loading...
هواداران رئال مادريد
بنر دوستان

 

بنر دوستان:



href="http://tottenham-hotspur.rozblog.com/">


 

  

اینم از بنرهای ما :   

  

 

 

آخرین ارسال های انجمن
CR7 بازدید : 24 جمعه 11 آذر 1390 نظرات (1)

مرجع خبری هوادارن رئال مادرید:لاس دیارا ، باز روی دور افتاده است . پس از تابستان سخت ، فصل را خوب شروع کرده و از عناصر کلیدی تیم مورینیوست .
مارک کردمیر ، وکیل این بازیکن حالا به کالچیو نیوز گفته است که :" او اکنون در رئال مادرید راحت است . در آغاز فصل جای زیادی برای خود به حساب نمی آورد اما مورینیو برای نقش های مختلف روی او صحبت کرد و از او خوب گفت تا در تیم احساس راحتی کند . بعید است که در ژانویه هم برود . "
در مورد تمایل رم گفت :" رم تماسی برای خریدن او نداشته است . در واقع ، این تیم نمی تواند او را بخرد چرا که لاس سالی 4.5 میلیون یورو می خواهد که در توان باشگاه ایتالیایی نیست ."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط funnyday در تاریخ 1348/10/11 و 21:29 دقیقه ارسال شده است

با سلام من یه رئالی دو آتیشه ام تبریک میگم بخاطر سایت زیبایی که در مورد این تیم پرافتخار زدی.موفق باشی در ضمن من تورو لینک کردم وقت کردی به وب من بیا و بگو با چه اسمی لینکت کنم.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    تالار گفتمان

    آمار سایت
  • کل مطالب : 425
  • کل نظرات : 118
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 55
  • آی پی امروز : 145
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 154
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 158
  • بازدید ماه : 308
  • بازدید سال : 726
  • بازدید کلی : 27,232
  • League Table

    Week Player

    بهترين بازيكن ديدار بیلبائو

      

    مسعوت اوزیل