loading...
هواداران رئال مادريد
بنر دوستان

 

بنر دوستان:



href="http://tottenham-hotspur.rozblog.com/">


 

  

اینم از بنرهای ما :   

  

 

 

آخرین ارسال های انجمن
CR7 بازدید : 35 دوشنبه 19 دی 1390 نظرات (0)

  مرجع خبری هوادارن رئال مادرید:خوزه مورینیو در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی برگشت کوپا برابر مالاگا در لاروسالدا ، سعی کرد که غرور کاذب را در تیمش بکشد :"به نظرم لالیگا نزدیک تر شده است . ما در عرض دو هفته پنج امتیاز از دست دادیم ، سه تا برابر لوانته و دو تا برابر راسینگ . " در مورد پنالتی مشکوک بارسلونا نیز گفت :" به من ارتباطی ندارد ."
در مورد کریستیانو رونالدو و خوشحالی نکردنش پس از گلی که به گرانادا زد گفت :" او را خیلی خوب می بینم . به نظرم خوشحالی کردن از دیگر گلها مهمتر بود تا گل پنجم آن بازی در دقیقه 90 . من دیدم که برای چهار گل دیگر که خیلی مهم بودند خوشحالی کرد . کاری که او کرد طبیعی بود . اگر می خواهید از فردی به خاطر خوشحالی نکردن از گلها انتقاد کنید ، از من انتقاد کنید چرا که از هیچ کدام از پنج گل خوشحالی نکردم . برخی می گویند که به این خاطر خوشحالی نکرد که عصبانی بود در حالی که این طور نبود ."
در مورد بازی کوپای فردا برابر مالاگا گفت :" کوپا به اندازه لالیگا مهم نیست ، به خصوص آن که آن را سال گذشته بردیم . اما رقابتی است که تلاش می کنیم که برنده آن باشیم . اگر بازی با مالاگا ، در لحظه سخت تر و مشکل تری از فصل بود ، شاید با تمام پتانسیلمان بازی نمی کردیم . اما این بازی در زمانی برگزار می شود که بازیکنان نیاز به بازی کردن دارند . به همین علت این بازی را همچون یک بازی مهم می دانم . در ترکیبم تغییر زیادی ایجاد نمی کنم . برای مالاگا ، بردهای 1-0 یا 2-1 هم کافی هستند اما ما برای برد بازی خواهیم کرد ، مثل همیشه . "
سپس اعلام کرد که بنزما به مالاگا سفر خواهد کرد چرا که بر مصدومیتش غلبه کرده است :" خیلی بهتر است . باید ببینم که چطور تمرین می کند . حس من این است که به بازی خواهد رسید . "
سپس اعلام کرد که آربلوا به خاطر نیمه اول بازی رفت با مالاگا تنبیه شده است :" جایی خواندم که گفته بودند من آربلوا را تنبیه کرده ام . وقتی که مربی با یک بازیکن به توافق می رسد ، یعنی به او اعتماد کرده است ، اگر اسمش را تنبیه می گذارید ، پس اشتباه می کنید . ما با هم صحبت کردیم . او گفت که در طول تعطیلات ، نزد دندانپزشک رفته است و به همین خاطر او را برای آخر هفته ، مرخص کردیم . برابر مالاگا هم بازی کرد و خوب نبود . سپس با او صحبت کردیم و به این نتیجه رسیدیم که باید خیلی خوب تلاش کند تا به بازی برگشت با مالاگا برسد . به هیچ وجه از تنبیه خبری نبود . "
سپس در مورد بردهای پر گل رئال مادرید صحبت کرد :" تیم من ، گل های زیادی می زند و می برد . خوب دفاع می کند و از نظر تاکتیکی ، قدرتمند است . وقتی تیمم زیاد گل نمی زند ، می شوم نتیجه گرا و تدافعی . حالا که به رئال مادرید آمده ام و تیمم گلزن ترین تیم است و کفش طلا را می بریم ، مردم از خوشحالی های بعد از گل ناراحت می شوند . برای چه این همه انتقاد ؟ افرادی که به استادیوم رفته اند در بازیهای اخیر ، گلهای زیادی داده اند . من ترجیح می دادم که تیمم پنج بر صفر می برد تا پنج بر یک اما تیم من ، خوب بازی می کند . کریستیانو به طور متوسط در هر بازی یک گل زده است . نمی دانم که واقعا چه انتظار دیگری دارید . "
در مورد شرایط شاهین که هنوز فاقد ثبات است گفت :" این شرایط طبیعی است . مدتها بوده که مشکلات زیادی داشته است . " سپس از کوئنت رائو گفت :" من می خواستم که به بقیه فرصت دهم و بقیه را تشویق کنم . وقتی که همه آماده هستند ، بالاخره یک نفر باید کنار بماند . "
در مورد مراسم توپ طلا نیز صحبت کرد و گواردیولا را شایسته بردن عنوان بهترین مربی دانست :" من برای حضور نداشتن در زوریخ تویجه داشتم ، کریستیانو نیز می خواست که باشد . سال گذشته هم در میان سه نفر برتر بود . امسال این عنوان را نمی برد و حقش هم بود که نبرد . در سال 2010 ، من با اینتر سه جامه شدم و شایسته توپ طلا بودم اما امسال نه چرا که فقط کوپا دل ری را بردم . گواردیولا و فرگوسن بیش از من جام بردند . دوست دارم که به برنده تبریک بگویم ، به نظرم این حق گواردیولاست . "
سپس در مورد رونالدو و مسی گفت :" توپ طلاهای رونالدو و مسی به این جا ختم نخواهد شد . آنها در دو تیم بزرگ هستند و هنوز خیلی مانده تا 30 ساله شوند و عناوین بیشتری خواهند برد . پتانسیل بیشتر بردن را دارند ."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    تالار گفتمان

    آمار سایت
  • کل مطالب : 425
  • کل نظرات : 118
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 55
  • آی پی امروز : 205
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 231
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 235
  • بازدید ماه : 385
  • بازدید سال : 803
  • بازدید کلی : 27,309
  • League Table

    Week Player

    بهترين بازيكن ديدار بیلبائو

      

    مسعوت اوزیل