loading...
هواداران رئال مادريد
بنر دوستان

 

بنر دوستان:



href="http://tottenham-hotspur.rozblog.com/">


 

  

اینم از بنرهای ما :   

  

 

 

آخرین ارسال های انجمن
كامل كاسياس بازدید : 18 شنبه 13 اسفند 1390 نظرات (0)

یکشنبه گذشته ، په په در وایکاس به دو دلیل روز خاصی داشت . اول به این خاطر که 29 ساله شد و دوم به خاطر این که صدمین بازی لالیگایی خود را در رئال مادرید جشن گرفت . در واقع او با این برد توانست که بهترین میانگین برد در لالیگا را به نام خود ثبت کند .
اگر صد بازی اول بازیکنان لیگ اسپانیا را بررسی کنیم می بینیم که مدافع رئال مادردی ، بیش از بقیقه برنده بوده است . په په به 83 برد رسیده است . در حالی که سرجیو بوسکتز با 78 برد ، بعد از او قرار دارد . این بازیکن حالا نشان یم دهد با وجود همه مخالفت هایی که با او می شود ، یک مدافع خوش شانس است .
په په از 100 بازی خود به 83 برد ، 6 تساوی و 11 شکست رسیده است . او همچنین سه گل هم برابر سویا ، سوسیه داد و اوساسونا زده است . او فقط سه بار در این مدت در لالیگا اخراج شده که با توجه به سبک بازیش ، آمار جالبی به نظر می رسد .
او اکنون در کنار راموس توانسته که ثبات را پیدا کند تا یکی از بهترین زوج های خط دفاعی دنیا را تشکیل دهند .

كامل كاسياس بازدید : 12 شنبه 13 اسفند 1390 نظرات (0)

بازیکنان رئال مادرید دوست ندارد که وارد ماجرای آینده مورینیو شوند و همچون مخاطبان عادی فقط به آنها گوش می دهند . مورینیو هیچ زحمتی به خود نداد که به بی بی سی نگوید که ذوق و شوقش انگلیس است . حتی ساعاتی بعد هم برایش اهمیتی نداشت که باشگاه در مصاحبه ای در وبسایتش سعی کند که حرف هایش را عوض کند . هیچ زحمتی به خود نداد تا شایعه رفتنش توسط خبرنگاران را انکار نکند . روز سه شنبه هم در سفرش به لندن به هیچ وجه احتیاطی در دستور کارش قرار نداد و خوشحال و خندان با هوادارانی که می خواستند با او عکس بگیرند ، همکاری می کرد . سخنگویش ، پارامس سعی کرد که چندین توئیت بدهد اما هیچ کس در آنها نخواهند که مورینیو پس از ژوئن این جا خواهد بود .
شرایط مورینیو چیزی بین سرخوشی و لذت بردن از شایعاتی است که باشگاه را به زحمت بیاندازد . رئال مادرید می گوید که او می ماند اما خودش چیزی مشخص نمی کند . بازیکنان و خبرنگاران هم چیزی نمی دانند . شاید خود مورینیو هم چیزی نمی داند . اما واقعیت این است که بعید است باشگاهی را پیدا کرد که برای او کاملا ایده آل باشد . او فعلا در حال سبک و سنگین کردن اوضاع است و در ژوئن بررسی می کند و تصمیم نهایی را می گیرد .

كامل كاسياس بازدید : 15 شنبه 13 اسفند 1390 نظرات (0)

edinson cavani wallpaper 2 Edinson Cavani Wallpaper 2

نام ادینسون کاوانی پیرامون رئال مادرید مطرح می شود . کالچیو لاین گزارش داده که رئال مادرید ، پیشنهادی به ناپولی داده و حتی حاضر شده که 45 میلیون یورو بپردازد .
کاوانی در کنار لاوتزی در خط حمله ناپولی حسابی خوش می درخشد . منابع خبر از پیشنهاد 45 میلیونی رئال برای این بازیکن می دهند و گفته می شود که رئال حاضر است آن را به 50 میلیون هم برساند . البته بعید است که رئال مادرید چنین رقمی را برای یک مهاجم که نمی توان او را جزء ستارگان فوتبال جهان قلمداد کرد ، بپردازد .

كامل كاسياس بازدید : 19 چهارشنبه 03 اسفند 1390 نظرات (0)

ورنبلوم ، هافبک سوئدی در دقیقه 93 دروازه رئال مادرید را باز کرد تا رکورد شکست ناپذیری ایکر در چمپیونزلیگ بشکند . کاسیاس در این فصل در مسابقات اروپایی گلی نخورده بود تا این که هافبک زسکا روی یک توپ مرده ، رکوردش را شکست . 

http://estaticos03.marca.com/imagenes/2012/02/21/futbol/equipos/real_madrid/1329854534_extras_noticia_foton_7_0.jpg
پدرو ، در باغزی بارسلونا - رئال مادرید در دور برگشت مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ آخرین نفری بود که دروازه ایکر را باز کرده بود . کاسیاس توانست که با 486 دقیقه بسته نگه داشتن دروازه اش ، رکورد 474 دقیقه والدس را بشکند اما رینا با 570 دقیقه ، تنها دروازه بان اسپانیایی است که بالاتر از ایکر است .

كامل كاسياس بازدید : 17 چهارشنبه 03 اسفند 1390 نظرات (0)

رئال مادرید در دقیقه 12 بازی با زسکا ، یکی از آماده ترین بازیکنانش را از دست داد : کریم بنزمایی که دچار کشیدگی کشاله ران پایش شد . 

http://estaticos03.marca.com/imagenes/2012/02/21/futbol/equipos/real_madrid/1329844725_extras_noticia_foton_7_1.jpg
این بازیکن بلافاصله پس از معاینه توسط پزشکان تعویض شد تا گونزالو هیگوائین جایش را بگیرد . سرمای شدید مسکو و چمن مصنوعی لوژنیکی در مصدومیت بازیکن فرانسوی بی تردید بی تقصیر نبوده اند .

كامل كاسياس بازدید : 22 چهارشنبه 03 اسفند 1390 نظرات (0)

http://s1.picofile.com/file/7310163759/oit.jpg
تک گل کریستیانو رونالدو به سان همنامش رونالدو نازاریو که نه سال پیش در مسکو گلزنی کرده بود ، در دقیقه 93 توسط ورنبلوم پاسخ داده شد . 
بازی در حالی آغاز شد که کاملا مشخص بود که بازیکنان رئال به دمای 4- درجه زیر صفر و چمن مصنوعی لوژنیکی عادت ندارند . همین قضیه باعث شد که اولین موقعیت جدی در دقیقه 7 توسط ژاگائف برای تیم میزبان ایجاد شود که ثمره ای نداشته باشد .
دقایقی بعد ، مصدومیت زودهنگام بنزما باعث شد که هیگوائین فرصت بازی پیدا کند ت اال پیپیتا در دقیقه 18 و لحظاتی پس از ورودش به زمین ، صاحب یک موقعیت عالی شود که آن را از دست بدهد .
بازی در میانه زمین دنبال می شد و دو تیم سعی می کردند همدیگر را محک بزنند که در دقیقه 28 ، هیگوائین با جنگندگی و فرصت طلبی توپ را از مدافع زسکا گرفت ، کوئنت رائو همین توپ را سانتر کرد تا روی دفع ناقص بازیکنان زسکا ، این کریستیانو باشد که یک گل مهم و ارزشمند را به ثمر برساند .
پس از آن زسکا با فشار هفتاد هزار هوادارش ، سعی کرد که مالک بازی شود و شرایط را عوض کند اما خط دفاع رئال ، علی الخصوص په په و خدیرا درخشان عمل می کردند .
نیمه دوم در حالی آغاز شد که در همان پنج دقیقه آغازین ، کایخون دو موقعیت عالی را از دست داد تا بر خلاف بازیهای قبلی ، نتواند از فرصتش آن طور که باید و شاید استفاده کند . رئال در نیمه دوم نسبت به نیمه اول از فشار بیرون آمده بود و سعی می کرد که با کنترل بازی ، پیروزی را حفظ کند .
در دقیقه 62 ، روی ضد حمله زسکا ، موسی صاحب توپ شد که این ایکر بود که با یک سوپر واکنش نشان داد که یک دروازه بان بزرگ تا چه حد می تواند ارزشمند باشد .
بازی همچون شرایط اب و هوایی به سردی دنبال می شد که در دقیقه 76 ، رئال مادرید دو موقعیت را از دست داد . یکی روی ضربه سر راموس و دیگری روی حرکت ناموفق رونالدو .
از سویی کوئنت رائو در نیمه دوم ، چیزی شبیه به فاجعه شده بود . روی یک صحنه ، دو دریبل پیاپی از اولیسه خورد و حتی کارت زرد هم گرفت تا نشان دهد اگر قرار به سوتی دادن باشد ، می تواند از این حیث مارسلو را محو کند .
بازی آرام دنبال می شد که در دقیقه 85 ، کریستیانو موقعیتی شبیه به دروازه خالی را از دست داد تا مورینیو تصمیم بگیرد با توجه به قاعده " وقتی گل نزنی ، گل می خوری " آلبیول را با اوزیل تعویض کند تا حداقل به خط دفاعش استحکام ببخشد و بعد از این همه موقعیتی که از دست رفت ، تیم نتیجه را در دقایق پایانی حفظ کند .
اما این تعویض نه چندان جسورانه هم جواب نداد تا روی اشتباه بازیکنان رئال ، ورنبلوم با کاسیاس تک به تک شود و در عین ناباوری دروازه رئال باز شود .

زسکا مسکو 1-1 رئال مادرید
گل : رونالدو از رئال و ورنبلوم از زسکا
بازیکنان رئال : کاسیاس ، آربلوا ، راموس ، په په ، کوئنت رائو ، ژابی ، خدیرا ، کایخون ، اوزیل ، رونالدو و بنزما / تعویض ها : آلبیول ، کاکا و هیگوائین
بازیکنان زسکا : چپ چوگوف ، بارزوتسکی ، ایگناشویچ ، اشچنیکوف ، ورنبلوم ، آلدونین ، موسی ، ژاگائف ، توسیچ ، دومبیا / تعویض ها : نسید ، سکو ، هوندا
استادیوم : لوژنیکی
داور : بیورن کویپرس
کارت زرد ها : ورنبلوم از زسکا و ژابی ، راموس و کوئنت رائو از رئال
آمار بازی :
شوت : 7-12 / شوت به چارچوب : 4-5 / کرنر : 1-8 / مالکیت توپ : 44-56

كامل كاسياس بازدید : 25 سه شنبه 25 بهمن 1390 نظرات (0)
کاکا و روبرتو کارلوس دوشنبه در رستورانی در مادرید با هم ناهار خوردند . بازیکن آنژی چند روزی است که به مادرید سفر کرده و دیشب پیش از بازی رئال و لوانته مورد تمجید قرار گرفت . این دو در مورد خاطراتشان در تیم ملی برزیل با هم گفتند .

http://estaticos03.marca.com/imagenes/2012/02/13/futbol/equipos/real_madrid/1329148074_extras_noticia_foton_7_0.jpg 



كامل كاسياس بازدید : 23 سه شنبه 25 بهمن 1390 نظرات (1)

رونالدو برابر لوانته درخشان کار کرد . او باز هم با سه گلی که زد ، نشان داد که چقدر آماده است و در جنگ شخصی خود با مسی ، حسابی در رئال مادرید رقصان عمل کرد . بازیکن پرتغالی در این رئال مادرید در بهترین سطحش است و حالا حسابی با هواداران پرتوقع برنابئو هم توانسته که گرم بگیرد . 
کریستیانو ، پس از زدن گل تساوی از روی نقطه پنالتی دقایقی پیش از اتمام نیمه ، به هیچ وجه نشانه خالی شدن نداشت . او گل را با اعتماد به نفس بالا زد ، مانوا را فریب داد و به راحتی گل کرد .
او ده بار شوت به دروازه زد ، در 52 صحنه شرکت داشت ، 101 بار توپ به پایش خورد و ... باز هم نقش موثری داشت . اما حرکت استادانه اش روی گل سوم بود که مانوا را کلا محو خود کرد .
در کنار کریستیانو ، اوزیل هم یک بازی فوق العاده دیگر با تلاش بالا و درجه کیفیت بالا ارائه داد تا نشان دهد که همچنان بازیکنی کلیدی است . او حتی یک شوت استثنایی هم زد که به تیرک خورد .

تعداد صفحات : 43

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    تالار گفتمان

    آمار سایت
  • کل مطالب : 425
  • کل نظرات : 118
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 55
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 49
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 54
  • بازدید ماه : 49
  • بازدید سال : 467
  • بازدید کلی : 26,973
  • League Table

    Week Player

    بهترين بازيكن ديدار بیلبائو

      

    مسعوت اوزیل