loading...
هواداران رئال مادريد
بنر دوستان

 

بنر دوستان:



href="http://tottenham-hotspur.rozblog.com/">


 

  

اینم از بنرهای ما :   

  

 

 

آخرین ارسال های انجمن
كامل كاسياس بازدید : 20 سه شنبه 25 بهمن 1390 نظرات (0)

گرانرو پس از بازی خوبی که در کنار ژابی برابر لوانته داشت ، گفت :" تیم موقعیت های زیادی داشت . این رئال مادرید هویت دارد و هیچ گاه آن را از دست نمی دهد . حالا سعی می کنیم که با کسب این سه امتیاز ها فاصله را بیشتر کنیم ، فعلا این فاصله ده امتیاز است و اگر به این روند ادامه دهیم ، می توانیم آن را افزایش دهیم . "
در این باره که با حضور او ، تیم تهاجمی تر می شود گفت :" ما بازیکنان با کیفیتی در خط حمله داریم ، همین طور هافبک هایمان هم با کیفیت هستند . "

كامل كاسياس بازدید : 19 سه شنبه 25 بهمن 1390 نظرات (0)

کریستیانو رونالدو برابر لوانته هت تریک کرد تا در مجموع شمار گلهایش در این فصل را به عدد 27 برساند . او با این روند می تواند تا پایان فصل ، 46 گله شود تا رکورد چهل گل خودش در سال گذشته را بشکند . 
کریستیانو در تمامی 22 بازی لالیگایی حاضر بوده که فقط دو تایش کامل نبوده اند : برابر لوانته در دور رفت کار را از روی نیمکت آغاز کرد و همچنین مورینیو برابر بتیس در برنابئو او را در دقیقه 77 تعویض کرد .
کریستیانو در سیزده بازی گل زده و شش هت تریک در این فصل داشته است . برابر ساراگوسا ، رایو ، مالاگا ، اوساسونا ، سویا و لوانته . در حالی که هنوز شانزده هفته از لالیگا باقی مانده است . او همچنین فاصله اش را با مسی که در پامپلونا گل نزد و 23 گله است بیشتر کرد . (او هم چهار هت تریک کرده که آخری در ماه نوامبر بود) .
بازیکن پرتغالی در چمپیونزلیگ سه گل زده ، در کوپا سه تا و در سوپرکاپ اسپانیا یکی . قوای تهاجمی تیم البته به حدی است که بدون گلهای رونالدو ، رئال مادرید فقط پنج امتیاز را از دست می داد .

كامل كاسياس بازدید : 15 سه شنبه 25 بهمن 1390 نظرات (0)
به بهانه رسیدن فاصله رئال مادرید تا تیم دوم لالیگا به عدد 10 ، کنایه های هواداران رئال به بارسلونایی ها آغاز شده است . یکی از مبدعان جالب این " دو دست فاصله " ، توماس رونکرو ، سردبیر آس است که تصویرش در عکس ها دیده می شود . پیکه و کف دستش هم سوژه طنز جالبی به خصوص در شبکه های اجتماعی بوده است .

http://s1.picofile.com/file/7297422903/Pique_doble_mano_diez_puntos.jpg

http://s1.picofile.com/file/7297423866/pique_messi.jpg

http://s1.picofile.com/file/7297425264/Pique_llora_manos_diez.jpg

http://s1.picofile.com/file/7297425913/roncero.jpg

 



كامل كاسياس بازدید : 39 دوشنبه 24 بهمن 1390 نظرات (0)

 په په ، مدافع رئال مادرید ، گفت که با وجود فاصله ده امتیازی ، کار لالیگا تعیین نشده است :" بازیهای زیادی باقی مانده است . همین طور امتیازات زیادی و باید به این روند ادامه دهیم ."
په په در مورد بازی با لوانته گفت :" کار سختی داشتیم تا در مشکل نیافتیم . " در مورد مورینیو هم گفت :" مربی قرارداد دارد ، بخشی از مادرید است و مطمئنا می ماند . "
در مورد شعار " په په بکشش " که توسط هواداران رئال سر داده می شود گفت :" مطبوعات از من یک قاتل ساخته اند . مهم دفاع از رئال مادرید است . وقتی بیرون می روم مردم به من محبتشان را نشان می دهند ."

كامل كاسياس بازدید : 37 دوشنبه 24 بهمن 1390 نظرات (0)

ژابی آلونسو ، بازیکن رئال مادرید از برد تیمش برابر لوانته خوشحال به نظر می رسید . 
این بازیکن گفت :" لوانته تیم جنگنده ایست که خوب کار می کند . اما تا پایان فصل همه تیمها سعی می کنند که خوب باشند . " در مورد رونالدو گفت :" در فرم خوبی است و در مجموع همه بازیکنان در فرم خوبی هستند . "
وی افزود :" قبلا گفته بودم که باید به بردن هر بازی فکر کنیم . باید حواسمان خیلی جمع باشد .

كامل كاسياس بازدید : 22 دوشنبه 24 بهمن 1390 نظرات (0)
یکی از تصاویر جالب بازی رئال مادرید و لوانته ، مربوط به گل سوم رونالدو بود که خوزه مورینیو و دیگر بازیکنا ندور هم حلقه زدند . 
گل سوم خوشحال کننده بود تا مربی پرتغالی با دیگر بازیکنان و ذخیره ها روی نیمکت جشن بگیرد .

http://estaticos03.marca.com/imagenes/2012/02/12/futbol/equipos/real_madrid/1329086761_extras_noticia_foton_7_2.jpg


كامل كاسياس بازدید : 15 دوشنبه 24 بهمن 1390 نظرات (0)

 کریستیانو رونالدو از برد تیمش برابر لوانته خوشحال است :" شرایط برایم روبراه است . مهم تیم است . " در این باره که برنابئو نامش را صدا زده گفت :" حس شادمانی زیادی پیدا کردم . "
کریستیانو ادامه داد :" وقتی تیم خوب بازی می کند ، گلها خودشان می آیند . "

كامل كاسياس بازدید : 22 دوشنبه 24 بهمن 1390 نظرات (1)
 رئال مادرید ، فاصله خود در جدول لالیگا با بارسلونا را دو رقمی کرد تا لیگ اسپانیا ، نزدیک تر از همیشه به نظر برسد . 

http://s1.picofile.com/file/7296033759/25759790.jpg
سه گل کریستیانو باعث شد که هم این مهاجم به کفش طلا و ال پی چی چی نزدیک تر شود و هم رئال مادرید جایگاهش در صدر جدول لالیگا را مستحکم تر کند .
بازی در حالی آغاز شد که رئال مادرید با حضور گرانرو در خط هافبک و استفاده از هیگوائین و بنزما در ترکیب ، حسابی هجومی بازی می کرد . اما باز هم تیم در همان ابتدای کار روی ارسال از روی ضربه کرنر سورپرایز شد و توپ وارد دروازه اش شد . این اتفاق باعث افزایش استرس در تیم شد تا موقعیت ها یکی پس از دیگری از دست بروند . هیگوائین ، بنزما و رونالدو هر کدام چندین و چند موقعیت از دست دادند تا کار کمی گره بخورد .
اما در اواخر نیمه اول ، اشتباه مهلک ایبورا ، هافبک لوانته باعث شد که هم اخراج شود و هم پنالتی به سود رئال گرفته شود تا با گل شدن توپ توسط رونالدو ، تیم با اعتماد به نفس بیشتری به رختکن برود و آماده نیمه دوم شود .
در همان ابتدای نیمه دوم ، روی ارسال هیگوائین ، این کریستیانو بود که دومین گلش را در این بازی به ثمر رساند تا لوانته ده نفره حسابی کار را مشکل ببیند . در دقیقه 56 ، رونالدو در سمت چپ توپ را گرفت ، با یک استارت فوق العاده طوری شوت زد که مانوا به هیچ وجه نمی توانست آن را مهار کند تا ذر آغوش مورینیو آرام بگیرد .
در حالی که رئال مادرید کاملا بازی را در اختیار داشت ، روی یک ضد حمله ، این کونه بود که با گلی که زد باعث شد بازی کمی گرم شود اما این گرما دوام چندانی نداشت چرا که بنزما ذر دقیقه 65 با کنترل توپ در جناح چپ بتواند که کار تیم ده نفره لوانته را یکسره کند .
پس از آن مورینیو با اضافه کردن خدیرا به ترکیب ، سعی در حفظ نتیجه کرد که در این کار موفق بود تا بارسلونا ، لالیگا را دور از دسترس تر از همیشه ببیند . در روزهایی که مسی تبدیل به بازیکنی زیر حد متوسط شده و حسابی افت کرده ، کریستیانو ستاره درخشان رئال مادرید است و بازی به بازی بهتر عمل می کند .

رئال مادرید 4-2 لوانته
آمار بازی : شوت : 17 - 4 / شوت به چارچوب : 9-3 / کرنر : 14 - 1 / مالکیت توپ : 71 - 29 



كامل كاسياس بازدید : 27 دوشنبه 24 بهمن 1390 نظرات (0)
کریستیانو رونالدو ، روز یکشنبه ، گل شماره 4000 رئال مادرید در بازیهای رسمی در برنابئو را به ثمر رساند . او سومین گلش را برای هت تریک برابر لوانته زد تا رئال به این آمار برسد . 

http://s1.picofile.com/file/7295953973/Cristiano_marca_gol_4000_Madrid.jpg

اولین گل را در این استادیوم 65 سال قبل ، چوس آلونسو برابر اتلتیک زد . بعد از آن رئال توانست که به طور متوسط 2.6 گل در هر بازی در استادیومش بزند .
این فصل رئال مادرید در 17 بازی قبلی خانگی خود 65 گل زده بود ، یعنی 3.8 گل در هر بازی .



كامل كاسياس بازدید : 22 پنجشنبه 20 بهمن 1390 نظرات (0)
ایکر کاسیاس ، کاپیتان رئال مادرید در صفحه فیس بوکش ، عکسی از چهار تندیس حضور در تیم سال فیفا را منتشر کرده است .
کاپیتان رئال نوشته است :" این ها چهار جایزه ام برای حضور در تیم برتر سال فیفا هستند . . 2008, 2009, 2010 and 2011 می خواهم آنها را با شما سهیم باشم ."

http://s1.picofile.com/file/7286844301/Iker_premios_mejor_once_FIFA.jpg



تعداد صفحات : 43

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    تالار گفتمان

    آمار سایت
  • کل مطالب : 425
  • کل نظرات : 118
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 55
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 41
  • بازدید ماه : 36
  • بازدید سال : 454
  • بازدید کلی : 26,960
  • League Table

    Week Player

    بهترين بازيكن ديدار بیلبائو

      

    مسعوت اوزیل