loading...
هواداران رئال مادريد
بنر دوستان

 

بنر دوستان:



href="http://tottenham-hotspur.rozblog.com/">


 

  

اینم از بنرهای ما :   

  

 

 

آخرین ارسال های انجمن
CR7 بازدید : 44 پنجشنبه 01 دی 1390 نظرات (0)

مرجع خبری هوادارن رئال مادرید:  په په در پنجمین فصلش در رئال مادرید روز سه شنبه برابر پونفرادینا برای اولین بار بازوبند کاپیتانی را به بازوبست . این بازی شماره 131 خود در این باشگاه بود .
چه حسی داشتی وقتی برنابئو نامت را صدا زد ؟
انگار به من تخم غاز را داده باشند . احساسی است که هیچ کس نمی توانست توصیفش کند . خیلی هیجان زده بودم .

فهمیدی که برای هواداران خیلی مهم هستی ؟
خب ، باید از هواداران رئال مادرید تشکر کنم . همیشه مورد حمایت بوده ام ، حتی در سخت ترین لحظات زندگی ام . این اولین باری بود که برنابئو نامم را صدا می زد و امیدوارم که تا مدتها ادامه داشته باشد . این به من اعتماد به نفس می دهد تا با تمام قوا در خدمت این تیم باشم .

و کاپیتانی ؟
یک هیجان بزرگ دیگر . وقتی به من بازوبند کاپیتانی بهترین باشگاه جهان داده شد ، احساس مسئولیت می کنم . زمانی که دست می دادیم و با داوران عکس می گرفتیم ، حس عجیبی داشتم .

کدام بازیکن پونفرادینا ، پیراهنت را گرفت ؟
در نیمه دوم ، آن را به یوری دادم چرا که مادرم ، دخترعمه پدرش است . ما فامیل هستیم .

چه تصمیماتی برای فصل بعد داری ؟
این که با هم بمانیم و جامهای زیاید ببریم . اگر به تلاش ادامه دهیم ، می توانبم در پایان فصل جشن بگیریم . راه زیادی در پیش است اما ما می توانیم .

نظرت در مورد بارسا چیست ؟ حسادتی که آلوس می گفت ...
حسادت ؟ ما به هیچ کس حسادت نمی کنیم . من در بهترین باشگاه جهان بازی می کنم . رئال مادرید بزرگترین است و نمی تواند به کسی حسادت کند .

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mahdi در تاریخ 1348/10/11 و 21:10 دقیقه ارسال شده است

وبلاگ خوبي داري مطالبت واقعا خوب بود موفق باشي من هم يک وبلاگ دارم که بر اس ام اس جک و لطيفه و اس ام اس ساختمش حتما بيا واس ام اس بخون

منو با(جک و لطيفه و اس ام اس) لينک کن بعد بيا وبلاگ من و در قسمت "ارسال لينک" وبلاگتو ارسال کن

يا که بنر من از داخل وبلاگم برداشته و داخل وبلاگت بزار بعد بيا و بنر يا لينکتو به من بگو تا در وبلاگم بگذارم

موفق باشي

این نظر توسط aliziraee در تاریخ 1348/10/11 و 19:29 دقیقه ارسال شده است

سلام بنر شما قرار گرفت لطفا بنر ما هم قرار بدین
اینم کدش

http://up1.iranblog.com/images/e6d4f9bvmhidknr9h96m.gif

با آدرس:
mcfc.tk

با تشکر از همکاری شما


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    تالار گفتمان

    آمار سایت
  • کل مطالب : 425
  • کل نظرات : 118
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 55
  • آی پی امروز : 66
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 70
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 74
  • بازدید ماه : 224
  • بازدید سال : 642
  • بازدید کلی : 27,148
  • League Table

    Week Player

    بهترين بازيكن ديدار بیلبائو

      

    مسعوت اوزیل