loading...
هواداران رئال مادريد
بنر دوستان

 

بنر دوستان:



href="http://tottenham-hotspur.rozblog.com/">


 

  

اینم از بنرهای ما :   

  

 

 

آخرین ارسال های انجمن
كامل كاسياس بازدید : 16 دوشنبه 17 بهمن 1390 نظرات (0)

 کریستیانو رونالدو دیروز 27 ساله شد . پرتغالی ها هم روز تولد اسطوره شان را به یاد دارند . مهاجم رئال در آستانه سومین کفش طلایش است و حالا به همین مناسبت سایت روزنامه ابولا ، اولین گل رسمی این بازیکن را در پیراهن اسپورتینگ لیسبون در 7 اکتبر 2002 در حدود ده سال پیش برابر موریرنسه یادآوری کرده است .
این روزنامه همچنین با جوائو ریکاردو ، اولین گلری که در بازیهای رسمی از رونالدو گل خورده صحبت کرد . این گلر گفته است :" من عصبانی بودم . آن بچه توپ را گرفت . چند بازیکن را جا گذاشت و وارد دروازه کرد . بی تردید از همان موقع هم توانایی هایش را نشان داد . "
وی افزود :" او شایسته هر چیزی که به آن رسیده بوده است . برایش خوشحالم و آرزوی موفقیت دارم . تولدش هم مبارک ."

Click to download in FLV format (3.28MB)
كامل كاسياس بازدید : 23 یکشنبه 16 بهمن 1390 نظرات (1)
سرمای شدید استادیوم کولیسئوم و قضاوت عجیب آیزا گامز هم مانع از آن نشدند که رئال مادرید صدرنشین بلامنازع لالیگا باقی نماند .

http://s1.picofile.com/file/7282346448/25759790.jpg در شبی که رئال مادرید بی روح بازی می کرد ، با تک گل سرجیو راموس توانست که به ختافه ، تیمی که از مشکل ترین رقبای فصل شناخته می شد ، غلبه کند و ماه فوریه را هم با برد آغاز کند .
بازی در حالی شروع شد که در همان ابتدای کار ، براده توانست که موقعیتی جدی روی دروازه رئال ایجاد کند . پس از آن دو صحنه ای ایجاد شد که می شد سرنوشت بازی را کاملا عوض و یک طرفه کند . یکی اخراج میگل تورس و دیگری پنالتی روی رونالدو . اما این اتفاق نیافتاد تا روی کرنر اوزیل در دقیقه 17 ، راموس اولین و اخرین گل بازی را به ثمر برساند . در مجموع ، دو تیم در ادامه نیمه اول موقعیت هایی داشتند . کاکا و بنزما هم موقعیت هایی را از دست دادند اما در نهایت رئال با وجود این که خوب بازی نکرد ، با پیروزی به رختکن رفت .
در نیمه دوم ، رئال سعی کرد که بازی را کنترل کند و ختافه نیز تلاش کرد که فشار را بیشتر کند اما رئال فاقد جدیت لازم بود تا در یک بازی سرد در شبی سرد ، رئال مادرید به پیروزی دست یابد و با ده امتیاز فاصله نسبت به حریف ، منتظر بازی با بارسلونا بماند .
در این نیمه ،  بنزما سه موقعیت دیگر هم از دست داد تا مشخص شود همچنان مثل بازی با ساراگوسا زیاد روی فرم نیست و ختافه نیز با وجود تمامی توجهاتی که به خود جلب کرده بود ، اصلا در حد و انتظارات عمل نکرد .


كامل كاسياس بازدید : 20 جمعه 14 بهمن 1390 نظرات (2)

حفظ جهانی ارزش و علاقه به رئال مادرید ، با وجود برتری جامی بارسلونا در سالهای اخیر ، یک نشانه خوب است . شاید این طور به نظر برسد که با جامهایی که بارسایی ها در سالهای اخیر برده اند ، همه فوتبالدوستان آنها را بخواهند ، بچه ها دوست داشته باشند مسی بشنود و ... امازیاد هم این گونه نیست . قدرت و تاریخچه رئال مادرید ، ارزش خاص خود را دارد که با چیزی قابل تغییر نیست . مثالها در این باره کم نیستند . مثلا همین گواتمالا شیفته مقابله با تیمی است که نه قهرمانی اروپا دارد و کریستیانو و کاسیاس ، نمادهای جهان فوتبال را در اختیار دارد .
بی تردید این ارزش و بها در حالی که تیم در پایان فصل یکی از دو جام ممکن را ببرد ، بیشتر هم خواهد شد . علاقه بین المللی به این باشگاه دو چندان می شود . میلیون ها نفر از مردم هستند که گلزنی رئال مادرید را می بینند و با افتخار به آنها عشق می ورزند .

كامل كاسياس بازدید : 29 جمعه 14 بهمن 1390 نظرات (0)

گونزالو هیگوائین در فصل نقل و انتقالات زمستانی با یک مشتری دست به نقد مواجه شده بود . چلسی پیشنهاد 40 میلیون یورویی برای ال پیپیتا داده بود که رئال مادرید آن را رد کرد . هر چند که باشگاه انگلیسی دست نمی کشد. رومن ابراموویچ و آنده ویلاش بواس ، بازیکن ارژانتینی را در تیمشان می خواهند و در تابستان تلاش خود را ادامه خواهند داد .
چلسی می خواهد خط حمله اش را تقویت کند و بهترین گزینه را گونزالو هیگوائین می داند . ال پیپیتا که در ماه های اخیر ، جنگ فیکس شدن را به کریم بنزما باخته بود ، مشتریان زیادی در سرتاسر اروپا دارد . گزارشات حاکی از آن است که باشگاه لندنی تلاشهای زیادی در زمستان برای خریدن او انجام داده است .
رئال مادرید پیشنهاد 40 میلیون یورویی را برای ال پیپیتا رد کرده بود . مدیران رئال با وجود این پیشنهاد اغوا کننده ترجیح دادند که همچنان هیگوائین را حفظ کنند چرا که می دانند این بازیکن از بهترین مهاجمان حال حاضر فوتبال دنیاست .
چلسی با مشکل مهاجم مواجه است . فرناندو تورس همچنان بی اثر است ، دیده دروگبا در مراحل پایانی کارش بسر می برد و لوکاکو هم هنوز خیلی جوان است . از سویی آنلکا هم راهی چین شده است .

كامل كاسياس بازدید : 16 جمعه 14 بهمن 1390 نظرات (0)

شرایط نوری شاهین نگران کننده است اما این طور نیست که هم و غم رئال مادرید باشد . درست است که خریدش با امیدهای زیادی برای افزایش خلاقیت در خط هافبک انجام شد ، قضیه ای که تیم در آن ضعف داشت اما تا کنون هیچ کس در باشگاه در مورد شرایط این بازیکن هشداری نداده است . فعلا کسی نمی خواهد کاری به کارش داشته باشد .
غیبت و محو شدن او ، بهانه ایست تا این بازیکن بتواند به بهترین فرمش برگردد و شرایطش از اینی که هست بدتر نشود . این تصمیمی است که به طور جمعی گرفته شده است . خود شاهین و مورینیو در این قضیه تاثیر زیادی داشته اند . این بازیکن تا زمانی که به بهترین فرمش بر نگردد ، از نظر بدنی و روانی نرسد ، بازی نمی کند . مبی اعتقاد دارد که بهترین راه برای حفاظت از این بازیکن این است که مانع از واکنش منفی هواداران و منتقدان شوند و به همین علت این بازیکن ترکیه ای قرار نیست حالا حالا ها بازی کند .
خرید نوری برای پنج ماه صورت نگرفت هاست ، او قراردادی پنج ساله دارد و باید این را نشان دهد که شایستگی حضور در رئال مادرید را دارد . این چیزی است که مسئولان باشگاه به آن اعتقاد دارند .
مهمترین حامی شاهین ، خوزه مورینیوست که در ژانویه گذشته ، جلسه ای خصوصی با او داشته است . مورینیو نقش زیادی در خرید این بازیکن داشته است ، مدتهاست که آمارش را تحت نظر دارد و او را حسابی پسندیده است .
در واقع مربی پرتغالی زمانی که در اینتر بود هم از آنالیزورهایش خواسته بود که شرایط این بازیکن را تحت نظر داشتند و به همین علت است که نراتزوری ها در زمستان با توجه به پیشینه قبلی ، می خواستند او را قرضی بخرند .
مورینیو همچنان امیدوار است که شاهین در این فصل تبدیل به بازیکن مهمی در تیم شود . این در حرفهای آیتور کارانکا پس از بازی با ساراگوسا مشخص بود که گفت :" شاید می خواهد برای باقی فصل آماده شود . "
شاهین هر روز سخت تلاش می کند که آماده شود . مشکلش بیشتر روانی است تا بدنی . کم بازی می کند و سرعت لازم را ندارد اما مهمتر از آن ، اعتماد به نفس ندارد .

كامل كاسياس بازدید : 16 جمعه 14 بهمن 1390 نظرات (0)

استبان گرانرو گفت که همیشه در رئال مادرید حس مهم بودن داشته است . با این که تازه در هفته های اخیر به ترکیب اضافه شده گفت :" حس یک نفر فقط به بازی کردن مربوط نمی شود ، بلکه همین که در تیم باشی باعث می شود که حس مهم بودن پیدا کنی . "
گرانرو ادامه داد :" ما یک ترکیب کوچک هستیم که می دانیم هر کداممان در هر لحظه ممکن است فرصت کنیم . " و در مورد مورینیو گفت :" او سبک خاص و آسانی برای ارتباط بقرار کردن با بازیکنان دارد . با ما خیلی نزدیک می شود . تا پای مرگ با او هستیم . "
این بازیکن اهل مادرید که در رشته روانشناسی تحصیل می کند افزود :" طبیعتا رشوانشناسی در فوتبال هم مثل هر ورزش دیگری تاثیر دارد . "
در مورد بازی شنبه با ختافه ، تیم سابقش گفت :" این برتری که در لالیگا داریم نباید باعث شود که آسوده بمانیم . می دانیم که بازیهای زیادی باقی مانده است . اگر در بهترین فرم خود باشیم ، می توانیم به برد برسیم . در لالیگا باید همه بازیهایمان را ببریم ، شامل بازی شنبه ."

CR7 بازدید : 19 یکشنبه 09 بهمن 1390 نظرات (3)

مسعود اوزیل ، همچون نیوکمپ ، موتور رئال مادرید بود . بازی فوق العاده ای انجام داد و یک گل عالی زد . او که به سختی به اسپانیولی صحبت می کرد گفت :" خیلی خوشحال هستم . سخت تمرین می کنم و اغلب با مربی صحبت می کنم . بردن این بازی خیلی مهم بود . "
بازیکن آلمانی در مورد علت موفقیتش از حضور در کنار کاکا در ترکیب گفت :" او دوست من است . در تمرینات همیشه با هم بازی می کنیم و زیاد گل می زنیم . امروز هم هر دویمان خوب بودیم ."

CR7 بازدید : 33 یکشنبه 09 بهمن 1390 نظرات (1)

 ویارئال توانست در خانه خود بارسلونا را با تساوی بدون گل متوقف کند. به این ترتیب فاصله در صدر جدول به 7 امتیاز افزایش یافت.

ویارئال در این بازی با دفاع منطقی و بسیار فشرده خود مانع آن شد که بارسلونا بتواند موقعیت‌هایی جدی ایجاد کند.

دو موقعیت جدی بارسلونا، یکی شوت سسک فابرگاس روی حرکت دیدنی کریستین تلو بود که با واکنش دروازه‌بان حریف به تیر دروازه برخورد کرد، و یکی هم ضربه مسی بود که دیه‌گو لوپس آن را برگرداند و در برگشت، فابرگاس نتوانست دروازه خالی از دروازه‌بان را باز کند. این دو موقعیت در یک ربع پایانی دیدار روی داد.

به این ترتیب به نظر می‌رسد ویارئال در حال خروج از بحران است، هرچند که نتایج فردا می‌تواند آنها را به رده ماقبل آخر جدول ببرد؛ در حالی که بارسلونا قهرمانی را دور و دورتر می‌بیند.

CR7 بازدید : 14 یکشنبه 09 بهمن 1390 نظرات (0)

رئال مادرید رئال ساراگوسا، تیم قعرنشین جدول را سه بر یک شکست داد. آنها هرچند در سانتیاگو رنابئو از حریف عقب افتادند اما در نهایت پیروزی آسانی را به دست آوردند.

ساراگوسا اکنون 13 بازی است که پیروزی را تجربه نکرده است.

مادرید با آن که بازی را درخشان آغاز کرد در دقیقه 12 گل خورد. کارلوس آراندا فرصت و فضای کافی را در اختیار خود دید و به پیش رفت و در میان بازیکنان رئال توپ را به آنخل لافیتا سپرد تا او آن را وارد دروازه خالی رئال کند. این سومین گل لافیتا در دو بازی اخیرش در سانتیاگو برنابئو بوده است.

مردان ژوزه مورینیو تا دقیقه 32 صبر کردند تا به گل برسند. پاس عالی ریکاردو کاروالیو به کاکا رسید و او با کنترل عالی توپ، آن را وارد دروازه روبرتو کرد.

مادرید در دقیقه 49 گل دوم را زد. استبان گرانرو توپ را به اوزیل داد و پاس او به کریستیانو رونالدو رسید و او هم به سبک گل ساراگوسا دروازه این تیم را گشود.

سپس گرانرو و کاکا با هم همکاری کردند. بازیکن برزیلی توپ را به مسعود اوزیل داد و او آن را به سمت تیر نزدیک‌تر زد و گل سوم را به ثمر رساند.

اکنون مادرید پیش از بازی بارسلونا در خانه ویارئال با هشت امتیاز اختلاف صدرنشین است. ساراگوسا هم با یک بازی بیشتر، با اختلاف 6 امتیاز با تیم نوزدهم در قعر جدول قرار دارد.

تعداد صفحات : 43

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    تالار گفتمان

    آمار سایت
  • کل مطالب : 425
  • کل نظرات : 118
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 55
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 16
  • بازدید سال : 434
  • بازدید کلی : 26,940
  • League Table

    Week Player

    بهترين بازيكن ديدار بیلبائو

      

    مسعوت اوزیل