loading...
هواداران رئال مادريد
بنر دوستان

 

بنر دوستان:



href="http://tottenham-hotspur.rozblog.com/">


 

  

اینم از بنرهای ما :   

  

 

 

آخرین ارسال های انجمن
CR7 بازدید : 29 دوشنبه 07 آذر 1390 نظرات (0)
ویسنته دل بوسکه ، فاصله شش امتیازی رئال مادرید با بارسلونا در جدول لالیگا را "قابل توجه " دانست .
این مربی گفت :" هنوز خیلی مانده و تازه یک سوم رقابت ها سپری شده است اما این فاصله قابل توجه است . می بینیم با وجود اقتدار رئال مادرید و بارسلونا ، پیش بینی لالیگا مشکل است . "
در مورد بازی رئال و پونفرادینا در کوپا گفت " باید سعی کرد که وجهه خوبی ارائه داد . پونفرادینا تیمی است که سعی می کند بهتر شود . "
CR7 بازدید : 20 دوشنبه 07 آذر 1390 نظرات (0)

دنی آلوس ، ستاره برزیلی تیم بارسا، بعد از شکست مقابل ختافه در کنفرانس مطبوعاتی خود گفت : بی شک این دیدار یکی از غم انگیزترین بازی های بارسا بوده است، هم به دلیل اینکه ما باختیم و هم به دلیل آنکه در رقابت با رئال کمی دچار لغزش شده ایم.ما در شرایطی با یک گل بازی را واگذار کردیم که می توانستیم جشنواره گل به راه بیاندازیم اما افسوس.

با وجود آنکه به موفقیت های رئال و صدرنشینی آن ها احترام می گذارم، اما باید بگویم بعضی ها به شدت به دنبال اوج گیری هستند، غافل از آنکه جریان لیگ همچنان جاری است .

اختلاف شش امتیاز برای بارسا به هیچ وجه نگران کننده نخواهد بود و هواداران بارسا نیز باید به این نکته واقف باشند و همچنان تیمشان را حمایت نمایند و از حاشیه سازی جلوگیری کنند.

کهکشانی ها به دنبال آن می باشند تا با پیروزی در ال کلاسیکو اختلاف خود را به 9 امتیاز برسانند و گام بزرگی را برای قهرمانی در لا لیگا بردارند. آلوس در این رابطه واکنش تندی را نشان داد و گفت :" پیروزی در این دیدار به هیچ وجه پر پرواز رئالی ها به سکوی قهرمانی در لالیگا نیست. آن هم در زمانیکه رقیب آن ها تیمی همچون بارسلونا است."

این ستاره در پایان از پپ گواردیولا حمایت کرد و گفت:" این شکست به هیچ وجه نمی تواند شایستگی پپ را زیر سوال ببرد.از طرفی بازیکنان بارسا همواره به او و تفکراتش ایمان داشته اند و خواهند داشت. در پایان فصل خواهید دید که او حتی در زمان شکست نیز قابلیت هدایت تیم به سوی موفقیت را دارد. گواردیولا به کارش مطمئن است و همین امر بارسا را به روند موفقیت هایش باز خواهد گرداند ."

CR7 بازدید : 17 دوشنبه 07 آذر 1390 نظرات (0)

کاکا ستاره برزیلی رئال مادرید به دستور کادر فنی و با هماهنگی پزشکان رئال مادرید از فهرست مصدومان خارج شده و توان حضور در میدان را دارد.
کاکا در صورت درخشش و حضور موثر در هفته آینده برابر گیخون می تواند گزینه مناسبی برای بازی در ال‌ کلاسیکو دربی باشد.

آربلوا که همچنان از کشش شدید عضلانی رنج می‌برد مراحل آب‌درمانی را پشت سر گذاشته و خود را برای درخشش مقابل اسپورتینگ گیخون آماده می‌کند.

این احتمال وجود دارد که مورینیو به اکثر بازیکنان کلیدی رئال مادرید در بازی برابر گیخون استراحت دهد تا تیم اصلی خود را برای ال‌کلاسیکو دربی آماده کند.

CR7 بازدید : 30 دوشنبه 07 آذر 1390 نظرات (0)

مهاجم سال‌هاي دور رئال مادريد اسپانيا گفت: منتظر فتح لاليگا و ليگ قهرمانان از سوي مادريد هستم.

رونالدو نازاریا ستاره برزیلی پیشین تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا گفت: امسال سال رئال مادرید است و پرافتخارترین تیم باشگاهی جهان در آستانه چند شب باشکوه قهرمانی است، بی صبرانه در انتظار قهرمانی مادرید در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا هستم.
ستاره اسبق رئال مادرید که به دعوت کمپانی رنو برای تماشای فرمول یک ابوظبی به امارات رفته است در ادامه به خبرنگاران گفت: چند پیشنهاد برای همکاری با باشگاه رئال مادرید دارم اما تصور می‌کنم که نباید به هر قیمتی در رئال مادرید پست بگیرم، اگر واقعا به حضور من نیاز باشد خودشان اقدام خواهند کرد و جالب نیست که بیهوده در امور داخلی باشگاه دخالت کنم.

CR7 بازدید : 21 دوشنبه 07 آذر 1390 نظرات (0)
جرارد پیکه ، مدافع بارسلونا به تیمش امیدوار است . این بازیکن پس از شکست تیمش به ختافه گفت :" تیم همه تلاشش را کرد و تا پایان فصل برای لالیگا می جنگد . " 
این بازیکن ادامه داد :" به این تیم اعتماد دارم . بازیهای زیادی مانده و امتیازات زیادی می توانیم بگیریم . رئال مادرید این فصل کمی بهتر کار کرده است و باید این شرایط را برگردانیم ."
CR7 بازدید : 39 دوشنبه 07 آذر 1390 نظرات (0)

پس از شکست به ختافه ، فاصله رئال و بارسا به عدد شش رسیده تا مطبوعات کاتالونیا بر خلاف گواردیولا که پیام آرامش داد ، زانوی غم بغل بگیرند .
اسپورت در روز یکشنبه تیتر زده است :" باید در برنابئو برنده شود . " در صفحات درونی این روزنامه هم در فاصله دو هفته مانده تا الکلاسیکو ، به تیمشان امید داده اند تا الکلاسیکو را می برند . در این جملات می توان چنین نمونه هایی را دید :" این پیروزی ضروری تر از همیشه است . قهرمانی در گرو پیروزی در برنابئوست . شکست غیرمنتظره باعث شده که لالیگا دور از دسترس شود . "
ال موندو دپورتیوو ، بازی بارسا در برابر ختافه را یک ناکامی خوانده است و نوشته که تیم گواردیولا ، در خارج از برنابئو مثل سالهای قبل نیست . این روزنامه انتقاد هایی هم به داوری داشته و مدعی شده که در برنابئو ، بارسا باید نگران داوران هم باشد . در این روزنامه نوشته شده است :" بازی روز 19 آذر در برنابئو مطمئنا دستخوش اتفاقاتی خواهد بود . رئال مادرید با حمایت داوری ها حمله می کند و سعی می کند جلوی بارسلونا را بگیرد . "
مطبوعات دیگر کاتالونیا البته نگرانی هایشان کمتر است . ال پریودیکو تیتر زده است :" فاصله با رئال مادرید بیشتر شد . " و مدعی شده که داوری در پیروزی رئال مادرید در دربی نقش داشته است . لا وانگاردیولا نیز نوشته است :" حالا لالیگا برای بارسا مشکل شد ."

CR7 بازدید : 35 دوشنبه 07 آذر 1390 نظرات (0)
 رونالدو نازاریو ده لیما ، بازیکن سابق رئال مادرید ، پاسخ کسانی که او را به فشار آمدن به نیمار برای پیوستن به رئال متهم کرده بودند را داد . بازیکن برزیلی در صفحه توئیترش نوشت :" کمپانی من مخصوص امور تبلیغاتی بازیکنان است ، نه ترانسفر . "
در روزهای اخیر ، مدیران سانتوس با وقاحت تمام ، رونالدو نازاریو که از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال است را دلال انتقال نیمار به رئال معرفی کرده بودند اما خود این بازیکن این قضیه را رد کرده است .
CR7 بازدید : 26 دوشنبه 07 آذر 1390 نظرات (0)
دیوید گیل ، مدیر اجرایی منچستر یونایتد به سایت گل گفت که بارسلونا و رئال مادرید نمی خواهند تیمش در مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ به آنها بخورد . 
یونایتد پس از تساوی برابر بنفیکا شرایط خوبی در گروهش ندارد که گیل گفت :" صدرنشین شدن در گروه مشکل شده است چرا که نیاز به اما و اگر های زیای دارد . باید بازل را شکست دهیم و از آن طرف گالاتی برابر بنفیکا خوب کار کند . "
وی افزود :" احتمال دارد به رئال مادرید و بارسلونا در مرحله یک هشتم بخوریم . مطمئنم هیچ کدام نمی خواهند که چنین اتفاقی برایشان بیافتد . "

تعداد صفحات : 43

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    تالار گفتمان

    آمار سایت
  • کل مطالب : 425
  • کل نظرات : 118
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 55
  • آی پی امروز : 104
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 109
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 113
  • بازدید ماه : 263
  • بازدید سال : 681
  • بازدید کلی : 27,187
  • League Table

    Week Player

    بهترين بازيكن ديدار بیلبائو

      

    مسعوت اوزیل