loading...
هواداران رئال مادريد
بنر دوستان

 

بنر دوستان:



href="http://tottenham-hotspur.rozblog.com/">


 

  

اینم از بنرهای ما :   

  

 

 

آخرین ارسال های انجمن
CR7 بازدید : 30 چهارشنبه 14 دی 1390 نظرات (3)

 مرجع خبری هوادارن رئال مادرید:رود فن نیستلروی ، مهاجم هلندی مالاگا ، برای اولین بار پس از رفتن از رئال مادرید به سانتیاگو برنابئو برگشت که به شدت از همان اول تا پایان توسط هواداران رئال مورد تشویق قرار گرفت هواداران رئال در این بازی به شدت از نیستلروی حمایت کردند.در دقیقه 59 که نیستلروی با سالومون روندن تعویض می شد با این که رئال عقب بود ، هواداران از جا برخاستند و نام نیستلروی را صدا زدند . بازیکن هلندی هم برایشان دست تکان داد .

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط codfans در تاریخ 1348/10/11 و 15:00 دقیقه ارسال شده است

داداش مژده بده.
چه قالبیهشکلک دیوانه کننده.است.خیلی قشنگه من که عاشقش شدم. اینجا:

http://nightskin.rozblog.com/page/code/rozblog/real-skin

براش یه آیکون بزار{مثل سایت من}.


این نظر توسط codfans در تاریخ 1348/10/11 و 14:46 دقیقه ارسال شده است

سلام داداشی.چطوری .ایول پیشنهاد خوبی دادی من بنرتو{همینو که تو سایتت هستو میزارم تو انجمنم.و به بنر میسازم هم سایز این.بهت میدم بزار همینجایی که بنر تو هست.
قالب رئالو برات پیدا میکنم لینکشو بهت میدمشکلک
دیشب رئال گل گاشتو.من دیوانه رئال مادریدم
شکلک نوکرم.یا علی

این نظر توسط aliziraee در تاریخ 1348/10/11 و 13:38 دقیقه ارسال شده است

سلام

بزن قالب منو برای خودت انتخاب کن

و بعد با کمک هم مثل قالب من خیلی زیباش می کنیم

و اختصاصی برای رئال مادرید

در مورد سوپرایز هم بگم که خیلی چیز جالبی و سایتتو خیلی شبیه به سایت رسمی می کنه منتظر باش تا من روش کار کنم

خوب قالبتو از همین العان تعغیر بده و درگیر هیدر و این جور چیزها باش تا بعد خودم میام و خیلی عالیش می کنمشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    تالار گفتمان

    آمار سایت
  • کل مطالب : 425
  • کل نظرات : 118
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 55
  • آی پی امروز : 126
  • آی پی دیروز : 238
  • بازدید امروز : 137
  • باردید دیروز : 276
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 417
  • بازدید ماه : 567
  • بازدید سال : 985
  • بازدید کلی : 27,491
  • League Table

    Week Player

    بهترين بازيكن ديدار بیلبائو

      

    مسعوت اوزیل