loading...
هواداران رئال مادريد
بنر دوستان

 

بنر دوستان:



href="http://tottenham-hotspur.rozblog.com/">


 

  

اینم از بنرهای ما :   

  

 

 

آخرین ارسال های انجمن
CR7 بازدید : 60 پنجشنبه 10 آذر 1390 نظرات (0)

http://s2.picofile.com/file/7200052040/2129b83cb086fd176ceff34861e227f2_getty_507521215.jpg

ایکر کاسیاس ، کاپیتان رئال مادرید ، در مراسم معارفه کتابش که در مورد دوران موفق فوتبالش با نام "قهرمان متواضع" بود ، احساساتی شد و تواضع خود را گفتن این که این کار "خیلی زیاده از حد " است نشان داد .


در این مراسم فلورنتینو پرز ، مدیر باشگاه ، آلفردو دی استفانو ، مدیر افتخاری رئال مادرید و انریکه ارتگو ، نویسنده کتاب هم حضور داشتند که کاسیاس گهگاهی در طول مصاحبه ، چشمانش پر از اشک شد .
کاسیاس کار را با شوخی در مورد حرفهای فلورنتینو پرز صحبت کرد: " از همه ممنونم . از حرفهای آقای مدیر ممنونم که زنگ خطر را برای رفتنم از باشگاه به صدا در آورد و امیدوارم این اتفاق هر چه دیرتر رخ دهد . "
کاسیاس از حضور شهرداران ناوالاکروز و مستولز در این مراسم تشکر کرد ، همین طور هم تیمی هایش استبان گرانرو ، خوزه کایخون ، آنتونیو آدان و مربیان سابقش رادومیر آنتیچ و لوئیز آراگونس .
وی افزود :" این یک افتخار بزرگ است که در این استادیوم مورد تمجید قرار گیرم ، در کنار دو خانواده ام : هم خانواده اصلی و هم رئال مادرید . این کتاب در مورد زندگی ورزشی من و خاطراتم است . وقتی انریکه در موردش به من گفت ، کمی ترسیدم . "
وی ادامه داد :" نمی دانستم که چرا برای من کتاب نوشته است . می دانستم که من را دنبال می کند تا مرا بیشتر بشناسد . اما این که این قضایا به شکل نوشته در آیند ، بسیار تاثیرگذار بود . "
سپس با انریکه اورتگو ، نویسنده کتاب شوخی کرد :" زیاد بود اما باید بگویم که فصل اولش را که خواندم خیلی هیجان زده شدم . برگشت به زندگیم باعث شد که بتوانم لحظات فوق العاده ای که فراموش کرده بودم را به یاد آورم . برایم خیلی تکان دهنده بود . "
کاسیاس در این لحظه به علت بغض کردن نتوانست حرفهایش را راحت ادامه داد :" لحظات خوشی داشته ام . از تلاشی که کرده ام خیلی راضی هستم . از خانواده ام تشکر می کنم اما به شما حتم می دهم که اگر در کنارم نبودند به این جا نمی رسیدم . از آنها تشکر می کنم که در این روز به یاد ماندنی مرا همراهی کردند ."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    تالار گفتمان

    آمار سایت
  • کل مطالب : 425
  • کل نظرات : 118
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 55
  • آی پی امروز : 80
  • آی پی دیروز : 238
  • بازدید امروز : 86
  • باردید دیروز : 276
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 366
  • بازدید ماه : 516
  • بازدید سال : 934
  • بازدید کلی : 27,440
  • League Table

    Week Player

    بهترين بازيكن ديدار بیلبائو

      

    مسعوت اوزیل