوپرکاپ هم اولین گلش را در این استادیوم زد .

راموس
او یکی از بازیکنانی است که بیشترین پیشرفت را داشته است . تا این فصل ، با این که یورو و جام جهانی را برده بود ، در حد انتظارات بازی نمی کرد (در شکست نیوکمپ ، در دقیقه 92 خشمگین شد و مسی را بد زد ) اما مورینیو در این فصل در پست دفاع وسط بهترین بازی را از او بیرون کشیده است . این فصل در کنار په په ، باعث شده که تیم ، یک گل کمتر از فصل قبل دریافت کند .

تیم
این فصل رئال مادرید تیم گسترده تری دارد . یک سال پیش در نیوکمپ ، یگوائین به خاطر مصدومیت بازی نکرد که این مشکل در تیم کاملا مشهود بود . حالا جایگزین های زیادی وجود دارند . خرید کایخون ، کوئنت رائو و شاهین باعث شده که دی ماریا ، مارسلو و ژابی جایگزین هایی داشته باشند . در شرط بندی ها هم مشخص است که رئال مادرید کاملا پیشرفت کرده است . تا پیش از شروع فصل ، بارسا با شانس 1 به 1.65 مدعی اصلی قهرمانی لالیگا بود و حالا تیم مورینیو با شانس 1 به 1.60 .

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    تالار گفتمان

    آمار سایت
  • کل مطالب : 425
  • کل نظرات : 118
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 55
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 159
  • بازدید سال : 577
  • بازدید کلی : 27,083
  • League Table

    Week Player

    بهترين بازيكن ديدار بیلبائو

      

    مسعوت اوزیل