loading...
هواداران رئال مادريد
بنر دوستان

 

بنر دوستان:



href="http://tottenham-hotspur.rozblog.com/">


 

  

اینم از بنرهای ما :   

  

 

 

آخرین ارسال های انجمن
كامل كاسياس بازدید : 33 پنجشنبه 20 بهمن 1390 نظرات (0)

در مستولز ، یک خیابان و چندین زمین فوتبال به نام خودش دارد . پس از پایان دوران فوتبالش در حدود سال 2020 طبیعتا با توجه به این که زمانش آزاد می شود ، بیش از این ها مورد تجلیل قرار می گیرد . کاپیتان رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا ، یک الگوی واقعی در مورد کسی است که در زمانی که دستکش هایش را عوض می کند ، هیچ گاه کسی نمی تواند این که قرار است دیگر فوتبال بازی نکند را باور کند . ایکر قرار است که همیشه درجه یک باشد و همچون شماره پیراهنش ، یک فرد نامبر وان و بهترین ، به شمار برود . 
603 بازی در رئال مادرید انجام داده است ، فقط 107 بازی تا سانچیس و 138 بازی تا رائول فاصله دارد . یادم است که در بچگی در مورد میگل آنخل و پیراهن خاکستریش رویا پردازی کردم اما او فقط 346 انجام دادم ، تقریبا نصف ایکر . بویوی دوست داشتنی 454 بازی انجام داد ، خوانیتو آلونسو که اولین از چهار قهرمانی اروپای پیاپی را برد ، 296 بازی کرد و گارسیا رمون که به گربه مشهور شد ، 231 بازی ... ایکر اما 603 بازی انجام داده است . دروازه بان رئال مادرید بودن ، مثل بادیگارد اوباما بودن است . اما کاسیاس محو نشدنی است . همچنان ادامه می دهد ، رکورد پشت رکورد ...

كامل كاسياس بازدید : 23 پنجشنبه 20 بهمن 1390 نظرات (0)

 

 به گزارش روزنامه پیپل ، رئال مادرید بررسی ها را برای جانشینان احتمالی در صورت رفتن مورینیو از تیم آغاز کرده است . به گزارش پیپل ، بهترین گزینه می تواند آرسن ونگر باشد تا در فصل بعد روی نیمکت رئال بنشیند . 
ونگر به عنوان یکی از مهمترین مربیان تاریخ فوتبال اروپا شناخته می شود . هر چند که نزدیک به هفت سال است که در آرسنال نتوانسته هیچ گونه جامی ببرد . او در این تیم با این که جام نبرده اما با توجه به بازی زیبایش همچنان مورد توجه است . فلورنتینو هم علاقه خاصی به اضافه کردنش به رئال دارد .
اگر در نهایت خوزه مورینیو قرار نباشد که بماند ، ونگر می تواند جانشین او باشد . پیپل از سوی یکی از مقامات آرسنال مدعی شده که احتمال دارد مربی فرانسوی در فکر حضور در رئال باشد .

كامل كاسياس بازدید : 30 پنجشنبه 20 بهمن 1390 نظرات (0)

در مصاحبه با روزنامه فرانسوی اکیپ ، میشل ، بازیکن سابق رئال مادرید از کریم بنزما ، مهاجم فرانسوی رئال تمجید کرده و گفت :" بنزما همه چیز را برای موفقیت در رئال مادرید دارد . " مربی جدید سویا ، در مورد این که این بازیکن در آینده توپ طلا را می تواند ببرد گفت :" همه شرایط لازم برای رسیدن به آن را دارد . "
میشل در مورد ستاره فرانسوی گفت :" سرعت ، تکنیک ، قدرت دارد و در مقابل گل مرا یاد رونالدو می اندازد ، البته نه کریستیانو بلکه نازاریو ." بی تردید بنزما خودش هم می داند که دیگر خبری از آن انتقاداتی که در فصل اول حضورش در رئال از او می شد ، نیست .
این مربی اسبق تیمهای آکادمی رئال ادامه داد :" در مورد بنزما ، مهمترین نکته از نظر من این بود که توانست به انتقادات غلبه کند . او فقط یک گلزن نیست بلکه بازیکنی دارای شخصیت است . او می تواند روزی کاپیتان رئال مادرید هم بشود ."

كامل كاسياس بازدید : 26 پنجشنبه 20 بهمن 1390 نظرات (0)
پیش از آن که آقای خاص بشود ، پیش از آن که یکی از متشخص ترین مربیان دارای یکی از بهترین کارنامه ها بشود ، خوزه مورینیو ، بختش را با بازی در تیمهای متوسط فوتبال پرتغال آزمایش کرده بود . در آن موقع هیچ کس پیش بینی نمی کرد که این مرد سه دهه بعد ، از یک بازیکن ناشناخته تبدیل به اولین مربی می شود که می تواند قهرمان لیگهای پرتغال ، انگلیس ، ایتالیا و اسپانیا شود . 

http://estaticos03.marca.com/imagenes/2012/02/08/futbol/equipos/real_madrid/1328724549_extras_mosaico_noticia_1_1.jpg
مورینیو - ستوبال ، 1963 - برای هفت فصل بین سالهای 1980 تا 1987 پا به توپ شده بود . در آن دوره ، مربی فعلی رئال مادرید در تیمهای ریو آوه ، بلننسس ، سسیمبرا و تجارت و صنعت بازی می کرد . مورینیو در مجموع در همه این تیمها نود و چهار بازی انجام داد ... هر چند که خودش بعدها گفت :" من آدم باهوشی هستم . فهمیدم که نمی توانم از این بالاتر بروم . سطح من همان دسته دوم بود ."
پیش بینی مربی پرتغالی تقریبا درست بود تا در نهایت او یک تصمیم مهم بگیرد و به عرصه مربیگری روی بیاورد . زمانی که تصمیم گرفت فوتبال بازی کردن را ادامه ندهد ، به تحصیلاتش در دانگشاه تربیت بدنی تسریع بخشید و از آن جا به سمت نیمکت کشیده شد .
پسر فلیکس مورینیو ، دروازه بان با تجربه بلنسس و ویتوریای ستوبال بود و همیشه سری در این عرصه داشت . وقتی پدرش دستکش هایش را آویزان کرد و مربی ریو آوه شد ، آقای خاص بخشی از تیمهای پایه این باشگاه شد ( بین فصل های 80-81 تا 81-82) و حتی چند باری به واسطه پدرش در لیست تیم اصلی قرار گرفت . ریو آوه در آن سال به دسته اول رسید و به گفته لوئیز فریتوس لوبو ، خوزه چند باری به پدرش برای دادن گزارش حریفان کمک کرد تا از همان زمان موضعش به عنوان این که دوست دارد مربی باشد را مشخص کند .
گام بعدی او به عنوان یک بازیکن ، حضورش در بلنسس بود . تیم تاریخی لیسبون که در آن سال به دسته دوم سقوط کرده بود و یک سال در این تیم بود . مورینیو در پست هافبک هجومی بازی می کرد و در کنار بازی ، تحصیل می کرد .
دوران فوتبالش را در سسیمبرا ادامه داد ، تیمی از شهری با همین نام که مورینیو دو فصل را در آن گذراند (83-84 تا 84-85) که در مجموع 35 بازی انجام داد .
در نهایت مورینیو راهی تیم تجارت و صنعت شد ، تیمی متوسط در ستوبال که دو فصل در آن جا بود و سپس کفش هایش را آویزا کرد . این اتفاق مربوط به سال 1987 بود که فوتبال یک بازیکن متوسط را از دست داد تا صاحب یک مربی

كامل كاسياس بازدید : 16 پنجشنبه 20 بهمن 1390 نظرات (0)

روزنامه دون بالون ، مصاحبه ای اختصاصی به ویسنته دل بوسکه ، مربی تیم ملی اسپانیا داشته که بحث به رئال مادرید هم کشیده شد . 
در مورد لالیگای فعلی گفت :" هنوز بازیهای زیادی باقیمانده اند . البته برای رئال این برتری فعلی خوب است . رئال مادرید باید ایستادگی کند چرا که تا زمانی که رسما قهرمان نشوند ، چیزی نمی توان گفت . " در مورد مورینیو و گواردیولا و مقایسه بین آنها گفت :" چیز زیادی نمی خواهم بگویم ، سعی می کنم نظرم را برای خودم نگه دارم . "

كامل كاسياس بازدید : 26 پنجشنبه 20 بهمن 1390 نظرات (0)

خاویر کلمنته با پاسخ های جنجالی خود به مجله کوالیتی اسپورت ، باز هم سر و صدا به پا کرد . مربی باسکی علیه گواردیولا ، رونالدو ، مسی ، بیلسا ، مارادونا ، سارابیا و ... صحبت کرد تا مشخص کند که وقتی فاقد یک شغل خوب در عرصه مربیگری باشد ، می تواند حسابی حوصله اش سر برود . 
او که دوران ناموفقش در تیم ملی کامرون را اخیرا به پایان رسانده با حمله به اتلتیک و مربیش کارش را شروع کرد :" بیلسا خدا نیست . با او ، تیم پیشرفتی نداشته است . چیزی نبرده ایم و تغییر خاصی نمی بینیم . اگر من بودم ترجیح می دادم یک مربی باسکی را به جای او به خدمت بگیرم . من دوست ندارم هیچ گاه خارجی ها را در اتلتیک ببنیم . اگر چنین اتفاقی بیافتد ، به سن مامس می روم و سر دمدار حمله کنندگان به مدیر می شوم . "
سپس به انتقاد از آکادمی بارسلونا پرداخت :" مسی را بازیکن آکادمی می دانند . در حالی که آنها بهترین بچه کل آرژانتین را خریدند . مسی از ابتدا همین بود و بارسا برایش کاری نکرد . " سپس به گواردیولا حمله کرد :" او بهترین مربی جهان نیست . جامهای زیادی برده است . اما فوتبالش که با حفظ توپ همراه است را دوست ندارم . " البته در مورد خود کاتالان ها زیاد بد حرف نزد :" آنها می دانند که چطور حالا بازی حفظ توپ را ارائه دهند . بقیه تیمها تقلید ناقصی از آنها دارند . "
سپس نوبت رئال مادرید بود :" رئال مادرید به اتلتیک حسادت می کند . مثل پامپلونا و سن سباستین که می خواهند مثل ما بازیکنان بومی داشته باشند " در مورد رونالدو گفت :" او آدم یادگیری نیست . وقتی سیزده ساله بوده ، او را راهی خانه کرده اند . " در مور دسارابیا هم گفت :" او خیلی بی نظم بود . شبها به بیرون می رفت و هر چه می خواست می کرد. "
وی افزود که اسپانیای خودش بهتر از تیم دل بوسکه بوده است و در مورد مارادونا گفت :" او الگوی بزرگی است . بازیکن بزرگی بوده اما از نظر شخصیتی نصف بازیگیری خودش هم نیست . " در مورد خبرنگاران هم گفت :" آنها مزدورانی هستند که دروغ می گویند و توهین می کنند . "

كامل كاسياس بازدید : 28 دوشنبه 17 بهمن 1390 نظرات (3)

رائول آلبیول مدافع والنسیایی شایعات زیادی را پیرامون خودش مشاهده می کند و به نظر می رسد که در پایان فصل رفتنی باشد . کادنا سر گزازرش داده که سیتی از مشتریان جدی اوست و می خواهد این بازیکن را به خدمت بگیرد .
نقش آلبیول در رئال مادرید به شدت کمرنگ شده و به ندرت فرصت بازی پیدا می کند . در واقع در سال 2012 هنوز فرصت بازی پیدا نکرده تا حضورش در یورو کاملا مبهم به نظر می رسد .
به نظر می رسد که رئال در تابستان با قیمتی در حدود 10 میلیون یورو راضی به فروختنش شود و سیتی نیز از جدی ترین مشتریانش باشد .

كامل كاسياس بازدید : 28 دوشنبه 17 بهمن 1390 نظرات (0)

کریستیانو رونالدو (فونچال ، مادیرا ، 5 فوریه 1987) دیروز 27 ساله شد . مهاجم رئال مادرید ، این جشن را در حالی برگزار کرد که در بهترین لحظات دوران فوتبالش به خصوص از نظر فردی بسر می برد . در حالی که نصف فصل باقی مانده ، 31 گل زده و در راه سومین کفش طلایش است .
فصل قبل با 41 گل زده ، دومین عنوانش را برد و حالا می خواهد به این روند ادامه دهد . او البته برایش اهداف فردی اهمیتی ندارد و ترجیح می دهد که با رئال مادرید بتواند به لالیگا و چمپیونزلیگ برسد و این را بارها تکرار کرده است .
او 24 گل در لالیگای این فصل زده و در 32 بازی ، موفق به ثبت 31 گل در فصل جاری گشته است . در مجموع از 121 بازی رسمی در رئال ، 117 گل به ثمر رسانده و حالا بیشتر در خدمت تیم است . دیگر خبری از آن بازیکنی که تک روی می کرد نیست و او در اوج پختگی خود بسر می برد .

كامل كاسياس بازدید : 21 دوشنبه 17 بهمن 1390 نظرات (0)

ایکر کاسیاس ، کاپیتان رئال مادرید ، به تاریخسازی در این باشگاه ادامه می دهد . او برابر ختافه ، برد شماره 284 لالیگایی خود را انجام داد تا با رکورد خنتو برابری کند و به رائول و سانچیس که 327 و 312 برد لالیگایی داشته اند نزدیک تر شود . 
شنبه گذشته برابر ساراگوسا هم با رکورد بازیهای رسمی خنتو (602) برابری کرده بود و در بازی بعدیش با شمار بردهای مرد کانتابریایی . در هر دو رنکینگ ، رائول (741 بازی رسمی ، 327 برد لالیگایی ) و سانچیس (710 بازی رسمی ، 312 برد لالیگایی ) همچنان بالاتر از او هستند و سانتیانا هم فقط از نظر تعداد بازیهای رسمی جلوتر است .
کاپیتان رئال مادرید تازه 31 سال دارد و می تواند رکوردها را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارد .

تعداد صفحات : 43

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    تالار گفتمان

    آمار سایت
  • کل مطالب : 425
  • کل نظرات : 118
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 55
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 432
  • بازدید کلی : 26,938
  • League Table

    Week Player

    بهترين بازيكن ديدار بیلبائو

      

    مسعوت اوزیل