loading...
هواداران رئال مادريد
بنر دوستان

 

بنر دوستان:



href="http://tottenham-hotspur.rozblog.com/">


 

  

اینم از بنرهای ما :   

  

 

 

آخرین ارسال های انجمن
CR7 بازدید : 19 دوشنبه 07 آذر 1390 نظرات (0)

نوری شاهین ، یک هفته وقت دارد تا پیش فصلش را تمام کند و به مورینیو نشان دهد که در روز شنبه در ال مولینون می تواند برای هدایت تیم به او اعتماد کند . محرومیت ژابی آلونسو به علت پنج کارته شدن باعث شده که مورینیو دچار یک معمای جدی شود . بدون بازیکن اهل تولوزا ، تیم ، لیدر خود را از دست داده است . در ترکیب فقط یک بازیکن مشخصه هایی همچون او دارد که همان بازیکن ترکیه ایست .

برای خواندن متن کامل به ادامه مطلب بروید

CR7 بازدید : 41 دوشنبه 07 آذر 1390 نظرات (0)
حالا نوبت این است که هواداران فوتبال در سرتاسر جهان ، بتوانند رئال مادرید را به عنوان تیم نامبر وان بشناسند . از درون و بیرون اسپانیا ، بسیاری از چشم ها روی اتفاقاتی است که در لالیگا رخ می دهد . رئال ماردید و بارسلونا دو تیم برتر فوتبال دنیا هستند که پس از چندین سال قهرمانی های بارسلونا ، حالا نوبت رئال مادرید است که در جهان فوتبال انقلاب ایجاد کند و خوش بدرخشد .
بی تردید حالا زمان انتقال قدرت به رئال مادرید است . همان طور که زمانی بارسلونا روی دور آمد . رئال مادرید تاریخچه خاص خود را دارد و همیشه تیم بزرگی بوده و حالا صاحب مربی ایست که می تواند فوتبال را به بهترین شکل ممکن نصیب فوتبالدوستان کند . در ورزش فوتبال همیشه یک رفرنس مهم ، قابل اعتناست و حالا این لیدر و رفرنس تیمی نیست به جز رئال مادرید . شاگردان خوزه مورینیو با یک فوتبال جذاب ، نشان می دهند که رئال مادرید همانی است که باید باشد ، همان سلطان همیشگی فوتبال جهان .
فردریک هرمل
CR7 بازدید : 31 دوشنبه 07 آذر 1390 نظرات (0)

مورینیو قول داده بود :" فصل های دوم من همیشه بهترین هستند . " مربی پرتغالی از پیش فصل می دانست چه کار می کند . پس از بازی با هرتابرلین بود که شروع به وعده دادن کرده بود و حالا آنها را عملی می کند .
چهار ماه پس از آن حرفها ، همه چیز روی دور است . تیم فصل دوم مورینیو ، بهتر از تیم فصل اولش است ، در همه چیز عالی است ، به معنای واقعی در همه چیز . در واقع آماری از تیم فصل دوم نیست که بهتر از فصل اول نباشد ، چه در چمپیونزلیگ ، چه در لالیگا.
اولی که مهمترین است این است که رئال مادرید پس از 13 هفته ، شش امتیاز بیشتر زا بارسلونا دارد و صدرنشین است . پارسال تا این موقع ، رئال مادرید با دو امتیاز کمتر از بارسلونا پس از ناکامی در الکلاسیکو ، دوم بود . این اولین باری است که گواردیولا در بارسلونا در این مقطع فصل صدرنشین نیست .
تیم فصل دوم مورینیو اما از جنبه های دیگری هم بهتر شده است . 13 گل بیشتر زده ، یک گل کمتر خورده است ، یک پیروزی بیشتر داشته و آمار بردهای پیاپی فوق العاده است ....

برای خواندن متن کامل به ادامه مطلب بروید

CR7 بازدید : 33 دوشنبه 07 آذر 1390 نظرات (0)

این تصویری دیدنی است؛ عکسی از روزهای کودکی ژابی آلونسو در کنار میکل آرتتا

درحالی که ژابی آلونسو اخیرا جشن تولدش را جشن گرفت، تصویری بامزه از دوران کودکی او برروی رسانه های خبری اسپانیا قرار گرفت. ژابی آلونسو، ستاره اسپانیایی رئال مادرید در کنار میکل آرتتا، بازیکن اسپانیایی آرسنال که تا فصل پیش در اورتون توپ می زد و با جدایی سسک از رختکن توپچی ها به عنوان جانشین فابرگاس روانه امیریتس شد
این عکس که مربوط به دوران کودکی آلونسو و آرتتا است در فرانسه گرفته شده.

CR7 بازدید : 25 دوشنبه 07 آذر 1390 نظرات (0)

تیم مورینیو در 25 هفته باقی مانده اگر به طور متوسط 2.48 گل در هر بازی بزند ، شمار گلهایش به عدد 108 می رسد.

http://s5.as.com/recorte/20111128dasdaiftb_2/XLCO/Ies/20111128dasdaiftb_2.jpg

برای خواندن متن کامل به ادامه مطلب بروید

CR7 بازدید : 39 دوشنبه 07 آذر 1390 نظرات (0)

کریم بنزما یک بار دیگر موثر ظاهر شد . این بار گل نزد اما با حرکتش در دربی روی پاس دی ماریا ، باعث یک پنالتی و اخراج گلر حریف شد . مطبوعات کشورش او را که امیدشان برای ویروست تمیجد کرده اند و هواداران رئال هم امیدوارند که با او دوران بارسلونا تمام کنند . چالشی که کریم می گوید "آماده " آن است . 

 برای خواندن متن کامل به ادامه مطلب بروید

CR7 بازدید : 27 دوشنبه 07 آذر 1390 نظرات (0)

کریستیانو اخیرا گفته بود :" شکستن رکورد 40 گلم در لالیگا مشکل است اما در فوتبال هیچ چیز غیرممکن نیست . " حالا او نشان داده که چندان هم بیراه نگفته است . او فصل قبل رکورد هوگو سانچز و زارا را شکست تا بهترین رکورد تاریخ گلزنی لالیگا در یک فصل را به نام خود ثبت کند و حالا چه بسا در این فصل همین رکورد را بشکند . او حالا به تنهایی آقای گل لالیگا با 16 گل زده است (یکی بیشتر از مسی) ، آن هم در 13 بازی . میانگین گلزنی او 1.23 گل در هر بازیست که با این میانگین می تواند لالیگا را با 47 گل به پایان برساند .

http://s5.as.com/recorte/20111128dasdaiftb_1/XLCO/Ies/Cristiano_podria_acabar_temporada_64.jpg

برای خواندن متن کامل به ادامه مطلب بروید

CR7 بازدید : 54 دوشنبه 07 آذر 1390 نظرات (0)

دانلود هايلايت بازی رئال مادرید و اتلتیکو مادرید-هفته چهاردهم لالیگا

iرئال مادرید 4-1 اتلتیکو مادرید

 

براي دانلود به ادامه مطلب برويد

 

CR7 بازدید : 22 دوشنبه 07 آذر 1390 نظرات (0)

مانولو پرسیادو ، مربی اسپورتینگ گفت که تیمش زیاد به لوانته فرصت داده که حاصلش شکست 4-0 بوده است . این مربی گفت :" اگر بالا هستند به این خاطر است که تیم خوبی هستند . آنها خوب دفاع می کنند و عالی ضد حمله می زنند . "

پرسیادو گفت که اسپورتینگ کار را برای لوانته "راحت " کرده است . وی افزود :" ما زیاد مطمئن کار نکردیم . امیدوارم به کریستیانو و یارانش این قدر فرصت ندهیم . "

تعداد صفحات : 43

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    تالار گفتمان

    آمار سایت
  • کل مطالب : 425
  • کل نظرات : 118
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 55
  • آی پی امروز : 83
  • آی پی دیروز : 238
  • بازدید امروز : 90
  • باردید دیروز : 276
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 370
  • بازدید ماه : 520
  • بازدید سال : 938
  • بازدید کلی : 27,444
  • League Table

    Week Player

    بهترين بازيكن ديدار بیلبائو

      

    مسعوت اوزیل