loading...
هواداران رئال مادريد
بنر دوستان

 

بنر دوستان:



href="http://tottenham-hotspur.rozblog.com/">


 

  

اینم از بنرهای ما :   

  

 

 

آخرین ارسال های انجمن
CR7 بازدید : 45 چهارشنبه 14 دی 1390 نظرات (0)

مرجع خبری هوادارن رئال مادرید: ژوزه مورینیو، سرمربی رئال مادرید، بعد از پیروزی 3-2 تیمش مقابل مالاگا در کوپا دل ری، با ابراز نارضایتی از عملکرد شاگردانش در نیمه اول، اعلام کرد اگر می توانست در ابتدای نیمه دوم همه بازیکنانش را تعویض می کرد.

در این دیدر ابتدا مالاگا با دو گل سرخیو سانچس و مارتین دمیچلیس در نیمه اول پیش افتاد اما گل های خدیرا، ایگواین و بنزما در نیمه دوم که در فصله 10 دقیقه به ثمر رسید، رئال را به حضور در مرحله یک چهارم نهایی امیدوارتر کرد.

مورینیو در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" من در بین دو نیم به بازیکنانم گفتم که اگر می توانستم 11 تعویض انجام می دادم. من تنها 3 تعویض داشتم اما دلم می خواست هر 11 بازیکن را تعویض کنم. انتخاب اینکه چه کسی را تعویض کار دشواری بود. من سه بازیکن را تغییر دادم و با این تغییرات تیم نمایش کاملا متفاوتی داشت. می خواستم در همان نیمه اول دست به تعویض بزنم اما من چنین کاری را دوست ندارم.
 

 سه بازیکنی که تعویض کردم بدتر از بقیه نبودند. نمی خواهم کسی را سرزنش کنم.

در نیمه دوم سرعت بازی کاملا تغییر کرد. وقتی می توانیم چنین نمایشی را در نیمه دوم داشته باشیم، حتما می توانستیم در نیمه اول هم چنین نمایشی داشته باشیم.

در نهایت مسئله مهم در دیدارهای رفت و برگشت، نتیجه است. "
آقای خاص همچنین بلزیکنانش را به دلیل اینکه در تعطیلات تنها به فکر تفریح کردن بودند و از آمادگی مطلوب خارج شدند، سرزنش کرد.

" ما همیشه سعی می کنیم زمانی از تعطیلات برگردیم که وقتی برای آماده شدن بازی اول داشته باشیم. اما در حالی که بعضی از بازیکنان از تعطیلات فقط برای استراحت کردن استفاده کردند، سایرین فقط به فکر خوردن و نوشیدن بودند و به همین دلیل اندکی از فرم مطلوب خارج شدند."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    تالار گفتمان

    آمار سایت
  • کل مطالب : 425
  • کل نظرات : 118
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 55
  • آی پی امروز : 89
  • آی پی دیروز : 238
  • بازدید امروز : 97
  • باردید دیروز : 276
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 377
  • بازدید ماه : 527
  • بازدید سال : 945
  • بازدید کلی : 27,451
  • League Table

    Week Player

    بهترين بازيكن ديدار بیلبائو

      

    مسعوت اوزیل