loading...
هواداران رئال مادريد
بنر دوستان

 

بنر دوستان:



href="http://tottenham-hotspur.rozblog.com/">


 

  

اینم از بنرهای ما :   

  

 

 

آخرین ارسال های انجمن
CR7 بازدید : 35 پنجشنبه 06 بهمن 1390 نظرات (0)

مرجع خبری هوادارن رئال مادرید:خوزه مورینیو یک بار دیگر به صورت سرد پاسخ خبرنگاران را داد . او پس از نیوکمپ در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و پاسخ خبرنگاران حاضر با بدین ترتیب داد .
به تیمتان افتخار می کنید ؟
بازی خوبی انجام دادیم .

برای خواندن متن کامل به ادامه مطلب بروید

CR7 بازدید : 34 پنجشنبه 06 بهمن 1390 نظرات (0)

مرجع خبری هوادارن رئال مادرید: امیلیو بوتراگوئنو ، مدیر روابط آکادمیک رئال مادرید از عملکرد رئال برابر بارسلونا راضی بود :" نیمه اول ما ، استثنایی بود . تیم قوت زیادی از خود نشان داد و ما تا آخرین لحظه جنگیدیم . باید این بازی را می بردیم و صعود می کردیم اما فوتبال ، پاداش این بازی رئال مادرید را نداد ."

برای خواندن متن کامل به ادامه مطلب بروید

CR7 بازدید : 42 پنجشنبه 06 بهمن 1390 نظرات (0)

 مرجع خبری هوادارن رئال مادرید:مرجع خبري رئال مادريد : رئال مادرید در شبی که جسورانه بازی کرد ، با ناداوری از صعود به مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری باز ماند .شاید از فوتبال گفتن در زمانی که این داور است که نقش بازیگر نقش اول میدان را ایفا می کند ، کار بیهوده ای باشد . گویا قانون جدیدی در بند قوانین داوری در سالهای اخیر به طور شفاهی افزوده شده که در آن یا بارسلونا از حریف خود سر است و بازی را می برد یا این که این داور است که باید همه جوره به کمکشان بیاید و به آنها یاری دهد که برنده بازی باشند .یادت بود از داور تشکر کنی آقای گواردیولا ؟

برای خواندن متن کامل به ادامه مطلب بروید

CR7 بازدید : 33 پنجشنبه 06 بهمن 1390 نظرات (0)

مرجع خبری هوادارن رئال مادرید: تیکسیرا ویتینس ، دو هند پنالتی بازیکنان بارسلونا در نیمه اول بازی کوپا میان رئال وبارسا در نیوکمپ را نگرفت .
اولی روی حرکت سرجیو بوسکتز بود که پس از ضربه سر په په روی ارسال کرنر ، توپ به دستش برخورد کرد . دومی هم روی ضربه شیرجه ای راموس بود که توپ به دست آبیدال ساییده شد .

CR7 بازدید : 31 پنجشنبه 06 بهمن 1390 نظرات (0)

 مرجع خبری هوادارن رئال مادرید:نیوکمپ ، استقبال عداوت آمیزی از په په داشت . در طول زمانی که دو تیم گرم می کردند ، شعارهای "قاتل ، قاتل " بارها برای این بازیکن شنیده شد و زمانی که بلندگوی ورزشگاه اسمش را خواند ، شدیدا هو شد .حتی چندین بنر هم علیه این مدافع در ورزشگاه قرار داده شده بود که به لگد کردن دست مسی توسط او اشاره شده بود .

CR7 بازدید : 25 چهارشنبه 05 بهمن 1390 نظرات (0)

 مرجع خبری هوادارن رئال مادرید:امشب هیجان در بارسلونا موج می زند. دو تیم رئال مادرید و بارسلونا که مصافشان در دور رفت مرحله یک چهارم پایانی رقابتهای کوپادل ری با برد 1-2 بارسا به اتمام رسیده بود، امشب در ورزشگاه نوکمپ مقابل هم قرار می گیرند تا تکلیف تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی این رقابتها مشخص شود.

برای خواندن متن کامل به ادامه مطلب بروید

CR7 بازدید : 42 چهارشنبه 05 بهمن 1390 نظرات (1)

مرجع خبری هوادارن رئال مادرید:سرخیو راموس، مدافع رئال، از رسانه ها خواست به صحبت در مورد درگیری لفظی و اختلافش با مورینیو پایان دهند و تاکید کرد او و آقای خاص برای رسیدن به یک هدف تلاش می کنند.
گفته می شود راموس در تمرینات روز جمعه با ژوزه مورینیو دریگیر لفظی پیدا کرد و برنامه تلویزیونی پونتو پلوتا ادعا کرد این کاسیاس بوده که این خبر را به نشریه مارکا رسانده است.
اما راموس امروز در صفحه توئیترش نوشت:" همه چیز روبراه است و من در انتظار دیدار مقابل بارسا هستم.
اجازه بدهید این موضوع را دیگر به فراموشی بسپاریم. فکر می کنم صحبت کردن در این مورد دیگر کافی است و حتی اگر جاسوسی هم در تیم وجود دارد، مطمئنا اطلاعات اشتباه به رسانه ها داده است.
 
من در تمام طول دوران حرفه ای ام به مربیانم بی احترامی نکردم. به همین دلیل من آنچه در مورد من گفته شد تکذیب می کنم زیرا من هرگز آن حرف ها را نزدم.
در پایان اعلام می کنم من، هم تیمی ها و سرمربی برای یک هدف می جنگیم. ما تا پای جان می جنگیم. زنده باد رئال!"

CR7 بازدید : 36 چهارشنبه 05 بهمن 1390 نظرات (0)

مرجع خبری هوادارن رئال مادرید:برند شوستر ، در مورد شایعات پیرامون اختلافات در رختکن رئال در مصاحبه با رادیو آب ث گفت :" همیشه اتفاقات به گوش رسانه ها می رسند ، افراد زیادی هستند که هر روز دنبال رئال مادرید هستند و نمی توان جلوی این چیزها را گرفت . "
وی افزود :" تا کنون باشگاه خوب کار کرده بود تا بازیکنان را از مطبوعات محافظت کند اما پس از بازی 1-2 کوپا برابر بارسلونا ، انتقادات از باشگاه و مورینیو باعث شد که راه چاره ای نماند . "
در مورد برخی مسی با په په گفت :" په په به جای آن ویدئو ، بهتر بود که به رختکن بارسا می رفت و عذرخواهی می کرد . "
مرد آلمانی در مورد باند بازی هم گفت :" این چیزها وجود دارند اما نه به صورت تحقیر آمیز . البته ممکن است که گاهی موجب مشکلاتی شوند . "

تعداد صفحات : 43

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    تالار گفتمان

    آمار سایت
  • کل مطالب : 425
  • کل نظرات : 118
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 55
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 73
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 77
  • بازدید ماه : 227
  • بازدید سال : 645
  • بازدید کلی : 27,151
  • League Table

    Week Player

    بهترين بازيكن ديدار بیلبائو

      

    مسعوت اوزیل